User Tag List

Sayfa 18/20 İlkİlk ... 81617181920 SonSon
374 sonuçtan 324 ile 342 arası

Konu: Honda İntegra Hakkında Bilmeniz Gerekenler

  1. #324
    MuraTeg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baya boş kalmış burası yahu, sanırım integraları unuttunuz haaa
    Yiğidi arsız avrat, aileyi huysuz evlat, şoförü aşırı surat, esnafı ise asık surat yıkar..

  2. #325
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sunroof fitillerını bulabılırmıyız yada sunroofdan kaçal varmıs içerden silikonlamıslar tamırı mumkunmu

    İlker G.

  3. #326
    MuraTeg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıkıntı cok buyuk sıkıntı
    Yiğidi arsız avrat, aileyi huysuz evlat, şoförü aşırı surat, esnafı ise asık surat yıkar..

  4. #327
    salmanozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    giresun
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu aralar integralara baya sardım bana önerebiliceğiniz eşten dostan veya gördüğünüz piyasadaki sağlam temiz teg varmı arkadaşlar
    ConFiDenCe

  5. #328
    41AF101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuyu Gördüğüm çok iyi oldu, Açıkcası bu bilgiler az çok fikir verdi. Nasip olursa forumdan bir abimin arabasını almaya niyetlendim. Kendi Arabamın satışını verip paramı almayı bekliyorum, bu hafta bi aksilik olmazsa bakıcam arabaya.
    Babamla beraber gideceğim için Mecburen (onun aklı kalmasın diye) genel olarak arabaya baktıracağım.Ankarada İntegradan anlayan usta nerede var ? Yardımcı olursanız sevinirim.
    1978 Opel Manta & 1990 Opel Kadett GSİ

  6. #329
    Risendark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde eski integra kullanıcısıyız babam 3 yıl kullandı onun ağzından yazıyorum integra çok farklı özel bir arabaydı performası güzel şanzuman motor uyumu süper virajları güzel frenlerin biraz yetersiz kaldığını söylüyor babam.iç aksam olarak koltukları çok rahat bel destekli bi koltuğu var diyor sonra göğüsü kullanışlı ve kaliteli yeni arabalarda öyle bi göğüs olmmadığnı söylüyor... Yanlız tek şikayetimiz süspansiyon sistemi arabada 17 " Dezent jant vardı ve 45 yanaktı yaylar orjindi kesme biçme ısıtma yoktu ama çok sertti çukurda sesleri abzorbe etmiyordu tek sıkıntı buydu yani tabiri caizse takır tukur sert bi süspansiyona mevcut araç.bunun dışnda kapı fitilleri pahalı stopları pahalı ayrıca farları göstermiyor ufak tefek sıkıntılarıda bunlarmış yardımcı olabildiysem ne mutlu... %90 tavsiye edilir
    Herkes ektigini Biçer bu hayatta...

  7. #330

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    türkiye kastamonu
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Uploaded with ImageShack.us




    JDM VTİ'den

    Son zamanlarda bayağı ilgi odağı oldu integralar. Bunun içinde böyle bi konu açıp,TEG hakkında merak edilenleri +ları ve -lerini yazarsak almayı düşünen,ön yargıları olan,merak eden arkadaşlara faydalı olur diye düşündüm.kendimce gözlemlediğim kullananlardan duyduğum yorumları harmanlayarak bikaç şey yazıyım, benden çok çok daha bilgili olan abilermiz de devamını getirirler
    Buji Kodu
    *Buji kodu BCPR6E-11'dir. Bu koddan başka bi buji kullanılması tavsiye edilmiyor.

    Benzin çok yakar mı?
    *Uzun yolda yaktığım benzin(ara ara devirli kullanarak) 25krş
    Ş.içi(Gazlamalı) 40-41krş
    Not: Aracımın specleri filtre,hedırs,egzos,eprom ayarı,17jant ile oluşan değerler bunlar

    Konforu nasıldır?
    *Bana göre civicten çok daha konforlu,ayrıca donanımlı

    Sürüş izlenimleri?
    *Frenler bana göre yeterli değil,oturaklı bir araba ama arkayı savurma olayı yaşayabiliyorum baya sert virajlarda gerçi benim arka koltuklar ve bagaj komple sökükken tattım bu hissi )
    *Direksiyon tepkisi normal,sürerken keyif alıyorsunuz

    Donanımları?
    *Abs yok hava yastığı yok gerisi full 4cam otomatik,4disk fren,klima,hidrolik dreksiyon,alçaklık yükseklik ayarlı aynı zamanda,içerden açılır bagaj ve benzin kapağı,sunroof(elektrikli),dikiz aynaları elektrikli,elektrikli anten,far açık uyarıcısı,kemer takma uyarıcısı.

    Sorunları?
    *Sunrooflu modellerde ayakları sıkıntılı olabilir,çürümeye başlayabilir,parçası zor bulunur,arka cam zor bulunur rezistans arıza yapabilir,bagaj içinde çürümeler olabilir,farklarını stoplarını hasara uğrattığınız zaman sıkıntı olabilir,distribitör şarj dinamosu sıkıntı çıkarabilir.direksiz kapı olduğu için camlargevşer ve kapıyı kapattığınızda sallantı yapar ki bu benim en gıcık olduğum şeydir ama vidaları sıkarak geçirebiliyorsunuz büyük bişey değil yani.benzin ışıkları genelinde yanmaz şamandıradan olur genelde.

    İntegralara Bakış?
    *Model düşüklüğünden dolayı dezavantajları vardır malesef,ama emin olun normal bi civic ies'in model dışında bana göre hiçbir üstünlüğü yok İntegra'ya.hangi 91-92model arabada elektrikli yan ayna,elektrikli sunroof var misal olarak Alırken dikkat etmeniz gereken yerlere baktığınız zaman size kolay masraf çıkarmaz. ama çıkartırsada sıkıntı yaşatır

    Beyin ve Chipleme Durumu*
    pr4beyin kodludur, chiplenebilir özelliğe sahiptir. iyi bir eprom ayarı ayrıca hem yakıtta hemde güç olarak sizi tatmin eder

    timucintt'den;

    Genel Mühendislik
    Teg hakkında bilinmesi gerekenler şöyledir.... Öncelikle çok sağlam araçlardır... hondanın bir sürü modeline binmiş denemiş ve incelemiş biri olarak diyebilirimki zamanın ve şimdiki araçlardan bile halen üstün yanları olan bir araçatır.... birincisi şase tasarımı zamanın en iyi cray tasarımlarından biridir... darbe emici şase ve enerji kırılma noktaları fazlaca bulunmakatadır. Ön ve arka tampon demirleri ve darbe emici köpükleri bile şu andaki hiç bir hondada bu kadar dolusu yoktur... sırf arka traversin boş ağırlığı 20 kilo. Şasenin kemikli oluşu kaporta sacınında sağlamlığı aynı yıllardaki EF ve Accordtan üstündür ki integra civic ve accord arası bir modeldir...

    Şase ve Aerodinami
    şasesinin tek kusuru aracın fazla yere yakın oluşudur genelde paramparça olurlar önden kaza yaptıklarında çünkü burnu yere yakın ve uzun olduğundan bütün darbeyi şase yerine kaput ve çamurlukları yiyor ve buda aracın anında parçalanmasına nedendir aynı şekilde aynı yıllardaki EFlerdede aynı kusur vardır.... Aerodinamisi iyidir... önden sert kırar rüzgarı arkaya normal bir şekilde dağıtır... spoilersiz tegle spoilerlı arasındada deli gibi yol tutuş farkı vardır anında hissedilir fark yani ben hissediyorum

    Yol tutuş
    Yol tutuşu mükemmeldir... şimdiki yeni hondalarla kıyaslanır yol tutuşu... alt takım diğer civiclerle benzerlikler içersede şasenin tasarımından dolayı daha iyi bir performans sağlar...
    yol tutuşu kötü diyenler kesinlikle kötü bilmiyorlar yada arabalarının alt takım burçları vs si ölüdür... heleki ön arka üst alt kule gergileri poliüretan burç takımı ve 3.5 lik bir yayla bu aracın nasıl yol tutuğunu gördüklerinde baya bir moralleri bozulacaktır... yürüyen aksamının tek kusuru ( kusur değil aslında sahiplerinin umursamamazlığı aslında ) yapı olarak sağlam olmasına rağmen alt takımın üst rotillerde boşluğu hızlı yapan bir araçtır aynı zamanda arka bağımsız salıncakların komple burç ve trapez takozlarının yenilenmesi şartdır çünkü bu burçlarda en küçük bir boşluk aracınızın TOE KAMBER ve KASTERinde kaçaklıklara neden olur ve bu aracınızı yolda gezmesine ve sert virajlarda saçma sapan sekme ve kaçmasına sebebiyet verir....

    Frenler
    Frenlerine gelince... konvansiyonel olmalarından dolayı ALB gibi fren destek sistemleri olmadığından frenlerde kızaklama viraj içlerinde frene asılmalarında kıçın atması çok doğaldır ama tegi iyi bilen birisi olarak oversteering durumlarında tegi kurtarmak çok kolaydır... ama EK de EF de daha zordur.... Frenleri ise yeni alacak olanlar benim gibi komple fren merkezini disklerini ve hortumlarını elden geçirsinler ve kesinlikle OEM kullansınlar aradaki fark dağlar kadar....

    Kaporta
    TEGler 20 yaşında olmalarına rağmen çürükleri çok olan bir araç dğeildir... genelde arka çamurluk içlerinde pas birikir aynı şekilde ön panel saçının bir kısmında pas görülebilir... aynı zamanda kapı fitilerinin C stununda bittiği kısımda büyük çürük delikler bulmak mümkündür çünkü oralarda su birikiyor teglerde bu bir mühendislik hatasıdır ben oraya delik açtık matkapla küçük ondan sonra çürük durdu aynı zamanda genel olarak bütün tegler sol taraftan çürümeye başlar

    Konfor ve Malzeme
    Bana göre mükemmel bir kalitesi var göğüsün komple vinil deri iç aksamı ve insana kalite hissi veriyor... yeni hiç bir arabada o kaliteli göğüs yok artık.... göğüsü çok kullanışlı ve herşeyi elinin altında görüş açısı ise bir devrimdir... akvaryum içindesin gibi bir hisse kapılıyorsun ve çok ferah bir araçtır kullanırken çok zevk veren ve çok pis bağımlılık yapan bir araçtır.... tek kusuru yine yaşından dolayı havalındırma ventleri kırık olabiliyor koltukları vtı koltuğu gibidir zaten bel desteği ve kavraması çok iyidir....

    Motor ve şanzıman...
    Tİpik honda sağlamlığı.... yüksek kmlilerde genelde metal yorgunluğundan dolayı çelik üst contası eskiyor değişmesi gerekiyor olabilir. Ama motoru açılmamış temiz bakılmış hor kullanılmamış bir tek motor üst kapağı açılmadan segmanlar değişmeden rahat 400 500 K Km yapacak kapasitede bir motora sahiptir... elektronik ve elektrik donanımı çok sağlamdır olabildiğince mekanik müşürler, sensorler ve okuyucular mevcutdur ve kolay kolay kurcalanmadan bozulmazlar.... Motorunun en büyük düşmanı ısıdır suyuna yağına iyi bakın en küçük bir eksilmede sizi çok pis üzebilir...

    integranın subap ayarı şöyle olmalı

    emme 15-19
    egzoz 17-21

    Şanzımanlar....
    Q1 YS1 gibi şanzımanlar çok sğalamdır... litaratüre girebilecek sğalamlıkta şanzımanlardır düzgün binildiği hor kullanılmadığı srece onlard amotordan daha uzun bir ömre sahiptir....

    Otomatik şanzımanlarıda çok sağlam ve ataktır.... Bende 2 tane mevcut otomatik şanzıman kompel mekanik selenoidle yönetiliyor şanzıman ve 4 adet elektronik dıştan kontrollü selenoid mevcutdur.... ataklığı çok iyidir.... S4 de kullanmakta çok zevkklidir aynı zamanda yakıtdada adamı üzmez... sıkıcı bir otomaitk şanzımanda dğeildir... hondaların içindeki kullandıklarımın en zevkli şanzıman kendisi aynı zamanda G3 preludedeki şanzımanda süperdir... tek kusurları yüksek kmlilerin zamanla main valve selonoid beyinlerinin içindeki ayaların ve kurşun valvelerin görevini yerine getiremiyor olmasıdır.... Benim şanzımanım mesela ilk kes 245.000 kmde söküldü ve balatalarında boşluk dahi yoktu ( vardı ama tölerans servis limitleri içerisinde)

    Dipnot: Aynı zamanda Q1 şanzuman çok uzun bi şanzumandır, turbo için candır atmosferik içinse aşırı uzundur.

    bossporus06'dan:
    Eski bir integra kullanıcısı olarak bende bir şeyler yazıyım:
    *Bana göre diğer hondalara göre çok farklı bir modeldir!
    *Sunduğu performansa göre yakıt tüketimi makuldur.
    *Alt takım ve yürüyenleri türkiye yollarına göre değildir,o sebeble sık sık alt takım bakımına girersin.
    *Parçası bulunmaz derler,aslında bulunur fakat biraz pahalıdır.
    *İnanılmaz keyifli bir oyuncaktır...
    *Ciddi ciddi bağımlılık yapar,arabaya birşeyler yapmadan duramassın.
    *Gaz ve direksiyon tepkisi oldukça iyidir,kullanımı ve görüş açısı mükemmeldir.
    *Kliması orta ayarda soğutur,çalıştığı zaman güçten çok çalar,kalorifer sistemi tipik japan otomobili gibi fena değildir.
    *Vtec yapmak öle hemen kapak takalımla olacak bir iş değil,uğraştırıcı bir moddur,para,zaman ve iş gücüne ihtiyaç vardır.
    *Motor sesi çok iyidir.(Araç genel olarak içeri çok ses alır
    *Şanzımanı oldukça sağlam ve keyiflidir.(yolları uzun olsa bile)
    *Çok farklı araçlara bolca sürpriz yapabilirsiniz.
    Son olarak 91 model integra 0km olarak yeniden üretilse hiç düşünmeden hemen alırım

    alperx'den

    bende TEG ile ilgili yazayım biraz..

    TEG ilginç bir araç gerçekten.. Birçok konuda sıradışı ..

    1. Yere çok yakın zaten, bir 3-4 cm düşürdüğünüz zaman binince sanki go-kart gibi hissettiriyor. Buda kimine göre acaip - kimine göre de müthiş bişey. Bana göre süper.

    2. Donanım olarak yeterli denebilse de, frenlerin elden geçmesi şart. Çoğu TEG'de ABS yok. Sanırım çok azında var. Araç bu frenlere göre hızlı sayılır. Benim frenler Megane frenleri. Diskleri daha buyuk. Cuk oturuyor.

    3. Şasesi ve süspansiyonları baya sağlam. Bence sorunu şu : aracı düşürdüğünüzde kamber sorunu oluşuyor. Bu araca düşürmek çok yakışıyor. Yüksekken komik bi araç oluyor.

    4. Araçta müthiş ayrıntılar mevcut. Ön kaputun üzerindeki kıvrımlar harika. Abartmıyorum, göstergeler birçok 2011 model araçlardan bariz daha güzel. Aracın genişliği normal bi araçtan daha fazla. Bir arkadaşımızın da dediği gibi, araç yere yakınken hele bir de lastikler geniş ise, tampon dizaltı spor bir coupe havası veriyor.

    5. Ön konsol güzel aslında da çok toz tutuyor. Buna yapacak birşey var mı bilmiyorum.

    6. Kapıların direksiz olması anormal havalı. Cam inikken ön kapıyı açıp araçtan çıkmanın tadı çok güzel. Tek gıcık nokta arka camların tam açılamaması.

    7. Camlar açıkken son sürat de gitseniz uğultu yapmıyor.

    8. Aerodinamik olarak cdw katsayısı 0.34. İyi değil çok kötü de degil. Ama aracı düşürdüğümüzde bu sayı kesinlikle düşüyordur. Çünkü aracın orjinali Jeep gibi.

    9. Araç hafif oldugu için çok performanslı gösteriyor. Fabrikasyon 0-100 değerlerine bakınca bunu anlarsınız. Bu yüzden araca yapacagınız her türlü modifiye size fazlasıyla geri dönüyor.

    10. Servis kitabı çok güzel, birçok sök-tak'ı evinizde yapabilirsiniz adım adım.

    11. Aracı düşürünce amortisörlerin muhakkak değişmesi lazım. Yeni model araçlar gibi sert amortisörleri yok çünkü. Aşırı yumuşak.

    Motor konusunda birşey yazmama gerek yok. Vtec olsun olmasın çok güzel.

    Forumda yeniyim ama böyle bilgiler aldıkca bu forum mu daha cok seviyorum ellerinize saglık
    Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene...

  8. #331
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integra adam arabasıdır adaaamm
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  9. #332

    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Anakra, İstanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İntegra alacaksanız tavsiye ederim. ikiside çok güzel..

    Connecting site...

    Connecting site...

  10. #333
    burakgulsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Nicomedia
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArasFırat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İntegra alacaksanız tavsiye ederim. ikiside çok güzel..

    Connecting site...

    Connecting site...
    Nasip olurda bir aksilik çıkmazsa üstteki link bizim olacak

  11. #334
    41AF101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen kanka inşallah
    1978 Opel Manta & 1990 Opel Kadett GSİ

  12. #335

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlısı ınsallah

  13. #336
    Risendark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArasFırat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İntegra alacaksanız tavsiye ederim. ikiside çok güzel..

    Connecting site...

    Connecting site...
    2. linkteki araba on numarada uzun süredir satlıklarda duruyo sanırım fiyat biraz sıkıntılı geliyo millete

    Edit:: kırmızınında maşallahı var bu arada
    Herkes ektigini Biçer bu hayatta...

  14. #337
    41AF101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatihtemizer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlısı ınsallah
    Teşekkürler abi inşallah nasibimizde varsa alıcam
    1978 Opel Manta & 1990 Opel Kadett GSİ

  15. #338
    Ali Burak Şık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    -
    Mesaj
    460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir integra için verilecek en fazla fiyat ne kadardır ?

  16. #339
    Risendark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ali Burak Şık Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir integra için verilecek en fazla fiyat ne kadardır ?
    yani arabasına göre değişir bence iyi sağlam turşu olmayana max 14 bin verilebilir kanımca...14 bin nin üstü çok extrem bi araba için verilebilir belki
    Herkes ektigini Biçer bu hayatta...

  17. #340
    MazdaSpeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Sarıyer, İstanbul
    Mesaj
    514
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu TEG ler çok güzel arabalar ya

  18. #341
    41AF101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu yine hortlatıyorum ama Arabamı satıp İntegra alacaktım nasip olmadı.
    Biriktirdiğim paramla 2. araba olarak integraya dün kapora verdim.Yarın alıcam fakat aklıma şu sorun takıldı.1.6 integra yokmuş hepsi 1.8 miş.Fakat bazı teg lerde olduğu gibi bu arabayıda 1.6 işlemişler ruhsata.Muayeneye gireceği zaman sıkıntı yaratırmı? Yıllardır muayneden geçmiş ama gelipde kabak bizim başımıza patlarsa çok uğrartırır sanırım.
    Bu arada alacağım arabanın kasası düzgün kayseriden gelmiş.Çürük çarık yok.İçi falan orjinal sadece toz toprak dolu pek kullanmıyordu sahibi.Sunroof yağmur kanallarında vs hiç çürük yok sadece camın kenarları çürük.Arka tampon köşesi çatlak.Kaportacıma gösterdim 500 600 e hepsi hallolur dedi.Motorcuya gösterdim motoru güzel dedi.Gidişi falan sağlam lpg de ve benzinde aşağı yukarı aynı gaz yiyişi.
    Fakat bu arabanın ön takımında çok ufak 1 2 tıkırtı var.Bunların parçası bulunurmu?

    Şuan tek canımı sıkan nokta ruhsata 1.6 yazılışı.Eğer sorun olur diyosanız verdiğim kapora yanacak ve araçtan bugün vazgeçicem.Bilgisi olanlar yazarsa memnun olurum.Saygılar..
    1978 Opel Manta & 1990 Opel Kadett GSİ

  19. #342

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    52
    Şehir
    ANTALYA - TÜRKİYE
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içine sindiyse al hiç bişey olmaz, önemli olan ruhsatta yazan şase no ile motor numarasının tutması. çoğu integra aynı durumda..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •