ilk ölçüm 50 ikinci ölçüm 30.. bu arada filtre kitini hazırla chip işine karar vermiş ol aradaki farkı gör..
Ayrıca aracın tüm bakımlarını yaptırıp dynoya git.. yağ-emme manifoldu temizliği-carbon clean-kompresyon testi gibi..
ilk ölçüm 50 ikinci ölçüm 30.. bu arada filtre kitini hazırla chip işine karar vermiş ol aradaki farkı gör..
Ayrıca aracın tüm bakımlarını yaptırıp dynoya git.. yağ-emme manifoldu temizliği-carbon clean-kompresyon testi gibi..
o zaman yağ değişimi, buji değişimi, yağ filtresi, benzin filtresi, emme manifoldu ve kompresyon testini bilmiorum ama öğreniriz, carbon clean sonra dyno testi. yeni filtrede yanımda olsun eski filtre yeni filtre bi yüzleşsin...Bide düz boru ve otto yu takayım gitmeden....
Dediklerini aslında şöylede yapabilirsin.. olduğu gibi götürüp,bakımlarını yapıp götürüp filtreni egzozunu takabilirsin.. ki bakımlı aracın farkı daha da net çıkar
Sonuçta filtren soğuk hava çekemicek olduğu yerde ve pek bir fark göremiceksin,sonra işe yaramadı diye kafana takarsın..
Kompresyon testi ise pistonların sıkıştırma testi bir nevi.. Yağ kaçağı vs varmı anlamaya yarar.. Benim fikirlerim böyle gerisine erel yorum yapar artık..Şimdiden kolay gelsin..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)