User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
70 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Araç Sorgu Bmw 3.20 ci?

  1. #39
    lucky Jackal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca E46 alacaksanız bence minimum 2004 model almalısınız. E46 sorunsuz bulmak çok zor bu konuda paraya kıymanız gerekmektedir. Makyaj 9 almanızı öneriyorum o yüzden.

    Mümkünse 70.000 KM altı olsun temiz olsun. BMW motoru düzgün bakılmadığında çok sorun çıkartan bir motordur. Ve parçası ve tamiri yüksek ücretler açar adamın başına.

    Ben 3.30 kullanıcısı olarak çok fazla aradım ve en sonunda 30.000KM de araç bulup aldım 2004 model. Ben 72.000 TL ye aldım ama cabrio hardtopu bile yoktu. Bu modelde temiz 3.20 ler 52.000 TL ye alınabiliyor.
    tecrübelerinizden faydalanmak isterim,benim bildiğim kadarı ile 6 silindir bir motora sahip bu linkini koyduğum model öncelikle bu doğru mu? bu motor ve bu aksesuarları düşünürsek (linkteki araç için konuşuyorum) 34-35 arası fiyat iyimidir sizce? bir de bu 6 silindir motor bizi çok üzermi,dediğim gibi yakıt ile ilgili sıkıntım yok sadece motoru performans ve dayanıklılık açısından değerlendirirseniz sevinirim.

  2. #40
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ara motor sınıfı her zaman problemli sınıftır birde bunu düşünmek lazım.
    Bu biraz önyargılı bir yaklaşım olmamış mı?

    M54 serileri genel olarak aynı teknik alt yapıyı taşır, eski M52'lerde ve M50'lerde ara motor sınıfı dediğiniz gibi problemliydi ama M54 te technical update yapma gereği bile görmediler bu da problemsiz olduğunun aslında öncü göstergesiydi.

    325-525 lerde gayet sağlamdır, Genel olmayan farklılık ise (yukarıda kalın şekilde vurguladığım) strok-krank-eksantrik + sıkıştırma ve yazılım farkı var m54b30'ların aksine. Ama baktığınız zaman temel olarak aynı alt yapıyı taşır 330 ile 325. Ama pratikte çok fark vardır tabiki.

    Benim anlatmaya çalıştığım 330ci ile 325ci arasındaki farklar değil, 325ci ile 320ci arasındaki farklar ama..

    Ben kendim, aynı vergi diliminde daha güçlü bir motoru tercih ederdim. 320ci alacağıma 325ci almak daha mantıklı bana göre çünkü iki araçta aynı vergi kategorisinde. 320ci tercih edeceğime 318ci tercih ederim ayrıca, çok daha az yakan ve vergi dilimi daha iyi durumda olan bir motor. Nasıl olsa 320ci de eşşek, 318ci de eşşek ikisi de yürümüyor bari az yaksın vergisi az olsun, değil mi?

    Kısaca illa "ara motor" diye bir ayrım yapılması gerekiyorsa, 2.0 litrelik seçeneğin (318ci) yanında, bana göre 2.2 litre gibi garip bir hacim diliminde kalan, ve ülkemize göre bakıldığında vergilendirme koşullarını da göz önüne alırsak aynı koşullarda 2.5 litre gibi daha yüksek hacim-tork bandı ve beygir gücü sunabilen bir türevi varken, 320ci'ler "ara motor" kalıyor.

    EDIT: Bir ekleme : Bu yazdıklarım benim subjektif görüşümdür, "ara motor" diye bir kavramın subjektif olabileceği ve olması gerektiği gibi.

  3. #41
    MuratB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baktığımda sağlamdı, şimdi ne oldu bilinmez.8 yıllık arabada da olr bişeylr normaldir
    MÜLPA EMLAK | Mülkiyet Pazarlama

    mulpa.sahibinden.com



    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bak kanka
    ınadına yapıolar amk ayfonla surdaydık burdaydık
    kanka al canon makınayıda su zıynet esyalarını
    cekek şeklimiz olsun

  4. #42

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m52 kodlu e 36 kasa 320 mı var bır de bende..330 bın km de en ufak bır sıkıntı yok...

  5. #43
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlayan arkadaşları yakalamışken sorayım,benimde aklımı çelmeye başladı bu e46Ci ler..

    Bunlar 2001 den itibaren makyajlı mesela 3.18ci 117 iken 140 küsür oluyor eyv..bide şu sinyal birazdaha yukarıda ön sinyal yukarı kıvrık onuda görüyorum.bazı 2002 2003 lere bakıyorum motor yeni tip ama kasa makyajı yok..ben mi yanlış bilgi edinmişim yoksa kasa farklı tarihtemi makyajlanmış

    misal; http://www.sahibinden.com/orjinal_ta...XQQdisplayitem
    Vorsprung Durch Technik

  6. #44
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lucky Jackal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tecrübelerinizden faydalanmak isterim,benim bildiğim kadarı ile 6 silindir bir motora sahip bu linkini koyduğum model öncelikle bu doğru mu? bu motor ve bu aksesuarları düşünürsek (linkteki araç için konuşuyorum) 34-35 arası fiyat iyimidir sizce? bir de bu 6 silindir motor bizi çok üzermi,dediğim gibi yakıt ile ilgili sıkıntım yok sadece motoru performans ve dayanıklılık açısından değerlendirirseniz sevinirim.
    6 Silindir motor çok üzmez ayrıca harika bir motordur bmw çok başka bir araç. E46 ların kronojik sorunlarından bahsetmem gerekirse; sürekli bobin sorunu yaşarsın 10.000 KM de bir bobinlerin arıza verebilir motor'a iyi bakılmadıysa açacağı sorunları düşünmüyorum bile. Ben bu güne kadar şu sorunları yaşadım;

    1. 6 tane bobin değiştirdim. (Sanırsam tanesi 100TL ye mal oldu)
    2. Şarz dinamosu yaktı buda kronik bir sorunmuş tamiri 350 TL ye mal oldu. Komple değiştirirsen 1000 TL gibi bir fiyata çıkacaktı.
    3. Su kazanı patladı buda kullanılan malzemeden ötürü yaşanan kronik bir sorun aracı çekici ile servise götürmek zorunda kaldım.

    Başka sorun yaşamadım ama servis her zaman şunu diyor bana bugüne kadar gördüğümüz en temiz e46 seninki. Ha birde şunu diyorlar ne güzel yaptında BMW aldın çok para kazanacaz senden diyorlar

    O yüzden 2001 den kaç bence gel sana güzel bi 2004 alalım. Daha sağlıklı olur 1. kullanıcısı gibi olursun.

  7. #45
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uTkU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlayan arkadaşları yakalamışken sorayım,benimde aklımı çelmeye başladı bu e46Ci ler..

    Bunlar 2001 den itibaren makyajlı mesela 3.18ci 117 iken 140 küsür oluyor eyv..bide şu sinyal birazdaha yukarıda ön sinyal yukarı kıvrık onuda görüyorum.bazı 2002 2003 lere bakıyorum motor yeni tip ama kasa makyajı yok..ben mi yanlış bilgi edinmişim yoksa kasa farklı tarihtemi makyajlanmış

    misal; http://www.sahibinden.com/orjinal_ta...XQQdisplayitem
    Sinyal kıvrık dediklerin Makyaj 9 lar 2003 sonunda çıktı 2004 model ve üstü olan E46 ların ön sinyallari farla bütündür eskiler gibi ayrı değildir.

  8. #46
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3. Su kazanı patladı buda kullanılan malzemeden ötürü yaşanan kronik bir sorun aracı çekici ile servise götürmek zorunda kaldım.
    Bu kronik problem gerçekten, E39 530'larda da eski Z3'lerde de var.

  9. #47
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu biraz önyargılı bir yaklaşım olmamış mı?

    M54 serileri genel olarak aynı teknik alt yapıyı taşır, eski M52'lerde ve M50'lerde ara motor sınıfı dediğiniz gibi problemliydi ama M54 te technical update yapma gereği bile görmediler bu da problemsiz olduğunun aslında öncü göstergesiydi.

    325-525 lerde gayet sağlamdır, Genel olmayan farklılık ise (yukarıda kalın şekilde vurguladığım) strok-krank-eksantrik + sıkıştırma ve yazılım farkı var m54b30'ların aksine. Ama baktığınız zaman temel olarak aynı alt yapıyı taşır 330 ile 325. Ama pratikte çok fark vardır tabiki.

    Benim anlatmaya çalıştığım 330ci ile 325ci arasındaki farklar değil, 325ci ile 320ci arasındaki farklar ama..

    Ben kendim, aynı vergi diliminde daha güçlü bir motoru tercih ederdim. 320ci alacağıma 325ci almak daha mantıklı bana göre çünkü iki araçta aynı vergi kategorisinde. 320ci tercih edeceğime 318ci tercih ederim ayrıca, çok daha az yakan ve vergi dilimi daha iyi durumda olan bir motor. Nasıl olsa 320ci de eşşek, 318ci de eşşek ikisi de yürümüyor bari az yaksın vergisi az olsun, değil mi?

    Kısaca illa "ara motor" diye bir ayrım yapılması gerekiyorsa, 2.0 litrelik seçeneğin (318ci) yanında, bana göre 2.2 litre gibi garip bir hacim diliminde kalan, ve ülkemize göre bakıldığında vergilendirme koşullarını da göz önüne alırsak aynı koşullarda 2.5 litre gibi daha yüksek hacim-tork bandı ve beygir gücü sunabilen bir türevi varken, 320ci'ler "ara motor" kalıyor.
    Yakın arkadaşımda 2003 model 4 kapı 3.25 SMG var. Araç çok problemli. SMG beyni yandı 3 kere 1 er ay aralıklarla toplamda 10.000 TL masraf yaptı. Motor da aynı şekilde nedense hep bi verimsiz. Ben yaşananlardan yola çıkarak bunları söylüyorum. Mantık kurunca problem yokmuş gibi gözüksede bu güne kadar kim bana E46 dan ağzım yandı dediyse ne var sende dediğimde 3.25 diyor.

  10. #48
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SMG diyorsunuz ama, şanzıman sonuçta. 330ci'de de aynı şanzıman var (ki kullandım ekstra keyifliydi) şimdi bu 330ci yi sorunlu mu kılıyor?

    Motor verimsiz değil, kullanmış olduğunuz araca göre daha sakin karakterli. Kullanmış olduğunuz aracın değerini bilin, karakter olarak inanılmaz canlı ve rafine bir motora sahipsiniz. m54b25'ler daha düşük sıkıştırma ve daha sakin bir yazılıma sahip.

    Sonuçta 320ci de alsanız, 325ci de alsanız 1.955,00 TL senelik Motorlu taşıtlar vergisi ödemek durumundasınız. Arada yakıt bakımından da belirgin bir fark bulunmamakta, benim tercih etme sebebim tamamiyle budur.

    Bu arada ben sürekli editliyorum, imla hatası yaptıysam onu düzeltiyorum. Millet küfür edip editliyor sanmasın.

  11. #49
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sinyal kıvrık dediklerin Makyaj 9 lar 2003 sonunda çıktı 2004 model ve üstü olan E46 ların ön sinyallari farla bütündür eskiler gibi ayrı değildir.
    Yani 2000 ile 2001 in tek farkı yeni tip motor dimi ?

    Edit;bu şimdi 2004 değilmi http://www.sahibinden.com/meraklisin...XQQdisplayitem
    Vorsprung Durch Technik

  12. #50
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uTkU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani 2000 ile 2001 in tek farkı yeni tip motor dimi ?

    Edit;bu şimdi 2004 değilmi http://www.sahibinden.com/meraklisin...XQQdisplayitem
    Evet. Kasada bir değişiklik yok.

  13. #51
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o renk bakilmazsa eger laciverte donmeye basliyor ama
    bakamayan binmesin yav
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  14. #52
    lucky Jackal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 Silindir motor çok üzmez ayrıca harika bir motordur bmw çok başka bir araç. E46 ların kronojik sorunlarından bahsetmem gerekirse; sürekli bobin sorunu yaşarsın 10.000 KM de bir bobinlerin arıza verebilir motor'a iyi bakılmadıysa açacağı sorunları düşünmüyorum bile. Ben bu güne kadar şu sorunları yaşadım;

    1. 6 tane bobin değiştirdim. (Sanırsam tanesi 100TL ye mal oldu)
    2. Şarz dinamosu yaktı buda kronik bir sorunmuş tamiri 350 TL ye mal oldu. Komple değiştirirsen 1000 TL gibi bir fiyata çıkacaktı.
    3. Su kazanı patladı buda kullanılan malzemeden ötürü yaşanan kronik bir sorun aracı çekici ile servise götürmek zorunda kaldım.

    Başka sorun yaşamadım ama servis her zaman şunu diyor bana bugüne kadar gördüğümüz en temiz e46 seninki. Ha birde şunu diyorlar ne güzel yaptında BMW aldın çok para kazanacaz senden diyorlar

    O yüzden 2001 den kaç bence gel sana güzel bi 2004 alalım. Daha sağlıklı olur 1. kullanıcısı gibi olursun.
    gerçekten çok isterim 2004 alabilmek ancak o kadar çıkamıyorum fiyatta,zaten öyle aracın sırtına çok binecekte deilim.dediğim gibi 3 haftada bir ancak binerim,senede 10 bini zor yapar yani ön takım ile ilgili bazı kronik problemler oldğunu duydum bu konuda bilgin var mı? birde şunu çözemiyorum araba komple m gibi duruyor ama direksiyon m deil,yani fab çıkışı m alıpta direksiyon m olmasın diyen vatandaş var mıdır? yada bunlar sonradan çevirilmiş araçlar mı? bu araçların fab. çıkışı m olup olmadığını,sonradan çevirme olmadığını anlayabileceğimiz bir yol var mı? birde bu km düşürme olayı ile ilgili bildğim kadarı ile bmwlerde anahtara da kayıt yapıyor,bunu yetkili servislerden başka okuyabilecek bir özel servis bulabilir miyiz? ***** yetkili servislerin ücretleri,herhalde aracı almadan gösterelim desek expertiz için 300 lira isterler çok sordum ama kusura bakma aklımda ne varsa sordum

  15. #53

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lucky Jackal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçekten çok isterim 2004 alabilmek ancak o kadar çıkamıyorum fiyatta,zaten öyle aracın sırtına çok binecekte deilim.dediğim gibi 3 haftada bir ancak binerim,senede 10 bini zor yapar yani ön takım ile ilgili bazı kronik problemler oldğunu duydum bu konuda bilgin var mı? birde şunu çözemiyorum araba komple m gibi duruyor ama direksiyon m deil,yani fab çıkışı m alıpta direksiyon m olmasın diyen vatandaş var mıdır? yada bunlar sonradan çevirilmiş araçlar mı? bu araçların fab. çıkışı m olup olmadığını,sonradan çevirme olmadığını anlayabileceğimiz bir yol var mı? birde bu km düşürme olayı ile ilgili bildğim kadarı ile bmwlerde anahtara da kayıt yapıyor,bunu yetkili servislerden başka okuyabilecek bir özel servis bulabilir miyiz? ***** yetkili servislerin ücretleri,herhalde aracı almadan gösterelim desek expertiz için 300 lira isterler çok sordum ama kusura bakma aklımda ne varsa sordum
    anahtardan da sılıyorlar...ıcıne bakıcaksan temızse alıcaksın km ye guvenme...

  16. #54
    erkin006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    2.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç çok boş yanlız...bence etmez o para...biz sonbaharda sattık azına kadar dolu ve hatasızını 34e...
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uludağ meydanda tam yanlarken Erkini gördük

  17. #55
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SMG diyorsunuz ama, şanzıman sonuçta. 330ci'de de aynı şanzıman var (ki kullandım ekstra keyifliydi) şimdi bu 330ci yi sorunlu mu kılıyor?

    Motor verimsiz değil, kullanmış olduğunuz araca göre daha sakin karakterli. Kullanmış olduğunuz aracın değerini bilin, karakter olarak inanılmaz canlı ve rafine bir motora sahipsiniz. m54b25'ler daha düşük sıkıştırma ve daha sakin bir yazılıma sahip.

    Sonuçta 320ci de alsanız, 325ci de alsanız 1.955,00 TL senelik Motorlu taşıtlar vergisi ödemek durumundasınız. Arada yakıt bakımından da belirgin bir fark bulunmamakta, benim tercih etme sebebim tamamiyle budur.

    Bu arada ben sürekli editliyorum, imla hatası yaptıysam onu düzeltiyorum. Millet küfür edip editliyor sanmasın.
    Ben araca kötü demiyorum. Ben bmw yi tek geçerim spor olsun yolda gidişi olsun arkadan çekiş sistemi olsun. Hem audi hem bmw sahibi olarak BMW benim için bir numaradır.

    Demek istediğim şudur, bu güne kadar hangi arkadaşımda 3.25 varsa hepsi sorun yaşadı belki büyük bi şansızlıktı belkide araç kullanmayı bilmiyorlardı.

    Gelelim verilere;

    Uzun yolda en yakan bu 3 lü arasında 3.30CI dır. İnsanlar korkuyor çok yakıyor diğe hayır agresif kullanımda 3.20 3.30 dan çok daha fazla yakıyor. Ama şehir içinde evet 3.30 14LT den aşağı düşmüyor.

    Ayrıca aracı yapacam diyenler için bu 3 lü çok gereksiz bir üçlü olur. Atmosferik motor olan M54 motorundan yazılımla çok fazla güç elde edilemez. Maksimum motorun açık olmasına bağlı olarak 20HP güç elde edilir oda 3.30 lardan.

    Supercharger yada Turbo takarım diğe düşünen varsa da parçaları getirmek kolay ama hala türkiyede bu parçalara uyumlu yazılım yapabilecek bir adam yoktur. Paşaoğlu diyorlar ama paşaoğluda bu işi tam anlamıyla beceremiyor. Ben çok araştırdım supercharger stage 3 kit yapmayı düşünüyordum yazılım yüzünden vaz geçtim. Vakit bulup almanyaya gidip orada yazılım işini halletmek gerekiyor ki herkesin böyle bir şansı yok.

    3.30 'un performansı gerçekten çok iyidir ama yetmeyecektir. Bu araçlara binen insanlar şunu bilirlerki her zaman daha fazlasını istersiniz. Ama ben gerçekten 3.30 dan çok zevk alıyorum eski 6.45 kullanıcı olarak 3.30 beni herkesin tatmin etmez demesine rağmen çok fazla tatmin etmiştir.

  18. #56
    lucky Jackal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erkin006 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç çok boş yanlız...bence etmez o para...biz sonbaharda sattık azına kadar dolu ve hatasızını 34e...
    ne eksik mesela,yanlış anlama ben m direksiyon,harcinde bir eksik göremedim o yüzden souyorum

  19. #57
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun yolda en yakan bu 3 lü arasında 3.30CI dır. İnsanlar korkuyor çok yakıyor diğe hayır agresif kullanımda 3.20 3.30 dan çok daha fazla yakıyor. Ama şehir içinde evet 3.30 14LT den aşağı düşmüyor.

    Ayrıca aracı yapacam diyenler için bu 3 lü çok gereksiz bir üçlü olur. Atmosferik motor olan M54 motorundan yazılımla çok fazla güç elde edilemez. Maksimum motorun açık olmasına bağlı olarak 20HP güç elde edilir oda 3.30 lardan.
    Uzun süre n/a 3.2 lt hacimli bir araç kullanmış biri olarak söylediklerinizi anlayabiliyorum,

    Ama ben bunların aksine bir şey söylemedim zaten. Zaten hiç bir atmosferik araçtan yazılımla pek bir şey beklememek lazım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •