vay arkadaş nasıl bi memleket burası![]()
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
yok yahu hayal kurmuyorum öyle bi niyetim yokroll bar yaptıracak kadar hızlı bi aracım yok şuanlık malesef
![]()
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
est. güzel açıklama yaptınız,gerekli bilgileri aldım ben.teşekkür ederim![]()
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
rica ederim. şen şu videoyu izle tam olarak olayı anlayacaksın![]()
YouTube - Vermont SportsCar's Rally Car Build Time Lapse
pimaştan yaparım kafanı çarpsanda acıtmaz.ucuza hallederiz görüntü amaçlı muayene zamanı cıkartırsın![]()
eyvallah. 1-1,5 ayda düzenli bi çalışmayla iyi bi alet yaratabiliriz tabi maddiyat tavanlarda
)
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
İşte bu mantıkla yaklaşırsanız o boşuna ağırlıkla çok fazla insan yaşıyor şu anda.. Evet maliyeti fazla, yanında bir çok ekipmana ihtiyaç duyacaksın takla attğında tavan ezilirse kafan ayağının yanına gelince durumu az çok anlarsın. Acı ama gerçek. Çok sinirleniyorum roll cage e gereksiz mantığıyla yaklaşılmasına. TUV izin vermiyor olabilir de FIA zorunlu tutuyor yarışlarda nedense..
cabrio arabaların çoğunda ya A sütunu güçlendirilmiş olur yada takla anında koruyucu barlar araç içindekilere zararı minimum düzeye indirmek aktif hale gelir.
ağırlığa çok takılma rollgace takılında koltuk taban-tavan döşemeleri vsler sökülüyor yani ağırlık değişmiyor diyebiliriz
www.vava.cars
Lapiztes mk7R
ben yaptırıcam, biraz araştırma yapmıştım;
yarım cage'den wrclerin içindeki kadar donanımlı olan cage'e kadar çeşitli tasarımlar var. bunlar fiyata etki ediyor elbette. min 2bin tlden başlıyor.
Yaptırman aracına çok iyi güvenlik ve rijitlik kazandırır, tabi bunla beraber negatif etkilerde başlıyor. günlük kullanımda kasklı ve çok noktalı emniyet kemeri kullanman zor, bu yüzden profillerin üzerine oturan güzel süngerler var bunları kullanabilirsin ancak yinede kendini iyi sabitlemen gerekir. aracının doğal esnemesi gideceği için aracın daha çabuk yıpranmaya girecektir (bazı parçaları). aklıma gelenler şimdilik bunlar.
Ben hazır aracıma göre yapılmış hazır cageleri örnek alarak kendim bir tasarım geliştiricem. sökülebilir olucak, tüvde çıkartıcam.
Arkadaşım ben rally arabasında boşuna ağırlıkmı yazdım? tüv neden izin vermiyor sence? sen takla atıp hayatta kalırken vurduğun ezdiğin insanları öldür diyemi? Ben senin gibilere daha çok sinirleniyorum trafikte fia diye bişey yok.hiçkimsenin trafikte gezen arabası homologe değil? Euro Ncab var cahil cahil yorum yazmayın lütfen çıkışmadan önce biraz araştırın trafikte rally disiplinindeki arabanın işi ne?
resim eklenmiş bide benim babam rally arabasıyla takla atmış vakti zamanında roll cagein bizim aileye katkısı resimlerden alıcağım mesajdan daha büyük...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)