User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
112 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Honda s2000 hakkında düşünceleriniz ve bildikleriniz

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Badboy® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyla az biraz ilgisi olduğu için soruyorum,bugün bir s2000 aldık.Yağ olarak orjinal yağımı yoksa 10-60 tam sentetik castrol mu ? arabada çift 76 lık egzost ve aem v2 var başka bişey yok.
    orjınal yag..ıcat cıkarmaya gerek yok...

  2. #21
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FN2 type-r ın malesef en büyük handikapı understeer

    Ep3 'te olur piste

  3. #22
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 aldıktan sonra eğlence masraflarını azalır zaten her köşe başı eğlence oluyor o arabayla

    ben olsam alırım zaten typerle hıza alışkınsın birde arkadan itişe alıştıktan sonra oyuncak edersin..

  4. #23
    EvrenCan_RS
    Misafir
    Hızlı,karizmatik ve honda...
    Mükemmel

  5. #24
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence, castrol edge - kışın 5-40 veya 0-30, yazın da 10-60

    her ikinize de şimdiden hayırlı olsun
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  6. #25
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mody Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence, castrol edge - kışın 5-40 veya 0-30, yazın da 10-60

    her ikinize de şimdiden hayırlı olsun
    teşekkürler

  7. #26
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla dikkatli olduktan sonra... tabiki vsa lı olsa daha iyi de... olmasa da olur yani... az biraz da sürücünün deli olma seviyesine bağlı sanırım
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  8. #27
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ikinci bir araba yoksa eger s2000 tarzi bir roadster kullanmak oldukca zor..Su an 350z roadster kullaniyorum ve ici kucucuk(s2000den biraz buyuk olabilir ).Arkadan itis asiri zevkli ama olmadik zamanlarda arkayi birakmasida bir o kadar tehlikeli.Ayrica iceri gelen ruzgar ses asiri rahatsiz edici.Uzun lafin kisasi boy +1.85 ise ve ikinci bir araba yok ise s2000 tarzi tum roadsterler gerkesiz.

  9. #28
    bmwlove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba ...
    Ben VSA olayını öneren arkadaşları yadırgamamakla birlikte onlara katılmadığımı en baştan belirtmek isterim. Araçların her iki modelinide uzun süre kullanma fırsatım oldu. Vsa olayı gelene kadarki modellerin tümü gerçek S2000 (erkek model) olarak değerlendirilebilir. Bu tiplerde gaz kelebeği ve emme manifoldu mekanik sistemdir ve sizin isteklerinize anında tepki verir. Japon adamlar bu araca Vsa denen arabayı olurda bi kadın, çocuk, yada az yetenekli biriside kullanmak isterse patlamasın sağdan sağdan takılsın diye icat etmişler. Bunu yapabilmek içinde elektronik tepkimeli gaz kelebeği kullanmışlar. Bu gereksiz aygıt siz viraja girerken veya sokaktan çıkarken gaza basınca pedala ilişkin sensörler vasıtası ile türlü kademelere bu durumu iletirler, bu kademeler olayı değerlendirir ve birtakım hesaplamalardan sonra araca ait motora yakıt, akabinde hava gereksinimi olduğuna kanaat getirirler. Türlü çağrışmalar sonucu o motor bu olasılıkları toplar ve size istediğiniz akselerasyonda geç de olsa bir hareket kazandırır. Bu hareket mekanik olandan daha yavaş daha sönük ve daha evcildir, ki biz bunu istemiyoruz spor araba sevdalısı olarak. Neyse siz hangisini beğenirseniz onu alın karar sizin ama rolling falan yada driftsel kullanımlara itafen kesin olarak vsa'sız olanı hayırlı
    olur diye düşünürüm.

  10. #29

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    TÜRKİYE/izmir
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bmwlove Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba ...
    Ben VSA olayını öneren arkadaşları yadırgamamakla birlikte onlara katılmadığımı en baştan belirtmek isterim. Araçların her iki modelinide uzun süre kullanma fırsatım oldu. Vsa olayı gelene kadarki modellerin tümü gerçek S2000 (erkek model) olarak değerlendirilebilir. Bu tiplerde gaz kelebeği ve emme manifoldu mekanik sistemdir ve sizin isteklerinize anında tepki verir. Japon adamlar bu araca Vsa denen arabayı olurda bi kadın, çocuk, yada az yetenekli biriside kullanmak isterse patlamasın sağdan sağdan takılsın diye icat etmişler. Bunu yapabilmek içinde elektronik tepkimeli gaz kelebeği kullanmışlar. Bu gereksiz aygıt siz viraja girerken veya sokaktan çıkarken gaza basınca pedala ilişkin sensörler vasıtası ile türlü kademelere bu durumu iletirler, bu kademeler olayı değerlendirir ve birtakım hesaplamalardan sonra araca ait motora yakıt, akabinde hava gereksinimi olduğuna kanaat getirirler. Türlü çağrışmalar sonucu o motor bu olasılıkları toplar ve size istediğiniz akselerasyonda geç de olsa bir hareket kazandırır. Bu hareket mekanik olandan daha yavaş daha sönük ve daha evcildir, ki biz bunu istemiyoruz spor araba sevdalısı olarak. Neyse siz hangisini beğenirseniz onu alın karar sizin ama rolling falan yada driftsel kullanımlara itafen kesin olarak vsa'sız olanı hayırlı
    olur diye düşünürüm.
    Evet bende vsa biraz abartıldığını düşünüyorum. Bu ikinci arabam olucak zaten volkswagen scirocco m var bu eylencelik ve pistte kullanmak için olucak bakalım görücez.Zaten ne pist kaldı ne org. şuaralar izmit te kapalıydı zaten.

  11. #30
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demek vsa'lı s2k ve vsa'sız s2k arasındaki fark , ep3 ile fn2 gibi bişey...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  12. #31

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bmwlove Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba ...
    Ben VSA olayını öneren arkadaşları yadırgamamakla birlikte onlara katılmadığımı en baştan belirtmek isterim. Araçların her iki modelinide uzun süre kullanma fırsatım oldu. Vsa olayı gelene kadarki modellerin tümü gerçek S2000 (erkek model) olarak değerlendirilebilir. Bu tiplerde gaz kelebeği ve emme manifoldu mekanik sistemdir ve sizin isteklerinize anında tepki verir. Japon adamlar bu araca Vsa denen arabayı olurda bi kadın, çocuk, yada az yetenekli biriside kullanmak isterse patlamasın sağdan sağdan takılsın diye icat etmişler. Bunu yapabilmek içinde elektronik tepkimeli gaz kelebeği kullanmışlar. Bu gereksiz aygıt siz viraja girerken veya sokaktan çıkarken gaza basınca pedala ilişkin sensörler vasıtası ile türlü kademelere bu durumu iletirler, bu kademeler olayı değerlendirir ve birtakım hesaplamalardan sonra araca ait motora yakıt, akabinde hava gereksinimi olduğuna kanaat getirirler. Türlü çağrışmalar sonucu o motor bu olasılıkları toplar ve size istediğiniz akselerasyonda geç de olsa bir hareket kazandırır. Bu hareket mekanik olandan daha yavaş daha sönük ve daha evcildir, ki biz bunu istemiyoruz spor araba sevdalısı olarak. Neyse siz hangisini beğenirseniz onu alın karar sizin ama rolling falan yada driftsel kullanımlara itafen kesin olarak vsa'sız olanı hayırlı
    olur diye düşünürüm.
    şaka yapıyosun galiba
    VSA veya ABS veya bunlara benzer sistemler tehlike anında içindikeleri korumak için varlar adamlar milyon dolarlar arge yapıyo sistem geliştiriyor sen buna kadınlar için diyosun

    İkinci olarak s2k kullandıysan 2 şeyi çok iyi biliyosundur :
    1. Vsa'lı modeller dyno'da 240 verirken vsa'sızlar 220 civarı veriyorlar.
    2. Vsa'lı modelde 1 düğmeye basarak arabanı vsa'sıza çevirirsin ama vsa'sız da bunu yapamazsın.

  13. #32

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demek vsa'lı s2k ve vsa'sız s2k arasındaki fark , ep3 ile fn2 gibi bişey...
    evet ama bunda işler terse dönüyo yeni model eskiyi geçiyor

  14. #33
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuruyeni sanzimani motoru herseyi ayni, tek farki sadece elektronik gaz kelebegi ve telli gaz kelebegi farki var VSAdan dolayi... o yuzden ben dyno konusu tesaduf olabilir diyorum

    normalde amerikadaki gibi bizde ap2 ap1 farki maalesef yok, amerikada ap2lerin hepsi f22 motorlu bununla beraber sanzimani diffide farkli bizde ise sadece makyaj! sonradan da vsa cikti...

    ayni zaman da vsasiz araclarin ani gaz tepkisi vsalilara gore telli gaz kelebiginden dolayi daha hizli
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  15. #34
    ahmetuygur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dyno kesinlikle tesadüf o zaman 2009 s2000nı benim 2005 nasıl geciyor 20 hp fark varsa

    Vsalı Vsasıs fark etmez 2nci senesine giricek arabam bir kere spin atmışlığım var onunda tek sebebi eski lastiklerimdi şimdi canavar gibi maşallah...
    Alıntı hantypR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevgınıze layık olmaya calısacam

  16. #35

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İçine sıgıyormusun bence bir ona bak once bir dene aracı ben sıgamamıstım o yuzden almadım dermişim

  17. #36
    ahmetuygur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 1.85 102 kg sıgıyordum
    Alıntı hantypR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevgınıze layık olmaya calısacam

  18. #37
    mody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetuygur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 1.85 102 kg sıgıyordum
    bende 1.85 125 kiloydum, bende sığıyodum, daha doğrusu sıkışıyodum ama en azından zayıflamak için bahane oluyor şimdi "weight reduction mode on"
    Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!

  19. #38
    ahmetuygur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mody Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende 1.85 125 kiloydum, bende sığıyodum, daha doğrusu sıkışıyodum ama en azından zayıflamak için bahane oluyor şimdi "weight reduction mode on"
    kandırma kendini askerden sorna gel sana erkek sporu yaptırıcam 2 ayda 10 kg minimum
    Alıntı hantypR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevgınıze layık olmaya calısacam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •