yukardaki leon değerleri masallah nasıl bir sehir iciyse 68 km ortalama hızı bile tutturmuş, söyle 10-20 arası gerçekci değeri nedir bu arabanın sinekten yağ cıkarmadan sekilde olan normal kullanımda.
yukardaki leon değerleri masallah nasıl bir sehir iciyse 68 km ortalama hızı bile tutturmuş, söyle 10-20 arası gerçekci değeri nedir bu arabanın sinekten yağ cıkarmadan sekilde olan normal kullanımda.
1881 - 193∞
leon 125 lik fr, paşaoğlu yazılım, 18 ofsetli jantlar, filtre, komple varex vs vs...
şehir içi ultra sert kullanım egzoz patlatmalı gazlamalı filan ortalama 7.5- 8.2 arası..
uzun yol , 100-120 arası kullanım ara sıra 150 160 180 gazlamalı genelde sabit 120 ortalama 5.2
bu arada yazılımdan sonra dyno 176.2 hp
140 act golf için konuşayım madem, yakın arkadaşımda var, ev iş arası 2 km sabah gidip akşam geliyor. cutout harici orjinal araba, hanım olmadığı zaman yanında sürekli cutout açık gezer ve patlatarak gezer 1-2-3-4 şeklinde. 45 bin km genel ortalaması 7.6.. geçenlerde iş çıkışı yanımıza geldi 8.4 tü.. kontak açıp gazladığı anda da 11.5 üzerini hiç görmedi..
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Vallah herkeze fikirleri için çok teşekkür ederim ama tavsiye edilen araçlardan sadece düşünürsem golf ü düşünürüm fakat leon la arasında açık ara çok fark var ayrıca astra, octavia, megane ve ikinci el araç düşünmüyorum. Araç kesinlikle sıfır olacak cam tavanlı ve modelinin full olacak. Bu anlamda en ön plana çıkan araç yapılan yorumlara ve araştırmalarıma göre leon oluyor. Yazdığım özellikte ve ekstralarla 85 bine alınacak leonun internet te ikinci elleri 80 bin lira hep o yüzden mantıklı olan leon. Aynı özelliklerdeki golf ise nerdeyse 100 binin üzerinde. Sizce o kadar fark vermeye değermi iki marka arasında. Ayrıca bazı arkadaşlar leon için yol tutuş sorunu falan var dendi ama bu sorun bu kasanın ilk çıkanlarında varmış sadece 2015 ikinci yarısından sonra gelen leonlarda fr süspansiyonla gelmiş ve bu sorun giderilmiş. Hatta bu kasanın ilk çıkanlarında led far ve stoplarında, iç malzeme kalitesindede sıkıntılar varmış ama 2015 in ikinci yarınsından sonra gelen leonlarda bu skntı giderilmiş. Ayrıca çok yakma sorunuda yeni gelen leonlarda euro6 ACT 150 bg motor sayesinde daha aşağılara çekildi. Bu şartlarda akla ve mantığa yatan en albenili araç leon oluyor sanırım arkadaşlar.
http://www.sifiraracal.com/arac-kars...136-ps-dct-697
http://www.sifiraracal.com/arac-kars...iyah-deri-1248
Buda benim bir karşılaştırma sitesinden yaptğım karşılaştırma sonuçları özellikler ve fiyatlar ortada ayrıca ceed ve leon harici diğer modellerin hepsinin üstüne artı 3.000 lira daha ortalama ekstra cam tavan fiatı koyun...
fr alınacaksa 125 lik alınmalı. yazılım yapılmalı. şiddetle paşaoğlu..
176.2 dyno aldık ekspertiz dynosunda, işten anlayan bi arkadaş o. 8-10 hp eksik ölçüyo benim dynom genelde dedi.
150 liklerde 170 civarı güç alıyomuş.. stockkende 125 lik kötü degil, yazılımlı 2015 1.6 tdi leonla 200 e kadar kafa burun gidiyoduk 125 lik stockla..
45.000km olmasi imkansiz olmaz yani,uzun sureli ortalama 99surus saati sonrasi otomatik olarak sifirlanir.Yani saatte ortalama 50 km/h ortalama hizi olsa sehir ici/disi karisik olsa max 5000kmlik ortamala kalir Golflerde...Daha dogrusu tum Vag grubunda golf6sindan 7 sine ,mk2 leonundan mk3une bu boyledir.
Gelelim ortalama mevzusuna gazlamali 10lt yakar tsi motor +-1 lt ekleyebilirsiniz.Gerisi zaten sag ayaginiza bakiyor,daha dogrusu bundan az yaktiriyorsaniz gazlamiyorsunuz gazladiginizi saniyorsunuz fazlasi ise hayvanliginiza bagli
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
bu olabilir özel favorimlerimden bence sıfır diye kasmak yerine
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0062037/detay/
ayrıca galericide foruma üye belkide yardım eder @ibooo
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Kesinlikle doğrudur abi dediğiniz gibi yakıyordur hiç itiraz etmiyorum sadece ben "ultra sert" deyince bi durdum düşündüm yani. Tsi 160 cc ye bindim motor yağ sıcaklığı 90 olunca sıfırladım ortalamayı Allah ne verdiyse gidebileceğinin son raddesini gidiyor kırmızıya yaklaşırken hala gaza basmalı pist stili bir kullanım düşünün.21 küsür litre ortalamaya gelmişti.Hani "ultra sert" kullanım budur daha ötesi yoktur ufak gazlama falan gibi düşünmedim agresif kullanım olarak da düşünmedim Mehmet'in deyimiyle hayvan gibi kullanımı çağrıştırdı o kelime.
Bu bahsettiğim kullanımda 1.6 tdi 10-12 arası değişiyor.
kesinlikle eco lpg li otomatik civic. hem az yakıyor,sorunsuz,hemde piyasası hızlı.
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
2013 Sifir Golf 7 Tdi Comfortline Manueli 62.100e aldim kasko sigorta dahil
2016 Sifir Golf 7 Tdi Comfortline Manuel 86.600, ikinci ellerine baktimda gercekten insanlar satabiliyormu bilmiyorum ya temiz boyasiz birseye 70 istiyorlar min Yani mantikta Vag grubu bence her zaman daha onde(ikinciel mantigi)
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
aynı aracın 2013 ü de vardı araçta sıkıntı var galiba diye bayiye geri verip sıfırını aldık yakıt 10 lt altına düşmüyor şuan. Eski araç da da 11 lt idi tanıdığım herkes aynı şeyi söylüyor. aeaç 1. Vites kalkış da 2k devire kadar nerdeyse ivmelenmiyor bile. Depoyu tam doldurdum 750 km gösteriyor daha sayayım mı yeterli mi? 2013 ile 2016 arasında ki tek fark şanzıman oda araç biraz daha hızlı ivmeleniyor o kadar. Donanım gırla ama araç eşşeğin de eşşeği
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)