Tüketici alışkanlıklarının hemen hemen tamamı salt ürüne sahip olmak üzerine kurulu değildir. Ama farkında ama değil her tüketici aldığı ürünün kendisi, markası veya diğer kullanıcıları ile bağ kurar / kurmak için sahip olmayı arzular.
Mevcut s90 ve xc90 satışlarında artan müteahhit payı aracın güvenlik ekipmanlarından değil s / e kasanın bulunurluğu ve fiyat artışının geldiği nokta sebebi ile![]()
Konuya dönecek olursak artık insanlar 10 yıl önceye göre çok daha hızlı sıkılıyor. Yenilik sunmayan fakat çok iyi ürünler üreten firmaların zorlanmasında ve geleneklerinden vazgeçme noktasına gelmesindeki temel sebep bu. Öte yandan z kuşağı mülkiyete de yakın duran bir topluluk değil. Tesla bu sebep ile bir anahtar ile tüm ayarları dünyanın her yanındaki tesla filosunda kullanılabilir kılmak istiyor( Fiziken satın alma, üst kullanım haklarını al x adet ülkede kullan gibi. )
Tüm bu ürün değişim hızı yanında bir de nur topu gibi planlı eskitme departmanlarımız var. Bir ürün hiç sorun çıkartmadığı zaman, servislerden para kazanamıyoruz çığlıkları yükseliyor. Servis gibi ana marka da yedek parçadan kazanamayıp, üstüne yeni ürün de satamayınca çılgın fikirler üst düzey toplantılarda kulağa daha doğru gelmeye başlıyor.
Yaşam boyu gelir eğrisinin orta noktasını çoktan geçmiş ve bundan sonra grafiğin trendi aşağı dönmüş satın alıcılar yerine, markaların henüz gelir eğrilerinin ilk ivmelendiği noktalarında olan müşterilere göre ürün üretmesi maalesef hayatın olağan akışı. Sevdiğiniz markalar artık size konuşmuyor gibi geliyorsa bu sebeple olabilir![]()