User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Bmw X5 e53 hakkında bilgi.

  1. #20
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lowfamilia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor şanzıman haricinde sıkıntı yaşadın mı iç parçalar olsun yürüyen olsun. bide araçlarda air matic mi var?
    Derilerde deformasyon oldu haliyle özellikle sol tarafta.. Ama yeniletmeyi gerektirecek kadar değildi.. Bi ara motor tek enjektörü kesiyodu.. sarsıntılı çalışıyodu araba.. Quattro garaja götürdük sensör değişti iki tane o sorun da çözüldü 600 lira civarına.. Bagaj kapağının düğmesi bozulmuştu ama anahtarla da açılabildiği için onu da önemsemedik.. Yani düzgününü bulursan 3.0 için konuşuyorum tavsiye ederim.. Sorunlu değildi bizdeki belki biz şanslıydık

    60.000e verdim buarada ben arabayı.. kıyaslama yapabilesin diye yazıyorum..

  2. #21
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ALPER-VNS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Derilerde deformasyon oldu haliyle özellikle sol tarafta.. Ama yeniletmeyi gerektirecek kadar değildi.. Bi ara motor tek enjektörü kesiyodu.. sarsıntılı çalışıyodu araba.. Quattro garaja götürdük sensör değişti iki tane o sorun da çözüldü 600 lira civarına.. Bagaj kapağının düğmesi bozulmuştu ama anahtarla da açılabildiği için onu da önemsemedik.. Yani düzgününü bulursan 3.0 için konuşuyorum tavsiye ederim.. Sorunlu değildi bizdeki belki biz şanslıydık

    60.000e verdim buarada ben arabayı.. kıyaslama yapabilesin diye yazıyorum..
    abi ben 4.4 düşünüyorum açıkcaası arkadaşımda 3.0 vardı 2003 model yani aşa yukarı 5 krş farkediyo yakıtında 4.4 binmek daha mantıklı geliyor bide yurtdışı forumlarını okudum m62b44 yani 4.4 motoru acayip sağlam olduğunu söylüyor. özellikle 740 serisinde kullanılmış çok dayanıklı motor diyorlar 2-3 kronik probleminden falan bahsetmişler onlarda her araçta yaşanan sıkıntılar. deri deformasyonu bmwnin vazgeçilmez sorunu 5 yıllık bmwde bile deformasyon oluyor.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  3. #22
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lowfamilia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi ben 4.4 düşünüyorum açıkcaası arkadaşımda 3.0 vardı 2003 model yani aşa yukarı 5 krş farkediyo yakıtında 4.4 binmek daha mantıklı geliyor bide yurtdışı forumlarını okudum m62b44 yani 4.4 motoru acayip sağlam olduğunu söylüyor. özellikle 740 serisinde kullanılmış çok dayanıklı motor diyorlar 2-3 kronik probleminden falan bahsetmişler onlarda her araçta yaşanan sıkıntılar. deri deformasyonu bmwnin vazgeçilmez sorunu 5 yıllık bmwde bile deformasyon oluyor.
    Motorlar çok sağlam onda sorun yok da ayakta tutmak için baya bir masraf yapılıyor yavaş yavaş Yoksa tek seferde motoru kimse eline almıyor. Bakım yapınca uzun kilometreler hizmet ediyor ama o bakımlar öyle yağ su değiştir devam şeklinde değil böyle motorlarda. Bir kere 4.4 V8 olması demek her şeyin normal 4 silindir bir arabaya göre x2 hatta x3 olması demek. Bunları hesaba katmak lazım.

    En basitinden 325i, 330i model E46'larda millet çatır çatır 300 bin miller gidiyor. Ama bu süreçte 3 kere soğutma sistemini komple yeniliyor, yıllık en az 2bin dolar rutin masraf yapıyor, yağ kaçağıydı, sensördü, yürüyen aksamdı ıvır zıvır.

    Yani yıllık vergisi, sigortası ve bakımına 10 bin TL ayırabiliyorsan gir. O para bir şekilde çıkıyor çünkü Bizde de bir 2004 E320 var 11bin kmde aldık şimdi 250binde, motor ve şanzıman eşek gibi sağlam ama baktığında durduğu yerde para yiyor araba.

  4. #23
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorlar çok sağlam onda sorun yok da ayakta tutmak için baya bir masraf yapılıyor yavaş yavaş Yoksa tek seferde motoru kimse eline almıyor. Bakım yapınca uzun kilometreler hizmet ediyor ama o bakımlar öyle yağ su değiştir devam şeklinde değil böyle motorlarda. Bir kere 4.4 V8 olması demek her şeyin normal 4 silindir bir arabaya göre x2 hatta x3 olması demek. Bunları hesaba katmak lazım.

    En basitinden 325i, 330i model E46'larda millet çatır çatır 300 bin miller gidiyor. Ama bu süreçte 3 kere soğutma sistemini komple yeniliyor, yıllık en az 2bin dolar rutin masraf yapıyor, yağ kaçağıydı, sensördü, yürüyen aksamdı ıvır zıvır.

    Yani yıllık vergisi, sigortası ve bakımına 10 bin TL ayırabiliyorsan gir. O para bir şekilde çıkıyor çünkü Bizde de bir 2004 E320 var 11bin kmde aldık şimdi 250binde, motor ve şanzıman eşek gibi sağlam ama baktığında durduğu yerde para yiyor araba.
    öyle bakarsan her araba yiyo mesela 2011 passata turbo gaz kelebeği değişti 90 bin kmde 5000 tl para harcadım düşün 90 binde bu araba 250 binde arabaya o parayı harcamak normal bide 4.4 tercih etme sebebim sc yapma planım var.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  5. #24
    Jön Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    4.554
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıtı dert etmiyorsan kurcalanmamış 4.4 bakabilirsin ama çok iyi araştırman lazım.
    2000 model amerikan versiyon 4.4

    2003 3.0


    Bana kalırsa en mantıklısı makyajlı 3.0 lpg li x5.


    #eksikpazar

  6. #25
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lowfamilia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle bakarsan her araba yiyo mesela 2011 passata turbo gaz kelebeği değişti 90 bin kmde 5000 tl para harcadım düşün 90 binde bu araba 250 binde arabaya o parayı harcamak normal bide 4.4 tercih etme sebebim sc yapma planım var.
    Ohoo böyle planların varsa bütçe geniş ve korkusuzsun demek. O zaman zevk aldığın şeyi yapmaya bak, direk 4.4 veya 4.8 alıp devam edebilirsin Zaten SC yaparken değişmesi iyi olabilecek her şeyi değiştirip potansiyel bir çok sorunun önüne tek harcamayla geçip 6 ay belki 1 sene sorunsuz binersin.

  7. #26
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3,0 dizel kullandım 6 ay kadar yakıtı o kiloda ve motorda bir araç için gayet güzeldi. uzun yola da çıktım hiç sorun yaşamadım.
    Elektronik kısımda parçaları biraz pahalı. Müzik sistemi bağlatayım derken bagajdaki beyinlerden birisi yandı baya uğraştırdı

    bu arada plakam da PLT dı

  8. #27
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ohoo böyle planların varsa bütçe geniş ve korkusuzsun demek. O zaman zevk aldığın şeyi yapmaya bak, direk 4.4 veya 4.8 alıp devam edebilirsin Zaten SC yaparken değişmesi iyi olabilecek her şeyi değiştirip potansiyel bir çok sorunun önüne tek harcamayla geçip 6 ay belki 1 sene sorunsuz binersin.
    girerken oem pistonları falan forgedların motor yediği durumda. zaten çoğu şeyin bakımını keyfe keder yaparım sıkıntı yok çok bineceğimden değil üniversite ile evimin arası 100m arabayı kullanmıyordum yakıt konusu allah razı olsun 2.0 cdti insigniaya şehiriçindee sakin kullanımda 40-45 krş yakınca normal geliyo lpgli x5 yakıtıda. bakalım araştırıyorum aklımda normalde fx35 vardı vq35de motorluda onun için x5den daha sorunlu demişler.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  9. #28
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3,0 dizel kullandım 6 ay kadar yakıtı o kiloda ve motorda bir araç için gayet güzeldi. uzun yola da çıktım hiç sorun yaşamadım.
    Elektronik kısımda parçaları biraz pahalı. Müzik sistemi bağlatayım derken bagajdaki beyinlerden birisi yandı baya uğraştırdı

    bu arada plakam da PLT dı
    çok müzik sistemi falan kurcalamak istemiyorum. sadece uzun vadede sc yapmayı düşünüyorum. hatta ilk aşamada sc sonra forged piston falan 1 barın üzerine çıkıp 550-600 arası güç için uğraşıcam. aracıda lpgde yürütücem. bakalım planların o yönde ilk aşamada temiz motoru fazla kurcalanmamış bulup eksiklerini tamamlamak daha sonra projeye girişcem. abi tam mafya olmuşundur plt plaka ile.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  10. #29
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jön Türk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıtı dert etmiyorsan kurcalanmamış 4.4 bakabilirsin ama çok iyi araştırman lazım.
    2000 model amerikan versiyon 4.4
    amerikan kasa farkı noluyo. bide o kavisli direksiyonu sonradan taktı benim arkadaşım onu bulabilirmiyim sonradan.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •