User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
123 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Honda'nın yeni 1.6 benzinli Turbo beslemeli motoru.

  1. #77
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanat opsiyonel olmasın o zaman sogursun kesin
    utku selamoğlu

  2. #78

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başarılı olurda rakiplerinin önünde olabilmesi (olabilirse şayet bence işi çok zor )zaman alacaktır
    rakiplerini biliyorsunuz ;
    vw tsi motoru ile teorik harici sonrasında pratiktede uğraştı revize etti vb..
    bmw,psa motoru oda teorikten sonra pratikte güncelledi revize etti euro5 e geçti farklı varyasonları üretebildi..
    opel 1.6 t ler
    fiat grubu 1.4 ler..
    ..bla bla..
    Honda mutlaka biraz emekleyecektir turbocharger a bi hayli uzak kaldılar..
    1.6 turbo 160 bg.opelde var 180 bg olarak.vw de var 1.4 turbo 160 bg.ve gayet başarılı.230 bg lerde rahat rahat çalısabiliyor.
    2.0 turbo da vag grubunda var zaten 211 bg olarak .o da sağlam bi motor.onu geçtim cupralar var 2.0 tfsi.
    honda yapınca başkamı oluyor?

  3. #79
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çıksın şu araba direk böyleyse kapıda yatıp alırım
    Alıntı utkuselamoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanat opsiyonel olmasın o zaman sogursun kesin
    BORKED

    BORKED
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  4. #80
    CallMeInsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Büyükçekmece
    Mesaj
    1.088
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel haber bu arada crz nin kapı hatlarının yeni fiestaya benzedigini fark ettim hangisi öncce cıktı fieatamı bu mu

  5. #81
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cidden çok etkileyici






  6. #82
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işallah abuk subuk bi fiyata satmazlar

  7. #83
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu CRZ'nin orjinalı bişeye benzemiyorda bu gerçekten iyiymiş
    Livestrong





  8. #84
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.764
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw 3 silindirli benzinli turbo çıkaracak
    honda'nın specler çok önemli artık
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  9. #85
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 turbo 160 bg.opelde var 180 bg olarak.vw de var 1.4 turbo 160 bg.ve gayet başarılı.230 bg lerde rahat rahat çalısabiliyor.
    2.0 turbo da vag grubunda var zaten 211 bg olarak .o da sağlam bi motor.onu geçtim cupralar var 2.0 tfsi.
    honda yapınca başkamı oluyor?
    Bekleyip görelim başka mı değil mi CR-Z ne kadar başarılı olur bilemem, motorunun başarılı olacağı konusunda büyük ümitlerim var. Sedan Type-R ların 225 hp olduğunu düşünürsek, F20C'nin 240 Hp olduğunu da düşünürsek ve bunların o kadar sıkıştırmada, yüksek devirde nasıl o kadar uzun süre dayanabildiğini gördüysek, 2.0 turbodan 240 hp alsa turbo bitmedikçe 1.000.000 km garantisi verir heralde düşük sıkıştırmayla Benim merak ettiğim şey şu. Ne kadar devir dönecek ? Yine 8200 çevirirse ki ona göre değişken geometrili bir turbo yaparlarsa, VTEC ile birlikte üst devirlerdeki tepkime çok zevkli olabilir.. Bir de artık RWD ve "UCUZ" bir şeyler üretirse Honda çok mutlu olacağım
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  10. #86
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bekleyip görelim başka mı değil mi CR-Z ne kadar başarılı olur bilemem, motorunun başarılı olacağı konusunda büyük ümitlerim var. Sedan Type-R ların 225 hp olduğunu düşünürsek, F20C'nin 240 Hp olduğunu da düşünürsek ve bunların o kadar sıkıştırmada, yüksek devirde nasıl o kadar uzun süre dayanabildiğini gördüysek, 2.0 turbodan 240 hp alsa turbo bitmedikçe 1.000.000 km garantisi verir heralde düşük sıkıştırmayla Benim merak ettiğim şey şu. Ne kadar devir dönecek ? Yine 8200 çevirirse ki ona göre değişken geometrili bir turbo yaparlarsa, VTEC ile birlikte üst devirlerdeki tepkime çok zevkli olabilir.. Bir de artık RWD ve "UCUZ" bir şeyler üretirse Honda çok mutlu olacağım
    teşekkür butonu olsa tıklıcam

  11. #87
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nihayet devir çevirme sevdasından vazgeçtiler...
    FN2 den sonra CR-z düşünüyodum bu haberden sonra kesinleşti diyebilirim


  12. #88
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Ekonomik olması için,
    az devir çevirmesi ve torklu olması gerekiyor.
    160hp yapmalarının sebebi de bu olmalı
    Built to fall....

  13. #89
    src106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    AntalyA
    Mesaj
    913
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mükemmel honda süper yaa pylşmın için teşekkürler

  14. #90
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ekonomik olması için,
    az devir çevirmesi ve torklu olması gerekiyor.
    160hp yapmalarının sebebi de bu olmalı
    Kesinlikle katılıyorum.
    Turbo için Yüksek devir = Kısa ömür

  15. #91
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.764
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,6-160hp turbo bir motor yakıtta da bence sürpriz olabilir
    crz ham haliyle değil de , sadece yay+jant ile bile çekici hale gelebiliyor
    arka-ortada çift çıkış egzoz aracın genel tasarımına çok uygun
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  16. #92
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı deeperblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle katılıyorum.
    Turbo için Yüksek devir = Kısa ömür
    Aynen ama imkansızı başarabilirler belki hiç sanmıyorum da Ama şöyle bir sorun olabilir. Az devir çevireceğinden VTEC Crossovr'ı aşağıya çekmeleri lazım.. Bu da tork kazandırır zaten.. Vites oranları da güzel olmalı ki VTEC altına düşmesin..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  17. #93
    Focus4171 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboya geçmeyen her marka önmüzdeki 3-5 yıl içinde mutlaka kaybedecektir...Honda gibi dünyanın en büyük motor üreticisinin bunu yapmaması için hiçbir neden yok...Bu işin uzmanı şuan itibariyle tsi gibi gözüküyor...diğer markalarda çıkardı renault ,opel,peugeot,fiat...fakat tsi motorla hiçbir konuda boy ölçüşebildiklerini düşünmüyorum...pekte tutmadılar piyasada tsi gibi...performanstada, yakıttada 1 numara rakipleri içerisinde...

    Adamlar oyuncakla oynar gibi motorla oynuyorlar.her cc'de,her beygirde araçları mevcut ve bunları her modele, bünyesi altındaki her markayada uyguluyorlar...bir tekelleşme söz konusu sanki
    Yalnız en büyük cevabı gördüğüm kadarıyla Ford verecek gibi ecoboost motorla...c-max dahil şuan 0-100 8.5...bu değer çıkacak Focus'ta 8 saniyeye kadar inebilir...ve çeşitleride modellere uygulanıyor yavaş yavaş...kısacası Honda adına yakışır bi şekilde turbo yaparsa çok sevineceğim ve yapabilecek kapasitedede

  18. #94
    YUSUF
    Misafir
    arabaya bakya

  19. #95
    OnurD. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.571
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi bakalım gelsede görsek.
    Fusion35 ------> OnurD.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •