Ya bu standart binek arabalar fabrikalar 1 arabayı kaça maal ediyor..demir kablo mablo işte klasik mantıkbiz 25-27bintl ye alırken standart bir aracı fabrika nasıl bir kar sağlıyor bana göre hani toptan cart curt en fazla bir araba banttan 1000 tl ye iniyordur tahminimce belki ufak bi rakam gibi ama saat baz işçilik gibi düşününce öyle geliyor..bu arada 2 yıl delphi de çalıştım askerden önce dışarda 800-2000$ a satılan klasik harnıslar biz 0.07$ gibi bir maliyet söz konusuydu..... bigisi olan varmı yaa gece gece
![]()


biz 25-27bintl ye alırken standart bir aracı fabrika nasıl bir kar sağlıyor bana göre hani toptan cart curt en fazla bir araba banttan 1000 tl ye iniyordur tahminimce belki ufak bi rakam gibi ama saat baz işçilik gibi düşününce öyle geliyor..bu arada 2 yıl delphi de çalıştım askerden önce dışarda 800-2000$ a satılan klasik harnıslar biz 0.07$ gibi bir maliyet söz konusuydu..... bigisi olan varmı yaa gece gece
Alıntı


bu arabanın kablo ağı arabanın damarları yani tüm arabaya maliyeti 0,07$ burdan çık yola... ben burasını biliom gerisini nekadar acep demir zaten dönüşüm... pek bir maliyet yoktur orda hatta bazı devletler özellikle almanya sırf dönüşüm yapsın die üretim şirketlerine para ödüyor.. delpide aynı mantık vardı...bana göre en çok para neye gidiyor biliyormusun aklına dahi gelmez ama reklama 



05412424032




