User Tag List

Sayfa 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
103 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Honda Neden Turbo Motor Üretmiyor ???

  1. #77
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda bı typer yapıcak 2lıtre turbo bı kpro bı egzız yapıcan olcak 400

  2. #78
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden hala üretmiyor bilmiyorum ama çok yakın bir zamanda üretmek zorunda kalacağı aşikar.EP3'den FN2'ye geçişteki beygirdeki kısırlık kimsenin gözünden kaçmamıştır.Honda atmosferiğin sınırlarını zaten keşfetti.Honda mühendislerinin beygir üretim grafikleri(hacim yükselmedi sürece) azalan bir artışla ilerleyecek;turboya geçene kadar.

    Turboya geçtiklerinde vti 160 hp efsanesi gibi ortalığı sallayacaklarına hiç şüphem yok.

  3. #79
    Erk@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birkaç bilgi vermek isterim,ilk önce Honda litre başına belki ilk olabilir ama en yüksek HP çıkaran firma değil.Nissan ın Pulsar VZ-R N1 i var 1.6 197 HP olarak.Litre başına da 123 hp yaparak S2k nın da önündedir. http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=83666 Ayrıca bu kadar övülen bir motor neden dünyanın marka olarak ve motor olarak bir referans gösterilen yarışlarında (F1) bir derece elde edemiyor.Bu düşünülecek bir durum bence.Hondanın teknolojisini kimse gözardı edemez ama hala 1996 model araçları ilah olarak düşünmek 2009 yılı için bence hondacı olarakta bir handikap.

    Dünyanın dört bir yanında firmalar turbo araçlarla görünmeye başladı ama honda hala atmosferikte devam ediyor.Ama birşeyi unutmayın Honda piyasadaki turbo araçlara karşılık olarak bu teknolojiyle cevap veriyor.Atmosferik veya turbo ne olursa olsun bunlar firmaların tercihleri doğrultusunda çıkıyor.Firmaların turbosu varsa honda da buna karşılık VTI teknolojisini kullanıyor ki bu teknolojide gözardı edilecek bir motor değil.

    Honda atmosferik motor kullanmasındaki tek sebebin bir satış politikası olarak görüyorum.Arz-talep meselesi bence.Satışlarında bir sorun olmuyorki bir değişikliğe gerek görmüyor.

  4. #80
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Erk@n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birkaç bilgi vermek isterim,ilk önce Honda litre başına belki ilk olabilir ama en yüksek HP çıkaran firma değil.Nissan ın Pulsar VZ-R N1 i var 1.6 197 HP olarak.Litre başına da 123 hp yaparak S2k nın da önündedir. http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=83666 Ayrıca bu kadar övülen bir motor neden dünyanın marka olarak ve motor olarak bir referans gösterilen yarışlarında (F1) bir derece elde edemiyor.Bu düşünülecek bir durum bence.Hondanın teknolojisini kimse gözardı edemez ama hala 1996 model araçları ilah olarak düşünmek 2009 yılı için bence hondacı olarakta bir handikap.

    Dünyanın dört bir yanında firmalar turbo araçlarla görünmeye başladı ama honda hala atmosferikte devam ediyor.Ama birşeyi unutmayın Honda piyasadaki turbo araçlara karşılık olarak bu teknolojiyle cevap veriyor.Atmosferik veya turbo ne olursa olsun bunlar firmaların tercihleri doğrultusunda çıkıyor.Firmaların turbosu varsa honda da buna karşılık VTI teknolojisini kullanıyor ki bu teknolojide gözardı edilecek bir motor değil.

    Honda atmosferik motor kullanmasındaki tek sebebin bir satış politikası olarak görüyorum.Arz-talep meselesi bence.Satışlarında bir sorun olmuyorki bir değişikliğe gerek görmüyor.
    o motor japan spec.ona bakarsan s2000 de 250 hp ve lt de 125 hp japan speclerle.

    ayrıca honda f1in en iyi motor üreticilerindendir.son gelişlerinde bir başarı yakalayamadılar o ayrı ama hem turbo f1 araçarında hemde atmosferik f1 araclarında en iyilerden biriydi

    88de 16 yarışın 15ini kazana aracın motoru hondaydı ve turboydu

  5. #81
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @erkan;
    VTI diye bir teknoloji yok karistiriyorsunuz...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #82
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda turbo da yapar. Hatta kralını yapar. Kralını yapmadan yapmazlar zaten. Dizel de yapmıyorlardı, 2.2 ile baya bir ilk yaptılar diye biliyorum.

    Bu arada pulsar kaç tane var Türkiye de amerikada falan? Satış rakamlarına bakalım.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  7. #83
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizden daha iyisini yapana kadar en iyisi bu mantıgı var hondada daha geçen çıkmadı. turbo olunca araç maliyet artıyor...uzun ömürlülük parça maliyeti motor maliyeti hepsi degişiyor...ne zaman hondanın teknolojisi geçtiler ozaman atasını yaparlar...2.2 motor isuzunun mu?bilen var mı?

  8. #84
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondanın 2,2 motor

  9. #85
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi iki önce ki sayfada bi arkadaş hondanın 1.7 dizel aracı olduğunu söylüyordu varmı öyle bi motor? bulabilen buraya link koyarsa sevinirim..
    dizel yakıtı kalitesi konusunda honda doğru düşünüyo,
    yazlık komşumuzda c220cdi var fransada yaşıyor..
    buranın dizelini hiç beğenmiyor,hem daha geç hızlanıor araba hemde daha fazla yakıyor diyor... fransada çok faklı aracın gidişi diye söylemişti...
    honda bu yüzden tr ye dizel araç getirmiyo olabilir gerçekten..
    bu arada dip not :
    şu acura k23 motorun verileri bence gayet başarılı... sıkıştırmaya dikkat ettiniz mi? 8.8

  10. #86
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi iki önce ki sayfada bi arkadaş hondanın 1.7 dizel aracı olduğunu söylüyordu varmı öyle bi motor? bulabilen buraya link koyarsa sevinirim..
    dizel yakıtı kalitesi konusunda honda doğru düşünüyo,
    yazlık komşumuzda c220cdi var fransada yaşıyor..
    buranın dizelini hiç beğenmiyor,hem daha geç hızlanıor araba hemde daha fazla yakıyor diyor... fransada çok faklı aracın gidişi diye söylemişti...
    honda bu yüzden tr ye dizel araç getirmiyo olabilir gerçekten..
    bu arada dip not :
    şu acura k23 motorun verileri bence gayet başarılı... sıkıştırmaya dikkat ettiniz mi? 8.8
    son kısmı anlayamadım da, acaba 8.8 olunca noluyo?

  11. #87
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda bence de gerek duymuyor turboya, zaten gayet güzel giden, satılan araçlar yapıyorlar! atmosferik tercihinin markanın karizmasını atmosferik olarak yakalamış, turboya gerek duymayan motorlar ürettiğini savunduklarından olduğunu da sanmıyorum, zira öyle prestij peşinde koşsaydı, city üretilmezdi..

    prestij için araba üreten firmaları biliyoruz hepimiz, gerçekci olalım honda bu otomobilleri halk için yapıyor ve satılması lazım, tek sebep dayanıklılık diyorum.. turboda dayanıklılığı artırmak daha fazla maliyet demek.. buda hedefledikleri kitleye ulaşamamaları demek..

    ayrıca dünyanın en büyük motor üreticilerinden biri olsada bu aralar zirvede olanlardan değil bence, son 15 yılda f1 de gerçekten bocalıyorlar! ancak 15-20 yıl önce gerçekten en büyüklerden biri olduğunu kabul ederim.. bu durgunluğun üstüne şöyle drift spec, turbolu 400bg üzeri bir canavar yapmaları an meselesi olabilirde..

    bu gerçekciliğin ötesinde de, çok severim honda motorları, oda ayrı bir mevzu.. çekiyor H si insanı!
    It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..

  12. #88
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son kısmı anlayamadım da, acaba 8.8 olunca noluyo?
    sıkıştırma oranı düşük onu demek istedim...
    2.3 motor ve düşük sıkıştırma ile beygiri özellikle de torku yeterli bence...
    bence bu motorun biraz sıkıştırma oranı arttırılmış versiyonu spor bi kasaya konabilir ..
    9.5 bile olsa sıkıştırması +güç ve + tork olcak.. bence başarılı..

  13. #89
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu ekonomik kriz varken afedersinizde honda bi b.k turbo araç felan çıkartmaz.adamlar F1 den bile çekildiler ortalıkta hala 4x4 TypeR çıkcak 300hp olcak haberleri dönüp duruyo hikaye atmosferik iyi işte
    Wagon 911 / Ibiza Cupra / Polo GTi

  14. #90

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BMW M modellerinde turboya geçiyor;
    Alman üretici bu kararı verirken sıkı emisyon normlarını ve güncel M3, M5 ve M6'da kullanılan özel üretim atmosferik motorların yüksek üretim maliyetlerini gerekçe gösteriyor. Uzmanlar aynı zamanda ana rakipler Audi ve Mercedes'in de son yıllarda performans modellerinde arka arkaya yüksek torklu aşırı beslemeli motorlar kullanmalarının da bu kararda payı olduğuna dair fikir yürütüyor (şunu da unutmayın ki sonradan modifiye edilen bir 335i motoru, 3.0-litrelik çift-turbo sıralı-altılı, kolaylıkla M3'ün atmosferik 4.0-litre V8'inin seviyesine gelebiliyor). Turbo motoru ilk taşıyacak model muhtemelen çift-turbo 4.4-litre V8'li (yaklaşık 500 hp / 700 Nm) X6 M olacak. Aynı motorun daha sonra 2010'da gelecek nesil F10 şasili M5'te de kullanılması bekleniyor.

    Alıntıdır...

  15. #91
    Erk@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o motor japan spec.ona bakarsan s2000 de 250 hp ve lt de 125 hp japan speclerle.

    ayrıca honda f1in en iyi motor üreticilerindendir.son gelişlerinde bir başarı yakalayamadılar o ayrı ama hem turbo f1 araçarında hemde atmosferik f1 araclarında en iyilerden biriydi

    88de 16 yarışın 15ini kazana aracın motoru hondaydı ve turboydu
    Yanlışın var sanırım nissan ın aracı spec bir araç değil seri üretim bir araç.Yani özellikle üretilmiş bir araç değil.S2000 in 250 HP lik aracının speclerini gördüm ve doğru söylüyorsun litre başına en yüksek HP o araçta mevcut.

    F1 de 88 de belki adını duyurmuştur ancak 20 yıldır F1 de adı geçsede sonuçlar itibari ile hangi safhadadır tartışılır.Ama son yıllardaki Ferrari'den sonra Renault motorları da adını duyuruyor ancak yine de Honda kadar takdir gösterilmiyor.


    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @erkan;
    VTI diye bir teknoloji yok karistiriyorsunuz...
    VTI sanırım model adı yanlış yazmış olabilirim kusura bakmayın.VTI değilde VTEC teknolojisi olacaktır sonuçta anlatmak istediğim şey firmaların Turbo araç üretmelerine karşılık Honda da VTEC teknolojisini kullanmaktadır.Bu da atmosferikte olsa kayda değer bir motor yapısıdır.

    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bu arada pulsar kaç tane var Türkiye de amerikada falan? Satış rakamlarına bakalım.
    Yani bu bir değerlendirme olacaksa internette funclub ı ve forumları var nissan pulsar ın oradan yeterli bilgi edinilenebilinir.TR de 1-2 tane vardı ama 197 lik değil sanırsam.Ama dünya genelinde geçerliliği olan seri üretim bir araç.

  16. #92
    GKS TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    915
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyiki turbo üretmiyor şahsen 1.8T arabadan sonra devir çevirmek baya keyifli turbonun torku yabana atılmaz ama hondanın üst devirlerde ısrarlı yürümesi yetiyor heleki vtec açtıktan sonra o gücü hissettiriyor.

  17. #93
    Jan™
    Misafir
    tamamen satış politikası

  18. #94
    Gunesinoglu
    Misafir
    Şirketin Prensip meselesi...

  19. #95
    Sixinc.unbuffed
    Misafir
    hersey beygirde degil turbo dedigin zaman torkda hediyesi.. Rakipleri yapamiyor edemiyorun disinda tork degerleri onemli seyler araba firmalari en dandiginden en iyisine muhendislik ve tasarim bilgisi olarak zaten son noktadalar, bence honda yapiyor yapamiyor o ondan basarili basarisizla alakasi yok her markanin VIZYON u ve araclarindan beklentileri farkli simdi fiat istese wv,honda vs. istese dunyanin en guclu iki litre asiri beslemeli makinasini yapamazmi yani ?? Yapar tabi.. Adamlarin vizyonu farklida ondan yapmiyorlar... Adamin kitlesi bakiyor o kac litre yakiyor o kac litre yakiyor bukadar basit.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •