R ye geçmiyor denedim benayrıca geçen serviste ustaya aklıma geldi sordum tam olarak araba hareket halindeyken aracı N ye almamızın zararı nedir diye şanzıman yağının kopurmesine neden olur gibi birşey dedi anlayamadım vaktimde yoktu detaya inemedim
![]()
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Biraz hort
Triptonik kullanımda kırmızı ışığa yaklaşırken - yardımı ile vites düşürüyorum. 2. vitese kadar hiçbir sorun yok ama 2de durduktan sonra kendi 1 e atıyor ver birden duruyor.bunun bir sakıncası olurmu? şanzımana zarar verirmi ?
#eksikpazar
2de durmana izin vermez,sen vites düşürmezsen manuel olarak, o 1e alır kendiliğinden
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
vw caddy dsg, geçen hafta volan değişti 2500 tl , düz vites gibisi yok
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
benim 98 hondada 2-3 arası geçişlerde araba zıplıyo kendi kendine ileri doğru fırlatıyo biraz sorun nedir?
"gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."
bende otomatiğe yeni gectim bi kaç kere d de stop ettim bişiy olurmu ki :S ısıklarda falan hc N ye almıyordum d de bekliyordum saf saf iyi oldu konuyu yeni gördüm . birde ani hızlanmam gerektiğinde gaza sonuna kadar oturmam mı gerekiyor ?. korka korka otomatik araba aldım burda bozulunca cıkan masrafları gördüm iyce korktum
D de aracı stop etme Pye alıp öyle et N de de birşey olmaz .
Ani hızlanmak içinde evet sonuna kadar basman gerekiyor 4 de 60 70 giderken kökleyince 2 ye falan geçer zaten![]()
D'de stop ediyorsa problem var demektir. Rölanti devrini bi kontrol edince bence
Narınlıkten soz edılmıs ama ben pajero ıle bı yere battıgımızda elım butonun ustunde gazı hıc brakmakdan R ve D yaptm ve bunu low ratıonda ve kılıt devrede ıken 1 2 kere degıl hep yaptm bı kere tık dememıstı masallah gıderken bosada attım 70 ıle gderken L yede cektm hatta hep L 2 D dıye kullandım ama kırılmadı kıramadıkdaha once pajeroda kırabılende duymadım kırılsa manuele doncektık ayrıca kalkıslarda fena tepkı verıyordu gaza
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)