User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
53 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Turbo mu atmosferik mi ?

  1. #20
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Elensi59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo dizelden sonra turbo benzinliye geçmek istiyorum :P 130 luk 1.4 turbo megane hiç fena olmaz mesela okulum bitsin işe güce karışiyim ya dizel focus yada megane hayırlısı
    turbo iyidir iyi ))
    benzin olmuş 4.2

    1.4 turbo alana kadar 1.5 turbo dizel al en azından az yaksın yazılımla ondan daha da iyi gider

  2. #21
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba ne

    genel olarak

    fwd atmosferik
    rwd atmosferik veya turbo
    awd turbo

  3. #22
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    detaylı baksan eminim başka benzer konularda çıkar

    http://www.techturkey.com/forum/kars...tmosferik.html


    turbo şişmesi neymiş ki? nasıl oluyormuş ta arabayı nasıl etkiliyormuş merak ettim
    twin scrollu bazi bulgurlar siser !
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #23
    EvoX
    Misafir
    Araç fark etmiyor herhangi araç. + ları - leri dedim zaten.

  5. #24
    ProdriveSTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)
    turbo altyapılı hazırlıcan makineyi takılcan biraz tadını alacan baktın geçiliyon hemen bir gt30r yeterlidir
    Murat CANTÜRK

    Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
    Renpar Sigorta
    info@renpar.net

  6. #25
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzos bılyası genelde sıkıstıgından turboya bınen guc turboyu sısırır sıkıntı oldan kaynaklanır bızde.freeflow egzos takarak sıkıntıyı cozuyoruz.
    Sonradan yapılan turbo uygulamaları beni hiçte teselli etmiyor.Bu honda olsa bile çok arkadaşım bunu denedi ve nerdeyse ocakları sönecekti.Milyarlarca masraf ve zararına satışlar.Ben Rover 220 Turboya biniyorum.Bu araç orjinal 200hp turbo bir araç ben bu zamana kadar ne şişme yaşadım nede sorun yeterki adam gibi kullanmasını bil.Öyle birileri gibi gece vakitleri araçların canını çıkaranlardan değilim.Hergün drag her gece roll kesinlikle inanmam hiçbir aracın sağlam kalacağına..

  7. #26
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuncayakyz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonradan yapılan turbo uygulamaları beni hiçte teselli etmiyor.Bu honda olsa bile çok arkadaşım bunu denedi ve nerdeyse ocakları sönecekti.Milyarlarca masraf ve zararına satışlar.Ben Rover 220 Turboya biniyorum.Bu araç orjinal 200hp turbo bir araç ben bu zamana kadar ne şişme yaşadım nede sorun yeterki adam gibi kullanmasını bil.Öyle birileri gibi gece vakitleri araçların canını çıkaranlardan değilim.Hergün drag her gece roll kesinlikle inanmam hiçbir aracın sağlam kalacağına..
    inanması çok mu güç?

    düzgün yapılan sistem her zaman çalışır

    düzgün sistem=para

    diğer türlü günü kurtaran çözümler her zaman tekrardan maliyet olarak geri döner
    körler sağırlar

  8. #27
    EvoX
    Misafir
    Alıntı tuncayakyz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonradan yapılan turbo uygulamaları beni hiçte teselli etmiyor.Bu honda olsa bile çok arkadaşım bunu denedi ve nerdeyse ocakları sönecekti.Milyarlarca masraf ve zararına satışlar.Ben Rover 220 Turboya biniyorum.Bu araç orjinal 200hp turbo bir araç ben bu zamana kadar ne şişme yaşadım nede sorun yeterki adam gibi kullanmasını bil.Öyle birileri gibi gece vakitleri araçların canını çıkaranlardan değilim.Hergün drag her gece roll kesinlikle inanmam hiçbir aracın sağlam kalacağına..
    Haklısınız katılıyorum. Arkadaşda zaten fiyat olarak pahallı olduğunu ima etmiş .

  9. #28
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inanması çok mu güç?

    düzgün yapılan sistem her zaman çalışır

    düzgün sistem=para

    diğer türlü günü kurtaran çözümler her zaman tekrardan maliyet olarak geri döner
    duzgun suıstem = bılgı + para + yardımlasma
    utku selamoğlu

  10. #29
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şurada yapılan karşılaştırma ciddi şekilde saçma bir karşılaştırma aslında performans için mi günlük kullanımmı tüketimmi emisyonmu amaç ne?

    performans ise aşırı besleme her zaman atmosferikten avantajlıdır, daha fazla hava, daha fazla hava yakıt karışımı daha fazla güç

    günlük kullanım mı esneklik mi amaç ne? hee evet turbo kötü yok yok atmosferik kötü mü diyeceğiz ?

    atmosferikte olsa aşırı beslemede olsa eğer motor yapıyorsan setup yapıyorsan bu para demektir, gerektiğinde ikisinde de kol piston eksantrik yay vs alacaksın, turbonun diğer elemanları var ayrıca eğer performanssa amaç maliyeti ikinci kenara bırakırsın, ama şu sonradan yapılan aşırı besleme uygulamaları kötü vs demeyin bırakın dünyayı ülkemizde çok başarılı otomobiller var hemen hemen her markadan
    körler sağırlar

  11. #30

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eşit güçlerde atmo & turbo & sc?
    ve aynısı için orjinal ve sonradan modlanan?

  12. #31
    EvoX
    Misafir
    Performans amaçlı. Sokakta gidebilicek specde. Roll-drag vs. için.

  13. #32
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rodya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eşit güçlerde atmo & turbo & sc?
    ve aynısı için orjinal ve sonradan modlanan?


    eğer düzgün iş yapmazsan saydıklarının hepsinde sorun çıkma olasılığı yüksek, ama yaptıktan sonra hepsini de layıkıyla yaparsın

    aynı güç derken şimdi 2lt turbo makineden 700hp aldık diyelim bunu n/a 2ltden nasıl alacaksın? aynı motor mu farklı motor mu karşılaştırma farkı olmuş biraz
    körler sağırlar

  14. #33

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorun çıkarmı olarak sormadam açıkcası.Olabilecek en sığ karşılaştırma olan performans için sordum.
    Aynı motor için alınabilecek herhangi bi atmo degeri içini varsayarsak hangisi?

    Çok olası olmasa da diger herşey eşit tutuldugunda, aynı güçteki sonradan modlanmış aracın, orjinale göre daha iyi gittiği söyleniyor mesela..

  15. #34
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güç aynı tork aynımı? devir bandındaki güç aynımı? herşeymi aynı şanzıman vs?
    körler sağırlar

  16. #35

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf mesela.
    1.4 tsi dsg 160 ps.
    1.4 tsi dsg 122 ps.
    motor şanzıman herşey aynı, güç farklı.

    yalnız yazılımla 122lik 160a çıkabiliyo.
    ha orjinal 160lık gibimi oluyo, kesinlikle hayır...

  17. #36

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Semih ;

    Herşey aynı abicim.Bunun olasılığını sorgulamıyorum.
    Araçları A noktasından X km uzaktakı B noktasına götürcez.
    Hangisi, hangi X degerlerine göre önde olur.
    Ya da çok genel bi soru oldu sanırım.Boşverelim

  18. #37
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raikko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    golf mesela.
    1.4 tsi dsg 160 ps.
    1.4 tsi dsg 122 ps.
    motor şanzıman herşey aynı, güç farklı.

    yalnız yazılımla 122lik 160a çıkabiliyo.
    ha orjinal 160lık gibimi oluyo, kesinlikle hayır...
    122lik motorla 160lık motor aynı değil birbiriyle turbo vs farklı cooler falan

    Alıntı rodya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Semih ;

    Herşey aynı abicim.Bunun olasılığını sorgulamıyorum.
    Araçları A noktasından X km uzaktakı B noktasına götürcez.
    Hangisi, hangi X degerlerine göre önde olur.
    Ya da çok genel bi soru oldu sanırım.Boşverelim

    ben aşırı besleme severim, o yüzden zaafım var sanırım objektif cevap veremem
    körler sağırlar

  19. #38

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    160lık tsi farklı evet karıştırdım sanırım. turbo+sc
    valla bende tam anlamadım soruyu.
    ha bana sorarsanız ben aşırı besleme derim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •