millet forumda boyalı arabaya laf ediyor carpısan araba gibidir bunlar buna alıcı cıkıyor kafam almıyor![]()
![]()
type r cup araclarında mugen beyin filtre ve eksoz var diye biliyorum ..
millet forumda boyalı arabaya laf ediyor carpısan araba gibidir bunlar buna alıcı cıkıyor kafam almıyor![]()
![]()
type r cup araclarında mugen beyin filtre ve eksoz var diye biliyorum ..
km lere baksanıza
7.000-8.000![]()
acaba iç döşemelerini ne yaptılar arabaların![]()
![]()
![]()
Devamlı devir çevrilen bir 7000-8000 km,sıradan bir sürücünün yaptığı km'lere göre baya farklı derecede yorar aracı..Mukavemet hesaplarımıza göre en az 10 katı daha yorgundur diye düşünüyorum sıradan kulllanıcıya göre..Tabi internaller değiştirilmiş orası ayrı bir konu.
zaten yarış otomobilleri en çok 2 sezon da bir motor topluyor risk almamak için (grup a lar her sezon 1 yada 2 kere)
ben gördüklerimi ve yarışanların aktardıkalrını yazayım. Motorlar standart, ona rağmen çok patlatan oldu misal 6-5-4 benim gözümün önünde gitti iki tanesi. Ancak asıl konu yarışanlar mekanik olarak çok şikayetçiydi. Değiştirilmesi gereken parçalar yama usulü ile idare eder hale getirilmiş. Maalesef detayı aklımdan uçmuş ama kırılan diff açıldığında kaynaklı olduğunu görmüşlerdi.
Piste girmek veya ralliye girmek için hazır kasa olarak alınır, pist arabaları olduklarından kasa yorgunlukları fazla değildir diye tahmin ediyorum. İstanbul park haricinde ağır kaza geçirenler de olmadı diye hatırlıyorum ama emin değilim. Alınacaksa motor yapılması gerekebilir, bahsettiğim yamalara bağlı olarak değişmesi gerekenler olabilir. Yine de sadece pist için amortisör, frenler ve güvenlik elemanlarının var olması bile yeter. Sonuçta bunlar, özellikle kafes, koltuklar ve iç donanım masraf tutuyor. Ralli için tekrardan grup n özelliklerine göre fren ve amortisör (hatta diff) masrafları gerekecek. Koltuk ve kemer homoligasyonları ne durumda bilmiyorum. (tabi intercom vs de var)
Tabi işin bir de mücadele boyutu var. O sınıfta yarışabileceği araç yok kendinden başka. Cliolar bildiğim kadarıyla çok daha süratli pistte. Zaten 1.6 lardan hızlı (lögel 106 hariç).
alcan sadece drag koştursan yeter
ben öyle hatırlıyorum. arşivlerden bakmak lazım pist sürelerine ama bu 15 gün dönem sonu yoğunluğu varClio'lar benim gözümde kat kat daha iyi fakat tek sorunları parça ve usta sıkıntısı. Aynı şekilde ralli için de ülkemizde çok iyi ragnottiler var ve parça sıkıntısı yüzünden yürütmesi çok masraflı.
Bence değmez o arabalara o paralar kesinlkle verilmez..alıp hafta sonları pistte yardırcam derseniz tam size göre ama o araçlarla trafiğe çıkılmaz![]()
Bencede kesınlıkle ekmek cıkmaz. Yanı 29000 e maletsen ne olucak. Ha olay sadece sökük araçla gazlayıp roll yapmaksa mantıklı tabiide. 29000 gömene kadar çok daha hafif ve güçlü bir araç yaparsınız sökersiniz takılırsınız.
Öyle yada böyle hepsinin ufakta olsa kazası mevcuttur ki , adam akıllı kazası olanıda vardır. Ve bu gibi araçlarda önemli olan yürümesi ve kondisyonu olduğundan kozmetik ve kaporta açısından olsun , konsoldu vs. temiz olacağını aklım almıyor.
bence ucz deıl![]()
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
mantıklı degıl fıyata bakınca ıyı tamamda
Ya arkadaşlar adamlar canını almak için yarışıyorlar, vuruk, çarık, motorları ne olursa olsun sürekli redline 29000 fiyatla satılıyor...
35000'e temiz tayyar alınıp sökülse, daha ucuza gelir...
Yarış için düşününen varsa 17.000 normal fiyat bence
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)