Veriler baya iyi.. 2100 kg ve 0-100 3,4 sn. Zengin adama koymaz ama 2.0 lt olması vergi avantajı ki bu bence en bombastik kısmı. Ama....
Aması, doğru dürüst sürüş testine denk gelemedim ve egzoz sesi de duyamadım ben; bu 1..
plug-in hibrit kısa ve uzun vadede angaryaya dönüşebilir (mi?; bilmiyorum); bu 2..
arkası gözüme dar geldi; bu da 3!
Bi görelim bakalım başka test videosu düşecek mi yakında
21`BMW G80 M3 Comp. & 09`Renault Megane 2 RS Phase-2
Amg ONE bile bir sebep bulup pistte güç kesiyorken ( ısı, tam dolan pil vs ) performans için elektrik destekli araçlardan medet ummak için bence biraz erken.
Şimdilik en güçlü yanları A noktasından B noktasına en ucuz ve konforlu seyahati sunuyor olmaları. Performanslı kullanımda ne olacağını, porschenin ülkemize açma kararı aldığı pil tamir merkezinin çalışanlarından veya müşterilerinden öğreneceğiz.
profsyoneller yüksek hacimli motor kullanır.acemilerse ufak motor.benim 1.3 dizel tercihim ise tamamen ekomnomik sebepler.
''eski E36 mın şasesi sızlasın''
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
Herkese selamlar.
Yaklaşık olarak 6 ay kadar oldu aracı alalı. Bu süreçte yaklaşık 4.500 km kadar kullandık aracı. İzlenimlerimi paylaşmak isterim, belki almak isteyen vardır, almayı düşünen vardır diye.
İlk etapta sahibindende vagon araçlara bakarak hangisi olabilir diye düşünüyordum. Bu süreçte bir v60cc ile 35 bin tl gibi bi tutar için anlaşamadım. Sonrasında bir gün kıskanma favorilerini paylaş konusunda da mavi bir estate paylaşmıştım, bu da olabilir diyerek c estate’e yöneldim. Aracı almadan önce E180 vardı, satmak için uğraştım, düşük km idi, galiba basireti bağlanmıştı 2 ayda zor sattım ama sattım ve vagon olsun taştan olsun diyerek araçlara bakmaya başladım. Ankara’da bir araç buldum, gittm baktım kapısında kocaman taş izi, genel olarak güzel dursa da araca binerken o benim gözüme takılırdı. Takıntılıyım maalesef, boyatmam gerekecekti. Pazarlık da yapmadılar, araca oradan da İstanbul’da bulduğum başka bir araca bakmaya gittim. Ertesi gün gittiğimde o araçta da kapıda bisiklet sürtmesi vardı, boya kalkmış, rötuş yapmışlar, araçta çok fazla çizik vardı. Gitmeden önce defalarca sormama rağmen ben görmemişim oldu. Yol masrafı vs karşıladı sağolsun, sonrasında bir kaç araca daha baktım, tramersiz yazan araçta tramer çıktı, çamurluk ezik rötuş yapmışlar, adam birşey yok diyor. İlginç satıcı profilleri ile karşılaşarak ( normal olduğum söylenemez ) en son dönüş yoluna koyuldum. İlana bakarken 4000 km de , diğer ilanlardan yaklaşık 100 bin tl fazla olan kırmızı araca baktım. Aradım, gittim aracı gördüm. Otoparkta yatıyordu üstü tozlu şekilde. Aracı inceledim, gerçekten kusursuz. Önceki araçları gezdikten sonra bunda kusur bulamayınca tamam dedim bu. Pazarlık yaptım, düşündüğüm rakama indi. Sonra hayırlı olsun diyerek aldım. Aldığım tarihten bu yana genel olarak yakıtı cidden çok düşük, uzun yolda 5.5 litre civarında Şuan için. Aracın avantajları; yakıt ,iç ve dış rengi, çift hafıza, kesinlikle bagaj büyüklüğü, motor performansı, far aydınlatması, elektrikli bagaj gibi şeyler bence büyük artı.
Eksi yönlerine gelecek olursak ; E den sonra aşırı sert. Rft lastikler dolayısıyla ser fakat E de yaylanarak gitmek çok güzeldi. E daha çok güven veriyordu bana. İkinci negatif olay ise motor sesi. Çok fazla. Gerçekten rahatsız edici boyutta. Böyle olmamalıydıdiğer eksi yanı ise konsoldaki ekranın dokunmatik olmaması. Bazen elim gitmiyor değil, ortadaki düğmeye alışınca unutuluyor fakat bence dokunmatik olmalıydı. Video vs izleyemiyorum, yapılabiliyor fakat o da çok zahmetli iş. Aracımda burmaster yok, ses sistemi gerçekten rezalet. Burmaster olsa da çok iyi değil diye duydum, dinlemedim.
BMW 5 ya da Mercedes E den geçecekler; geçmesinben pişman oldum diyebilirim. Aracı ilana koydum, satışı hızlı olacaktır diye düşünüyorum çünkü görüntülenme ve favori çok fazla oluyor. Sadece rakam konusunda anlaşmak biraz düşündürüyor beni, yoksa şimdiye çoktan satmıştım. Yeniden E ye geçmek istiyorum, bakalım nasip olur mu göreceğiz
![]()
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)