User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
103 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Honda Neden Turbo Motor Üretmiyor ???

  1. #20
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha çok yaksın daha çok kaçsın rakipleri m3,c55 olsun
    adamlar zeki japon nede olsa.ben altyapıyı koyayım müşterilerimde kendileri yüklesin zevk alsın gidip turbo koysunlar alayına gooo çeksinler f430 ları elek etsinler diyede gülmüşlerdir kesin ama bi eksik var şöyle 3000cc dohc 450-500lik süper spor araba üretmeleri lazım turbosuz güncel olcak. tabii şimdi herkez nsx der

  2. #21
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu rdx in motorunu swaplamıyorlar mı amerikalılar?
    konuya gelince de atmosferik devir dönmek zevkli birşey, bence honda yüksek devirli atm makina yapmaya devam etsin
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  3. #22
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence turbo olmaması daha başarılı olduğunu gösteriyor rakipleri aynı litreye aynı beygir i koyarken HONDA atmosferik olarak ayni HP lerde olması bence daha bi başarı göstergesidir.
    Ben bu düşüncedeyim.
    Bİrde ellemeye yer bıraktığını düşünüyorum ve uzun ömürlü olmasına katkısı da var yani.

  4. #23
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söyledikleriniz hepsi doğru,

    Rakipleri o hp leri turbo ile alıyorlar. Sonra alan kullanıcılarda güzel bi egsoz sistemi ve yazılım ile 30 40 50 hp güç alıyorlar. Peki maliyeti nedir. Hondada 30 40 50 hp güç alma maliyeti nedir.

    Sorumun asıl sebep'i budur. Diğer sebepler sonra geliyor.

  5. #24
    -Ata- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence turbo olmaması daha başarılı olduğunu gösteriyor rakipleri aynı litreye aynı beygir i koyarken HONDA atmosferik olarak ayni HP lerde olması bence daha bi başarı göstergesidir.
    Ben bu düşüncedeyim.
    Bİrde ellemeye yer bıraktığını düşünüyorum ve uzun ömürlü olmasına katkısı da var yani.
    ben de aynen katılıyorum
    TT CTR
    CUF STI
    LMS RC

  6. #25
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O açıdan yani modifikasyon açısından aşırı besleme daha verimli ama yani ne bileyim ben atmosferikçiyim
    Daha güzel geliyor bana tamm biraz HP NM alabilmek için sağı solu tırmalıyor insan ama olacak o kadar.
    Şirketlerin zaten arabalarını TUNE edebilme değerlerine baktıklarını zannetmiyorum.
    Fabrikasyon karşılaştırarak rakip araç çıkartıyorlar.
    Ve CTR nin S2k nın pek rakibi olduğunu göremiyorz çünkü yeni çağın araçları alayı aşırı üretiyorlar tabi global olarakta benzin rezervleri ekiliyordun bu litre büyüklüğünü falan.
    Japonlar birde prensipli adamlar belkide birazda özellikle şirket kolitikası falan olmasın Atmosferik forever düşüncesindeler mi ne
    Diğer markalarında çoğunda Aşırı beslemeli araçlar bolca mevcut dikkat etinizmi bütün araçlar 280 HP de sınırlıydı şundan 2 sene önce 280 hp üstü araç üretimi yoktu 350Z bile 3000cc araç 280 de sınırlıydı fabrikasyon üretiminde.
    Bildiğim kadarı ile hükümetin emriyle yapılan bir çalışma olduğu. Belki şehir efsanesidir.
    Ama evo ve Sti hep 280 de dolandılar sonra üst HP lere çıktılar

  7. #26
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondayı alan turbolu yo fabrika da ihtiyaç duymuyo turbolamaya

  8. #27
    Selçuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben turbosuz 240 hp yaptım.Turboyuda siz takın diyodur belki fabrika : )))))

  9. #28
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onun nedeni japonyada 180 hız sınırı var 280 üstü telikeli ve yasak

  10. #29
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    baska firmalar atmosferikten cok cıkaramıyıp nasıl turbodan cok cıkarıyosa mesela 2.0d 177 hp nin üstünü alabilen olmadı daha hondada belki turbodan cok cıkartamam die yapmıodur
    1881 - 193

  11. #30
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honda ilk turbo motorunu uretti baya bi oldu hatta yanılmıyorsam 2 yıl civarında, acura rdx adlı suv'da kullanıyorlar 2.3 litre(k23 diye geciyor) 240hp ve 353 nm torku olan bir makine variable flow diye bir turbo sistemi var, bir suv olmasına ragmen performans degerleride fena degil Road and Track dergisine gore

    * 0-60 mph: 6.4 s
    * 1/4 mile: 14.8 s
    bence bu motor oncu olabilir ileride ki performanslı makineler icin.
    240hp'lik bir suv için değerler çok iyi aslında çok çok iyi pek inanasım gelmedi

  12. #31

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben evo ve subaruya karsı bır model ıretecegını duymustum ama bı bılgım yok..hatta bu k23 denen sey onun ıcın yapılcaktı...

  13. #32
    adrii
    Misafir
    Alıntı berkanokan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baska firmalar atmosferikten cok cıkaramıyıp nasıl turbodan cok cıkarıyosa mesela 2.0d 177 hp nin üstünü alabilen olmadı daha hondada belki turbodan cok cıkartamam die yapmıodur
    1,9 tdi 180 hp saab.

  14. #33
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı adrii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,9 tdi 180 hp saab.
    ona gelen kadar vw grubu var 1.9tdi 180 lik

  15. #34
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw 1.23d - 2.0d 204hp 400nm twint

  16. #35
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmw 1.23d - 2.0d 204hp 400nm twint
    bunu atlamısım
    1881 - 193

  17. #36

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda motoları atmosferik , geliştirmeye açık sağlam ve yüksek güç elde edilen motorlar..Turbo yapmıyıor çünkü bir çok önde gelen firma birebir kit hazırlıyor veya atmosferik motorları olmasaydı bir çok firma yüksek sıkıştırmalı piston üretmiycekti vs.vs ...yani birazda piyasa dengesini bozmamak için diye düşünüyorum...

  18. #37
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    240hp'lik bir suv için değerler çok iyi aslında çok çok iyi pek inanasım gelmedi
    http://www.caranddriver.com/reviews/...omparison_test
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  19. #38
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bir suv'dan beklenmicek performans helal olsun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •