s2000 aldıktan sonra eğlence masraflarını azalır zaten her köşe başı eğlence oluyor o arabayla
ben olsam alırım zaten typerle hıza alışkınsın birde arkadan itişe alıştıktan sonra oyuncak edersin..
Hızlı,karizmatik ve honda...
Mükemmel
bence, castrol edge - kışın 5-40 veya 0-30, yazın da 10-60![]()
her ikinize de şimdiden hayırlı olsun![]()
Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!
valla dikkatli olduktan sonra... tabiki vsa lı olsa daha iyi de... olmasa da olur yani... az biraz da sürücünün deli olma seviyesine bağlı sanırım![]()
Ikinci bir araba yoksa eger s2000 tarzi bir roadster kullanmak oldukca zor..Su an 350z roadster kullaniyorum ve ici kucucuk(s2000den biraz buyuk olabilir).Arkadan itis asiri zevkli ama olmadik zamanlarda arkayi birakmasida bir o kadar tehlikeli.Ayrica iceri gelen ruzgar ses asiri rahatsiz edici.Uzun lafin kisasi boy +1.85 ise ve ikinci bir araba yok ise s2000 tarzi tum roadsterler gerkesiz.
Merhaba ...
Ben VSA olayını öneren arkadaşları yadırgamamakla birlikte onlara katılmadığımı en baştan belirtmek isterim. Araçların her iki modelinide uzun süre kullanma fırsatım oldu. Vsa olayı gelene kadarki modellerin tümü gerçek S2000 (erkek model) olarak değerlendirilebilir. Bu tiplerde gaz kelebeği ve emme manifoldu mekanik sistemdir ve sizin isteklerinize anında tepki verir. Japon adamlar bu araca Vsa denen arabayı olurda bi kadın, çocuk, yada az yetenekli biriside kullanmak isterse patlamasın sağdan sağdan takılsın diye icat etmişler. Bunu yapabilmek içinde elektronik tepkimeli gaz kelebeği kullanmışlar. Bu gereksiz aygıt siz viraja girerken veya sokaktan çıkarken gaza basınca pedala ilişkin sensörler vasıtası ile türlü kademelere bu durumu iletirler, bu kademeler olayı değerlendirir ve birtakım hesaplamalardan sonra araca ait motora yakıt, akabinde hava gereksinimi olduğuna kanaat getirirler. Türlü çağrışmalar sonucu o motor bu olasılıkları toplar ve size istediğiniz akselerasyonda geç de olsa bir hareket kazandırır. Bu hareket mekanik olandan daha yavaş daha sönük ve daha evcildir, ki biz bunu istemiyoruz spor araba sevdalısı olarak. Neyse siz hangisini beğenirseniz onu alın karar sizin ama rolling falan yada driftsel kullanımlara itafen kesin olarak vsa'sız olanı hayırlı
olur diye düşünürüm.
demek vsa'lı s2k ve vsa'sız s2k arasındaki fark , ep3 ile fn2 gibi bişey...
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
şaka yapıyosun galiba
VSA veya ABS veya bunlara benzer sistemler tehlike anında içindikeleri korumak için varlar adamlar milyon dolarlar arge yapıyo sistem geliştiriyor sen buna kadınlar için diyosun![]()
İkinci olarak s2k kullandıysan 2 şeyi çok iyi biliyosundur :
1. Vsa'lı modeller dyno'da 240 verirken vsa'sızlar 220 civarı veriyorlar.
2. Vsa'lı modelde 1 düğmeye basarak arabanı vsa'sıza çevirirsin ama vsa'sız da bunu yapamazsın.![]()
yuruyeni sanzimani motoru herseyi ayni, tek farki sadece elektronik gaz kelebegi ve telli gaz kelebegi farki var VSAdan dolayi... o yuzden ben dyno konusu tesaduf olabilir diyorum
normalde amerikadaki gibi bizde ap2 ap1 farki maalesef yok, amerikada ap2lerin hepsi f22 motorlu bununla beraber sanzimani diffide farkli bizde ise sadece makyaj! sonradan da vsa cikti...
ayni zaman da vsasiz araclarin ani gaz tepkisi vsalilara gore telli gaz kelebiginden dolayi daha hizli
Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!
İçine sıgıyormusun bence bir ona bak once bir dene aracı ben sıgamamıstım o yuzden almadım dermişim![]()
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)