sırf öğrenmek istediğimden...
122likteki tek, 160lıktaki çift turbomu?
yani neden mitsubishiden alınan sistemden basınçla daha fazla güç alınmıyorda, borg warnerden başka bi kit uygulanıyor?
honda atmo dan
diğer markalarda turbo dan yana olurud seçimim
turbo şişmesi otobanda başıma geliyor genelde. yağ sıcaklığı 112-115 derecelere geliyor topspeed yaptığında. bir süre sonra 230 ile gidiyorsan o sürat aynı yolda 210 lara düşüyor. çekiş azalıyor , ısınmadan dolayı.
daha büyük intercooler ile sorun hallolur tabi ama ben standart kullandım araçlarımı hep . standart kullanmaya devam .
senna yeterince bilgi vermiş söylenmesi gerekenleri söylemiş.
2lt n/a motorlu gti kullanıyorum. kasaya göre hacim iyi olduğundan devirlenmede sıkıntı yok ama turbo motorunda zevki başka gerçektenyani bugün 1.4-1.6 turbo gtilar 0-100de benim arabamdan en az 1sn daha hızlı
![]()
Bahadır Ustaoğlu
stlegal cem abinin bi videosu vardı yada miniks'lerin onu dinleyin![]()
35 KU 606- Outlander MT Turbo
34 ENP 29 - TypeR
34 VTE 64 - S2000
34 VG 3670 - Type-R
10 E 6622 - Civic vti
devir turbo devri. dizellerin hepsi turbo, yakında da bütün benzinliler turboya geçecek. düşük hacim artı turbo. tayyar turboya geçtikten sonra ...
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
5 sene önce olsa farklı konuşurdum ama devir turbo devri.
Hafif bi araç varsa atmosferik belki ama yürürü düzgün, tok bi araç 1150 - 1300 kg arasında, o ağırlığı da torkla yürütmek lazım.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)