User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Neden küçük spor arabalar hafif ve hızlı üretilmiyor?

  1. #39
    merve
    Misafir
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Semih dediğin doğru güvenlik ön planda muhtemelen. Fakat 207 thp serisine binen adamların neredeyse hepsi modeli yeni olsun, fiyatı ekonomik olsun, iyi gitsin mantığıyla almıştır araçlarını.

    Markalara girmemek için yine peugeot üyesi bir araçtan örnek veriyim. 106 gti ın sıfırı üretilse eminim kimse donanıma bakmaz sıfır 207 yerine sıfır 106 alırdı gibime geliyor.

    Özetle benim düşünceme göre kimse donanımları yüksek olduğu için bu araçları talep etmiyor.Talep edilmesinin tek nedeni alternatifleri olmaması.Bu tip araçlara binen kişilerin en büyük kriteri performans bence.
    sana öyle geliyor.. herkes senin gibi düşünmez.. mesela ben, ne kadar performanslı olursa olsun donanımsız bir araba almam.. ki benim arabam fulldür ve bu sebeple çok ağır.. bende performanslı araç almak istiyorum artık ama asla donanımdan ödün veremiyorum.. ve birçok insan böyle.. herkes 106 gti a binmez.. insanlar performansın yanında konforda arıyor, biraz lüks olsun istiyor.. şahsen ben arıyorum ve birçok insan arıyor.. senin gibi düşününler aslında azınlıkta.. bu forumda çoğunlukta olabilir ama dışarısı burdan farklı

  2. #40
    ahmetuygur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 gibi araba hızlı ama konsolda 5 tane düğme var
    Alıntı hantypR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevgınıze layık olmaya calısacam

  3. #41
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elise-exige iyidir, kesmezse europa verelim. biraz daha hardcore olacaksa sagaris olsun
    TVR Sagaris 4.0lt 380hp L6 1078 KG Harbiden hardcore Aynı şekilde TVR Tuscan/Tuscan S 4.0 380hp 1100kg..TVR Tamora 3.6 350hp 1060kg,Cerbera'lar 4-4.5lt V8 1100-1200kg arası v.s..
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  4. #42
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen tvr seven gibi lotusun üretimleride var...ki tvr bi nebze lüxdür diğerlerine göre
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  5. #43
    Josh
    Misafir
    ariel atom var mesela iyice olmuş

    talep o kadar az ki, arz pek yok. custom yapılabilir herkesin kafasına göre şasi yapılır motor aktarma toparlanır haute couture olur biraz

  6. #44
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PROMINENT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0 160 10.3 0 100 4.8 orjinalinde..geçermi bilmem.. 0 400 m.13.2 114 mph..

    4 silindir 2.0 yada 2.2 35 bin euro 94 model..
    ee bu veriler süper!
    2.0 turbo 200küsür bg bi araba için ciddi anlamda mükemmel verileri var
    turbosu ne kadar basınç üretiyo bilmiyorum ama biraz daha kurcalanabilir mi acaba
    süperspor sayılır bu verilerle ve fiyatı sıfır type-r parası
    iyimiş ya,ilerde alınabilcek bi araba,alınıcaklar listeme ekleyim

    type-r kısmı şakaydı bu arada alınmadın işallah

  7. #45
    BlackEmperor
    Misafir
    o kiloda o donanımda araç üretmekiçin kullanılan malzemenın değişmesi ucuzlaması ve standart aile spec araçlarda karlı hale gelmesi lazım suanki teknolojiyle biraz zor ilerde zaten hammadde sıkıntısı olacağı ıcın dahada hafifleri ve dayanıklıları cıkacaktır aynen bızım hotrodlara baktığımız gibi bi 30 sene sonra bizim araçlara bakcaklar hotrod nıyetıne

  8. #46
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ee bu veriler süper!
    2.0 turbo 200küsür bg bi araba için ciddi anlamda mükemmel verileri var
    turbosu ne kadar basınç üretiyo bilmiyorum ama biraz daha kurcalanabilir mi acaba
    süperspor sayılır bu verilerle ve fiyatı sıfır type-r parası
    iyimiş ya,ilerde alınabilcek bi araba,alınıcaklar listeme ekleyim

    type-r kısmı şakaydı bu arada alınmadın işallah
    üzerinde renault willams f3 şanzımanı var
    1.vites 45 .2vites 85 öyle diyeyim sana vites yolları çok kısa max 280 yapar kadranda..
    veriler çok iyidir...dünyanın o an için en hızlı 2.0 cc arabası idi halla iddalıdır..4 silindirdir..ayrıca 1.1 bar org..pek kurcalayamıyorsun çünkü üzerindeki motor orj olarak opel omeganın 2.0 138 hp lik motoru onu alıp bu hale getirmişler max 1.3 330hp civarı falan..
    niye alınayım yahu
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  9. #47
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    opel motoruysa motor bakımları opel serviste yapılabilir mi acaba
    yada forged internal bulmak kolay olabilir gibi
    sevdim ben bu arabayı ya az önce baktım sahibindene de 20bin euroya var,
    ilerde param olur alırım bundan
    yakıtı da ekonomikse deymeyin keyfime

  10. #48

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    AnTaLya & İsTanbuL
    Mesaj
    3.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 06roz54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 gti ı makyajlayıp devam ettirselerdi şöyle bi 200 hp cıvarında acayıp olurdu yaaaaaaa
    SAXO VTS ye devam etselerdi olm ayıp oluyor kanka
    Dr.Ecu AntaLya

  11. #49
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    opel motoruysa motor bakımları opel serviste yapılabilir mi acaba
    yada forged internal bulmak kolay olabilir gibi
    sevdim ben bu arabayı ya az önce baktım sahibindene de 20bin euroya var,
    ilerde param olur alırım bundan
    yakıtı da ekonomikse deymeyin keyfime
    komple boya ve iç aksam ister motor biraz elden geçicek..
    sahibi iyi arkadaşım..tüm lotus sahipleri gibi
    maslak özel opel servis harun usta
    renault gm opel bunlar servis alanların..
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  12. #50
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o espriti (gri olanı) izmirde seat cup zamanı görmüştüm bi kere
    boyası iyi durumdaydı
    3 sene içinde eskidiyse bilemem ama resmlerde gayet iyi gözüküyor boyası
    boya benim için 2. planda önemli olan yürürü..
    yol tutuş konusun hiç sormıycam iyidir eminim

  13. #51
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o espriti (gri olanı) izmirde seat cup zamanı görmüştüm bi kere
    boyası iyi durumdaydı
    3 sene içinde eskidiyse bilemem ama resmlerde gayet iyi gözüküyor boyası
    boya benim için 2. planda önemli olan yürürü..
    yol tutuş konusun hiç sormıycam iyidir eminim
    ben yeşil için konuştum gri olan s4s 80 binde motoru fena değil...
    s4s ler 400 tork 285 hp...klima abs var birde camlar otomatik..blow of var gereksiz sök at..ayrıca lastik ister...
    bindim sürdüm ben onu tech turkey gününde biraz showda yaptım bizim forumdan birkaç arkadaşa
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  14. #52

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Semih dediğin doğru güvenlik ön planda muhtemelen. Fakat 207 thp serisine binen adamların neredeyse hepsi modeli yeni olsun, fiyatı ekonomik olsun, iyi gitsin mantığıyla almıştır araçlarını.

    Markalara girmemek için yine peugeot üyesi bir araçtan örnek veriyim. 106 gti ın sıfırı üretilse eminim kimse donanıma bakmaz sıfır 207 yerine sıfır 106 alırdı gibime geliyor.

    Özetle benim düşünceme göre kimse donanımları yüksek olduğu için bu araçları talep etmiyor.Talep edilmesinin tek nedeni alternatifleri olmaması.Bu tip araçlara binen kişilerin en büyük kriteri performans bence.
    sımdı atıyorum 207 rc donanımlı hızlı olsun, le mans hafıf olsun dıosun ama onuhafıf yapmak ıcın carbon tavan egsoz dah dogrusu m3csl ye yapılan ıslemler ve megan r26r a yapılan ıslerın benzerı olucaktır.. bu tıp ıslemlerde fıyatı cok yukarı cekecektır.. csl m3 arasındakı fıyat farkına degınmeme gerek yok ayrıca temel donanımlarıda herkes ıster cslde mesela klıma fılan koyduruolar.. hafıflıkte bı yere kdr en psıko kesım bıle bellı seylerı ıster yani..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  15. #53
    mstpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guzel olurdu ornekleri de var dı eskiden ama bence fazla tutulmaz die getirmiorlar emrah
    kara sevda

  16. #54

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en önemli nedenlerden birini atlamışsınız..tamam diyelim piyasaya cıktı böyle bir araç..dünyanın her yerinde satar bizim ülkemizde satmaz.niye mi ? ' aga megan 1300 kilo süper yol tutuyo' cvp : olm ağar araba iyi yol tutar lagalalugala..geçiniz

  17. #55
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sımdı atıyorum 207 rc donanımlı hızlı olsun, le mans hafıf olsun dıosun ama onuhafıf yapmak ıcın carbon tavan egsoz dah dogrusu m3csl ye yapılan ıslemler ve megan r26r a yapılan ıslerın benzerı olucaktır.. bu tıp ıslemlerde fıyatı cok yukarı cekecektır.. csl m3 arasındakı fıyat farkına degınmeme gerek yok ayrıca temel donanımlarıda herkes ıster cslde mesela klıma fılan koyduruolar.. hafıflıkte bı yere kdr en psıko kesım bıle bellı seylerı ıster yani..
    Demekki tam olarak kendimi ifade edemedim. Ben de aynı düşüncedeyim temel donanımlar olmalı.Nitekim verdiğim örnek araç 106 gti'da bu temel donanımlar mevcut(klima,airbag,abs..vb.) Kimsenin aracına dokunmasın ucu, kendi aracımdan örnek veriyim belki daha net anlatabilirim.Dijital kliması olması umrumda bile değildi ama var, far sensörleri aynı şekilde, yağmur sensörü aynı şekilde, 5li cd changer+mp3 player...gibi.

    Ben bu aracı alırken temel donanımların olup olmadığına bakarak ve motor spec.lerini inceleyerek aldım.Gerisi pek önemli değildi benim için, hala da öyle.

  18. #56
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben en azından c1 ve 107 den sağlam motorlu bi cadde tipi gti beklerdim.hazır kilo avantajı da varken birazcık havayastığı falan koyar devam ederlerdi.Kapı içi kaplama falan zati yok

  19. #57

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Demekki tam olarak kendimi ifade edemedim. Ben de aynı düşüncedeyim temel donanımlar olmalı.Nitekim verdiğim örnek araç 106 gti'da bu temel donanımlar mevcut(klima,airbag,abs..vb.) Kimsenin aracına dokunmasın ucu, kendi aracımdan örnek veriyim belki daha net anlatabilirim.Dijital kliması olması umrumda bile değildi ama var, far sensörleri aynı şekilde, yağmur sensörü aynı şekilde, 5li cd changer+mp3 player...gibi.

    Ben bu aracı alırken temel donanımların olup olmadığına bakarak ve motor spec.lerini inceleyerek aldım.Gerisi pek önemli değildi benim için, hala da öyle.
    106 ama ztn kasası cok kucuk ondan hafıf bırazda.. ozel hafıfletme teknıgının oldugunu sanmıorum..

    dıjıtal klıma fılan bılemıorum agırlık yaparmı.. ama anladım ben senı haklısın
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •