dağınık kentleşme olduğundan ileriye dönük düşünmüşlerdir ama akıllı karar vermeleri lazım yoğunluğa göre mekanı iyi seçmeleri gerek
Printable View
dağınık kentleşme olduğundan ileriye dönük düşünmüşlerdir ama akıllı karar vermeleri lazım yoğunluğa göre mekanı iyi seçmeleri gerek
Ulaştırma Bakanı Yıldırım, yapımı süren 3. köprüden geçiş ücretinin 3 dolar, yaklaşık 5 lira olacağını açıkladı. Yıldırım, köprünün 2 yıl 6 ayda biteceğini söyledi.
ANKARA - Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, TBMM Dışişleri Komisyonu’nda düzenlenen bilgilendirme toplantısında, ihalesi yapılan ve demiryolu geçişini de içeren 3. Boğaz Köprüsü hakkında bilgi verdi.
Projenin, 2 yıl 6 ayda tamamlanacağını vurgulayan Yıldırım, “Proje kapsamında 73 tünel ve viyadük inşa edilecek. Asma köprünün uzunluğu 1.875 metre olacak ve demiryolu geçişini de içerecek. Bin 450 milyar dolar enerji, 335 milyon dolar işgücü tasarrufu olmak üzere toplam bin 785 milyar dolar ekonomik fayda sağlanacak” dedi.
İhaleyi kazanan IC İçtaş-Astaldi SpA ortak girişim grubuna verilen garanti kesimlerdeki otomobil rakamları da veren Yıldırım, “Odayeri-Paşaköy kesimi otoyol için geliş-gidiş günlük 135 bin otomobil. Odayeri-Paşaköy kesimi 3. Boğaz Köprüsü için günlük (tek yön) 135 bin otomobil garanti edilmiştir” dedi.
Yıldırım, kamulaştırma bedelinin tamamının idare tarafından karşılanacağını açıklarken, kamulaştırılacak arazilerin mülkiyet oranlarını yüzde 9.57 özel mülkiyet, yüzde 75.24 orman, yüzde 15.19 Hazine’ye ait araziler olduğunu ifade etti.
Karayolları tarifesine göre, otomobiller mevcut boğaz köprülerinden 4,25 TL ücretle geçiyor. Bu ücret, otobüs, kamyon ve uzun araçlar için farklı uygulanıyor.
Patlatma lojistigini bizim firma yapiyor gecen ay basladilar
Çok hile hurda donuyormus parsel parsel kapmislar
Doldu yine birilerinin cepleri..
o düzergahdan bir cacık olmaz o köprüyüde kamyon tırlardan başkası kullanmaz adam gerekirse 2 saat birinci yada ikinci köprü trafiğinde bekler gene o düzergaha girmez aşırı sapa hatta sapa ötesi resmen istanbulun dışına çıkıp tekrar içine giricek insanlar..o istikametten rant bekliyen insanlarda bence büyük hayal kırıklığı yaşıycaklar..
bu istikamet trafiği azaltmaz insanlar ikinci köprüyü bile mümkünse kullanmamaya çalışıyor çok sapa diye ikinci köprüden bile gidiceğin mesafe iyisi kötüsü 10km uzuyor bu üçüncü köprüden bildiğin şehirin dışına çıkıp tekrar giricek insanlar.. yapıcağı km'nin haddi hesabı yok çok çok zora düşmedikçe bence kimse kullanmaz ancak tır kamyon yükünü ikinci köprüden alır buda ikinci köprüde rahatlama yaratır o kadar..neyse zaman gösterir ama istanbulda ciddi bir rant kalmadı rant yapdığını sananlarda ilerde ne kadar büyük bir yanlış yatırım yapdıklarını görücekler..
şimdi para etmese bile 10-20 sene sonra iş değişir
Sen al ordan 2-3 dönüm yer torunun sana her gün dua eder gelir mezarına su döker :D
Yok be usta... Zamanında Rahmetli Adnan Menderes Vatan Caddesini yaparken,
Rahmetli Turgut Özal TEM yolunun temelini atarken demediklerini bırakmadılar.
Şu RTE'nin çılgın kanal projesi yerel seçimlerden sonra yaşama geçerse
bakgör oralar Yeşilköy Ataköy olur... İstanbul bugün hala göç alıyor. Bi 10 sene
sonra ne olacağını kestiremiyorum
oraların zaten projeleri hazır kent projeleri yani alt yapısı üst yapısı planlaması nerde ne yapılıcağı zaten şu andan belli siz o projenin dışında kafanıza göre iş yapamıycaksınız yaptırmıycaklar zaten projenin temeli o planlı düzenli bir şehir yapmak.. şehir göç alıcak ama geriye şehir kalırmı onu bilmem istanbul denilen yer artık şehirlikden çıkıp koca bir bölge haline gelicek..
Eeee Taşı Toprağı Altın... Sanayiyi yaymazlarsa Ankara kağıt üzerinde Başkent
kalır. Allah korusun olası büyük deprem de İstanbul'da taş taş üstünde kalmazsa
görürüm ben Türkiye Ekonomisini. 99 depreminde yaptıkları gibi kayıp sayısını
yüzbinlerden 19binlere çekemezler o zaman.
Arkadaşlar yenı konu açmamak için bu konuya yazdım kopru ve otoyol ıhalesı ıptal edılmış heralde
Kpr ve otoyol ihalesi iptal - Hrriyet EKONOM
evet haberlerde duydum ben de iptal edilmiş diye