User Tag List

Sayfa 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
171 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: clio rs 306 gti yol tutuşu hangisi daha iyi?

  1. #96
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bülent76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim eniştem de tekne almadan önce arabalara meraklıydı, bunun son hızı şu kadar, onun ivmelenmesi bu kadar der dururdu, bir tekne aldı, şimdi arabayı sadece marinaya gitmek için kullanıyor O kadar huzurlu ki, abi 320d alalım sana diyorum, ne gerek var, Fiesta dizel yetiyor da artıyor bana diyor
    Sanırım tekne alan insanlar huzura eriyor, böyle ılımlı konuşmaya başlıyorlar
    Haha tespit çok iyi ve doğru

    Ama ben kaşınmaya başladım yine. O nedenle her an eski hırçın zamanlarıma dönebilirim

  2. #97
    Bülent76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haha tespit çok iyi ve doğru

    Ama ben kaşınmaya başladım yine. O nedenle her an eski hırçın zamanlarıma dönebilirim
    Ben de enişteyi gıdıklıyorum işte 320d alsın diye ama yemiyor, alsın da ben de sebepleneyim diyorum

    Ama şu gerçek ki tekne işi gerçekten bambaşka, insan kendini çok huzurlu hissediyor

  3. #98
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haha tespit çok iyi ve doğru

    Ama ben kaşınmaya başladım yine. O nedenle her an eski hırçın zamanlarıma dönebilirim
    Bora abi eski günlerine dön piyasa sensiz tadı tuzu yok

  4. #99
    APO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    TR-İSTANBUL
    Mesaj
    2.040
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shellkolik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla banada şahin kullanırken çok süper his veriyor yanlıyor falan arkadan itiş böyle kendimi spor bir araçta hissediyorum hele yayları kesik yerle bir oldumu hiç esneme yok seke seke her viraj yan falan m3 te gibi hissediyorum ama sadece hissediyorum anlatabildimmi şu hissedenlere lafım

    clio rs in normallerinden farkı deri koltukları , direksiyonu , beyaz spor kadranı , vites topuzu , hiç bir alt modelinde olmayan 6lı cd changer ı , alkatre kapı iç döşemeleri , orjinal spor metal pedallar , süspansiyon komple farklı vs vs vs vs kutsal kusura bakmada 306 gti konsolunu görünce kendimi valla murat 131 e oturmuş gibi hissediyorum tüm içtenliğimle söyledim kızmak yok o ne biçim bir konsoldur yaw üzerime gelcek gibi kare kare dikdörtgen falan oturunca kendimi 75-80 model araçlarda sanıyorum

    Adam boru gibi pist dereceleri koymuş videolu hala his mis diyenlere şaşıyorum ben nasıl bir his bu yahu hani 306 gti kullanmasak tamam dicem

    ben açık ve net söyleyim 306 gti ancak rs ile görüntü olarak kıyaslanabilir oda göreceli olduğu için farklı düşünceler çıkar doğaldır ama diğer hiç bir kriterde rs in yanına konamaz 306 gti bu kadar basit yani uzatmanın anlamı yok varsa belgelenmiş bir kanıt koyun hızlımı ? yol tutuşumu iyi ? pist derecesi varmı ? teknik verileri neler ? yahu allah aşkına bir yerde bişeyde üstün olduğu belgelenen bir yer gösterin şu 306 diyenler ?? bir kriter için rs ten iyidir denmiş yada derecesi olan bir yazı gösterin hala his his his tutturmuş gidiyor millet
    yaa kardeşim kusura bakma yanlış anlama maksadım ters yapmak filan değil medeni bi şekilde bir tartışma konusuna yorum yapıyoruz...ama senin yaptığın düpedüz marka fanatikliği...zaten şahine bindiğin zaman aldığın zevk ve hissi bir gti a bindiğinde aldığın zevk ve hisle ayırt edemiyorsun...sen eğerki görüntü ile ilgilide 306 mı clio mu dersen seni şiddetle kınarım...piyasada ki birçok otobüs kamyon traktör bilem clio dan daha güzeldir...ön konsolu görünce bişeyler hissediyormuşsun ya ...bencede 306 ön konsolu bir başkadır geniş bir iç mekan ve rahat kullanım imkanı veriyor...clionunki gibi üzerine gelmiyo adamın... yani herşey hissetmekle olmuyor dediğin gibi..eğer dersenki haklısınız bu konularda gti üstün ama clionun gideri iyidir ..bu mantık dahilinde kabul edilebilir..
    neyse neticede hissetmek bence çok önemlidir..
    tunceR´isimli üyeden Alıntı
    şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.

  5. #100
    Ozan Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Arabayı yola tutturan şofördür;bu yüzden tartışan arkadaşlar her 2 aracıda kullanarak belirledikleri viraja girerek kararlarını verseler;ve böylece yol tutuşla başlayan tartışma başka yerlere gitmese Konuyu açan arkadaşlar bile anladığım kadarıyla pes ettiler konu için,ama herkes birbirine giriyor gereksiz yere.Herkes her aracı sevecek diye bir kaide yok ki.Size RS'in içi çekici gelir;karşınızdakine ise 306'nın ki.Herkesin görüşü,zevki kendine göredir.

  6. #101
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi daha küfürlü konuşma olursa konu silinir. küfreden uyarılır.
    utku selamoğlu

  7. #102
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Koyulan testlerde birşey dikkatimi cekti HP/KG oranı RS ile 306 arasında baya farklı buda RS in ara hızlanmaları 306 dan daha iyi olduğu anlamına gelir ki bu nedenlede 306 dan daha hızlı tur atması zaten normal değilmi ?

    Bir arabanın daha hızlı tur atması daha iyi yol tuttuğu anlamına gelmez bence...
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  8. #103
    kutsal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    lüleburgaz /eskişehir
    Mesaj
    1.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek bıldıklerı ınternetten bakıp bısyelr buraya koymak arkadasım oyuzden abuk subuk konusmalar oluyor burda tabıkı rsnın ara hızlanmaları daha ıyı adam kalkmıs bıze tur suresı daha hızlı dıyor bunun yol tutusuyla alakası olsada nekadar olabılr alah askına bunla kıyaslanamaz bu

  9. #104
    Madeth
    Misafir
    Alıntı darkred Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koyulan testlerde birşey dikkatimi cekti HP/KG oranı RS ile 306 arasında baya farklı buda RS in ara hızlanmaları 306 dan daha iyi olduğu anlamına gelir ki bu nedenlede 306 dan daha hızlı tur atması zaten normal değilmi ?

    Bir arabanın daha hızlı tur atması daha iyi yol tuttuğu anlamına gelmez bence...
    Alıntı kutsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek bıldıklerı ınternetten bakıp bısyelr buraya koymak arkadasım oyuzden abuk subuk konusmalar oluyor burda tabıkı rsnın ara hızlanmaları daha ıyı adam kalkmıs bıze tur suresı daha hızlı dıyor bunun yol tutusuyla alakası olsada nekadar olabılr alah askına bunla kıyaslanamaz bu


    ozaman 106 gti ın hp/kg hesabına bakarsan pistte bunlardan çok fark yemesi gerek dimi ?
    pist dereceleri her zaman hızlı olan aracı 1. yapmaz yolu tutuşu viraj alışı virajdan çıkışı en önemli etkenlerdir ozaman kimsenin piste çıkmasına gerek kalmaz sonuç belli hp/kg yap çıksın

    gereksiz ve bilinçsizce hala savunuyorsunuz birçok şeyi
    adamlar piste çıkarıyor deniyorlar buna bile itiraz ediyorsanız siz biliosunuz ne desek boş

  10. #105
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Madeth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman 106 gti ın hp/kg hesabına bakarsan pistte bunlardan çok fark yemesi gerek dimi ?
    pist dereceleri her zaman hızlı olan aracı 1. yapmaz yolu tutuşu viraj alışı virajdan çıkışı en önemli etkenlerdir ozaman kimsenin piste çıkmasına gerek kalmaz sonuç belli hp/kg yap çıksın
    http://www.youtube.com/watch?v=L9sOynaQ63A



    Ozaman buyur tiff niddle ın kullanısından hangi aracın yol tutusunun daha iyi olduğunu izlersen anlarsın videonun sonundada finish zamanları mevcut aradaki fark ne kadar ? Video konu dışı ama yinede ne demek istediğimi cok iyi anlatıyor...

    Dediğin gibi hepsi etken ama KG / HP olarak RS bariz derecede düzlüklerde 306 GTI a fark atacaktır...Buda RS in zaten 306 dan daha erken pisti dönmesine sebeptir başlı başına...RS in pisti erken dönmesi RS in daha iyi yol tuttuğunu göstermez bu verilere göre ...

    Test değerlerinde ikisininde 0-100 değeri mevcut zaten 0dan 100 e cıkana kadar RS 306 ya 1.3sn fark atıyor....Ki verilere göre güç ağırlık oranı RS in avantajına buda onu viraja cıkışlarında 306 göre daha seri kılar...Pistte RS daha hızlı olabilir ama daha iyi yol tuttuğunun kanıtı değildir bence..
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  11. #106
    Madeth
    Misafir
    SINIF 2
    1- Hakan Yalçınkaya .... Renault Clio RS .... 56.50
    2- Murat Gökdağ .... Renault Clio 1.8 .... 57.84
    3- Tahsin Bayçöl .... Ford Focus 2.0 .... 58.31
    4- M. Doğanay Devran .... Opel Vectra .... 1.00.37
    5- Bora Bilgiç .... Opel Corsa .... 1.01.50


    SINIF 3
    1- Onurcan Türkkan .... Mini Cooper S .... 54.85
    2- Cem Varol .... Ferrari F355 .... 56.18
    3- Faruk Kalkavan .... Mercedes CLK .... 56.75
    4- Osman Çakıcı .... Subaru Impreza SW .... 59.20



    time trial derecelerine dikkatli bakın ferari F355 56.18 ile dönerken rs 56.50 ile dönüyor nerde bu ferrarinin hp/kg üstünlüğü umarım anlatabilmişimdir.

  12. #107
    APO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    TR-İSTANBUL
    Mesaj
    2.040
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkred Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.techturkey.com/forum/sohb...ml#post2058106

    Ozaman buyur tiff niddle ın kullanısından hangi aracın yol tutusunun daha iyi olduğunu izlersen anlarsın videonun sonundada finish zamanları mevcut aradaki fark ne kadar ?

    Dediğin gibi hepsi etken ama KG / HP olarak RS bariz derecede düzlüklerde 306 GTI a fark atacaktır...Buda RS in zaten 306 dan daha erken pisti dönmesine sebeptir başlı başına...RS in pisti erken dönmesi RS in daha iyi yol tuttuğunu göstermez bu verilere göre ...
    bu link yanlışmı oldu ne..??
    tunceR´isimli üyeden Alıntı
    şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.

  13. #108
    Ek.Civic_Spoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    LüleBurgaz
    Mesaj
    1.369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konu çok tartışılır ama çoğunluk gtı üzerinde..
    ben 2 aracada bindim fakat sadece clio ile viraj denemsi oldu ve bence çok başarılı yanlız cliokan arkadaşım rs in kafadan saldığını söylüyordu ki bunu bilen bi kaç kişi daha söylemiş.. bi başka konuda diğer postlarda pist süreleri verilmişl onlarla bi kıyaslama yapılamaz çünki ara hızlanmalarda rs daha ii olduğu için aradaki farkı kapatabilir

  14. #109
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı APO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu link yanlışmı oldu ne..??
    Edit: Evet yanlış olmuş huahauhuah düzelttim şimdi

    Yok araçlar farklı pist zamanları aynı ama RCZ nin yol tutuşu scirocco ya göre bariz kötü...Ama finish süreleri aynı...

    Tartıştığımız konuda RS pistte daha hızlı evet zaten olması gerekende o ama daha iyi yol tuttuğu anlamına gelmez diyorum ben...

    306 iyi yada RS iyi demiyorum sadece pist zamanından bu daha iyi yol tutuyor denmez diyorum....

    Madeth benim ne demek istediğimi anlamadı sanırım...Güç/HP yap sonuca göre o daha iyidir kötüdür demiyorum ki ben...
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  15. #110
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Madeth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SINIF 2
    1- Hakan Yalçınkaya .... Renault Clio RS .... 56.50
    2- Murat Gökdağ .... Renault Clio 1.8 .... 57.84
    3- Tahsin Bayçöl .... Ford Focus 2.0 .... 58.31
    4- M. Doğanay Devran .... Opel Vectra .... 1.00.37
    5- Bora Bilgiç .... Opel Corsa .... 1.01.50


    SINIF 3
    1- Onurcan Türkkan .... Mini Cooper S .... 54.85
    2- Cem Varol .... Ferrari F355 .... 56.18
    3- Faruk Kalkavan .... Mercedes CLK .... 56.75
    4- Osman Çakıcı .... Subaru Impreza SW .... 59.20



    time trial derecelerine dikkatli bakın ferari F355 56.18 ile dönerken rs 56.50 ile dönüyor nerde bu ferrarinin hp/kg üstünlüğü umarım anlatabilmişimdir.

    Bahsettiğin fark pilotaj farkından olamaz dimi sonuçta iki aracın pilotlarıda farklı kişiler !!!
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  16. #111

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    darkred bu konuda haklı, duzluklerdekı hızlanmasıda onemlıdır pıst suresınde, hee hıc duzluk olmucak handlıng etabı gıbı o zamanda dıreksıyon kabılıyetı devreye gırer.. yol tutus degısken bı kavram net seyler soylemek zor, bazı araclar vardır yuksek hızda daha ıyı oturur e90 gıbı bazılarıda dusuk hızlarda tutunması daha ıyıdır, daha suratlı vıraja gırer mcs focus gibi.. hislerde yanıltır tabi e90 daha guvenlı hıssettırır..

  17. #112
    APO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    TR-İSTANBUL
    Mesaj
    2.040
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cliokan arkadaşım rs in kafadan saldığını söylüyordu ki bunu bilen bi kaç kişi daha söylemiş..

    bunu bende daha önce duymuştum hatta verilen eski konu linkindede yazılmış...ama 306 için böyle birşey duymadım kimseden...kullananların yorumlarınada inanmıyorsanız pes diyorum...
    tunceR´isimli üyeden Alıntı
    şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.

  18. #113
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı APO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaa kardeşim kusura bakma yanlış anlama maksadım ters yapmak filan değil medeni bi şekilde bir tartışma konusuna yorum yapıyoruz...ama senin yaptığın düpedüz marka fanatikliği...zaten şahine bindiğin zaman aldığın zevk ve hissi bir gti a bindiğinde aldığın zevk ve hisle ayırt edemiyorsun...sen eğerki görüntü ile ilgilide 306 mı clio mu dersen seni şiddetle kınarım...piyasada ki birçok otobüs kamyon traktör bilem clio dan daha güzeldir...:Dön konsolu görünce bişeyler hissediyormuşsun ya ...bencede 306 ön konsolu bir başkadır geniş bir iç mekan ve rahat kullanım imkanı veriyor...clionunki gibi üzerine gelmiyo adamın... yani herşey hissetmekle olmuyor dediğin gibi..eğer dersenki haklısınız bu konularda gti üstün ama clionun gideri iyidir ..bu mantık dahilinde kabul edilebilir..
    neyse neticede hissetmek bence çok önemlidir..
    arkadasım sen fanatiklik yapmayın diosun ama kendin yapıosun en basta yerden yere vuruosun ki zaten 306 nin görünüsüne v.s bişiy diyen yok zevk meselesi 2si de aynı paralar aşağı yukarı isteyen begendiğini alır biner traktörden kötü v.s bilmem ne sacma sapan seyler herkeze begenerek para vererek alıyor bunları ..

  19. #114
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pist süresinde düzlük ve fren performansınında etkisi var tabiki.Düzlüğü uzun pistlerde fark artabilir.Ama benim verdiğim linkler aşırı büyük,düzlüğü uzun olan pistler değil.Esas viraja giriş ve çıkış hızlarını bulmak lazım oda çok zor..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •