User Tag List

Sayfa 2/4 ÝlkÝlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arasý

Konu: Ankara CEPA Saat&Saat Maðazasýnda Yaþanan Saçmalýk

  1. #20
    ///KDrÖZER - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaþ
    33
    Þehir
    ANKARA
    Mesaj
    557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý Alican Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    Bana bu saatten sonra bað baðýþlasalar girmem oraya. Olay 9 ay önce falan oldu bedava milyarlýk saat bile verseler girmem ve tavsiyede etmiyorum kimseye.
    sen haklýsýn abi ben ileticem bu sorunu gerçekden benim bi kazancým yok ben memnun kaldým sanýrým iþlerini ve babamýn aramasý sonucu ilgilendiler neyse görüþün saygý duyarým konuya gelecek olursakda þikayet et peþini býrakma elemanlarýnýda deðiþtirsinler...Sonuçda firma sahipleri milyarlar harcayýp dükkan açýyorlar ve bunun karþýlýðýný müþteri memnuniyeti saðlayacak eleman bulamayýp emeklerinin karþýlýðýný bu þekilde almalarý pek hoþdeðil...Þikayet et uyarsýnlar yada o yanlýþý yapaný iþten çýkartsýnlar.Para kolay kazanýlmýyor

  2. #21
    gakko - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaþ
    40
    Þehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý ///KDrÖZER Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    sen haklýsýn abi ben ileticem bu sorunu gerçekden benim bi kazancým yok ben memnun kaldým sanýrým iþlerini ve babamýn aramasý sonucu ilgilendiler neyse görüþün saygý duyarým konuya gelecek olursakda þikayet et peþini býrakma elemanlarýnýda deðiþtirsinler...Sonuçda firma sahipleri milyarlar harcayýp dükkan açýyorlar ve bunun karþýlýðýný müþteri memnuniyeti saðlayacak eleman bulamayýp emeklerinin karþýlýðýný bu þekilde almalarý pek hoþdeðil...Þikayet et uyarsýnlar yada o yanlýþý yapaný iþten çýkartsýnlar.Para kolay kazanýlmýyor
    doðru bir nokta... o dükkan o tarz hýyarlara emanet edilmemeli. el elin eþþeðini oynaya oynaya ararmýþ misali, hýyarzana dükkan emanet edilmiþ müþteri kaçýrýyo g.vat...

  3. #22

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaþ
    36
    Þehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir arkadaþým da antaresde çalýþýyor saat firimasýnda prim üsulüyle çalýþýyolar ne kadar saat satarsa o kadar iþine geliyor kendi aðzýyla söylüyor herþey saati alana kadarrr ve saatin sadece kasasý garanti kapsamýnda oluyormuþ

  4. #23
    ///KDrÖZER - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaþ
    33
    Þehir
    ANKARA
    Mesaj
    557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý gakko Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    doðru bir nokta... o dükkan o tarz hýyarlara emanet edilmemeli. el elin eþþeðini oynaya oynaya ararmýþ misali, hýyarzana dükkan emanet edilmiþ müþteri kaçýrýyo g.vat...
    þikayetinizi iletin gerçekden avm ye bi maðaza açmak kolay deðil.Bi kaç çalýþan yüzünden koskoca firma adý heba olmasýn

  5. #24
    onursumer - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaþ
    39
    Þehir
    Ýstanbul
    Mesaj
    18.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birçok avm çalýþaný esnaflýk nedir bilmediðinden oluyor kesinlikle þikayet edilmeli ve uyarý alýnmalarý gerekioyor...

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  6. #25
    dirk - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaþ
    37
    Þehir
    Þanlýurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Antares Saat Ve Saat ten memnun olmayan varsa söylesin komþum ordaki arkadaþ
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacýlaranlamaz

  7. #26
    BLUEND
    Misafir
    Belki bu konuyla alakasýz ama ben galleria opal optikten swarovski marka gözlük almýþtým, kendi hatam sonucu çerçeveyi kýrdým ve maðazaya gidip tamir edilip edilmeyeceðini sordum. gözlüðü alýp bir hafta içinde döneceklerini söylediler, beþ gün sonra arayýp gözlük hazýr dediler. ben acaba ne kadar para isteyecekler diye düþünürken hiç bir ücret istemedikleri gibi gözlüðün tamiri mümkün olmadýðý için yenisini vereceklerini söylediler. inanýn sevinçten nutkum tutulmuþtu. iþte size ürününün arkasýnda sonuna kadar duran bir firma ve þu ana kadar bu firmaya 5 müþteri kazandýran ben. Demekki neymiþ sen sattýðýn ürünün arkasýnda durup müþterini sevindirirsen müþterinde seni sevindirir. Burada iki ayrý firma ve iki ayrý müþteri profili var, memnun olan olumlu, olmayan olumsuz yorum yapýyor ve binlerce kiþi de okuyor. ve bu firmalardan biri prestij kazanýrken diðeri yerin dibine giriyor. Opal optik gibi firmalarýn daha da çoðalmasýný dilemekten baþka bir þey gelmiyor elimizden ne yazýkki...

  8. #27
    HaKo - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaþ
    40
    Þehir
    Ýstanbul
    Mesaj
    4.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saatin kordonuna hiçbir saatci garanti vermez. Bencede çok saçma ama öyle malesef. Bayinin ayýbýný bütün firmayada mal etmemek gerek ama hakkýnýzýda sonuna kadar arayýn tabiki. Malesef esnaflýk tezgahtarlýk herkesin yapabileceði birþey deðil, ama firmalar bunu göz ardý edip sokaktan çevirdikleri adamý oturtuyolar.
    .

  9. #28
    onursumer - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaþ
    39
    Þehir
    Ýstanbul
    Mesaj
    18.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý BLUEND Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    Belki bu konuyla alakasýz ama ben galleria opal optikten swarovski marka gözlük almýþtým, kendi hatam sonucu çerçeveyi kýrdým ve maðazaya gidip tamir edilip edilmeyeceðini sordum. gözlüðü alýp bir hafta içinde döneceklerini söylediler, beþ gün sonra arayýp gözlük hazýr dediler. ben acaba ne kadar para isteyecekler diye düþünürken hiç bir ücret istemedikleri gibi gözlüðün tamiri mümkün olmadýðý için yenisini vereceklerini söylediler. inanýn sevinçten nutkum tutulmuþtu. iþte size ürününün arkasýnda sonuna kadar duran bir firma ve þu ana kadar bu firmaya 5 müþteri kazandýran ben. Demekki neymiþ sen sattýðýn ürünün arkasýnda durup müþterini sevindirirsen müþterinde seni sevindirir. Burada iki ayrý firma ve iki ayrý müþteri profili var, memnun olan olumlu, olmayan olumsuz yorum yapýyor ve binlerce kiþi de okuyor. ve bu firmalardan biri prestij kazanýrken diðeri yerin dibine giriyor. Opal optik gibi firmalarýn daha da çoðalmasýný dilemekten baþka bir þey gelmiyor elimizden ne yazýkki...
    gözlukte genelde boyledir ama

    bunuda gozluk markalarý saðlýyor aslýnda


    mesela en basitnden oakley gozluðumun tam buruna oturan yerindeki desteklerinden birini düþürmüþüm farkýnda olmadan herhangi bir oakley satan maðazaya girip sorduðumda bugun sipariþ veriyorum 2 gün sonra gelin alýn dediler

    ucretsiz olarak


    bunu tamamen firmalar saðlýyor saat firmalar enteresan bir þekilde bu konuda esnek deðiller nedense

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  10. #29
    ///KDrÖZER - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaþ
    33
    Þehir
    ANKARA
    Mesaj
    557
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý onursumer Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    gözlukte genelde boyledir ama

    bunuda gozluk markalarý saðlýyor aslýnda


    mesela en basitnden oakley gozluðumun tam buruna oturan yerindeki desteklerinden birini düþürmüþüm farkýnda olmadan herhangi bir oakley satan maðazaya girip sorduðumda bugun sipariþ veriyorum 2 gün sonra gelin alýn dediler

    ucretsiz olarak


    bunu tamamen firmalar saðlýyor saat firmalar enteresan bir þekilde bu konuda esnek deðiller nedense


    prensip ve müþteriye sunduðun hizmet kalitesinin faktörlerinide böylece görmüþ bulunuyoruz

  11. #30
    BLUEND
    Misafir
    Alýntý onursumer Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    gözlukte genelde boyledir ama

    bunuda gozluk markalarý saðlýyor aslýnda


    mesela en basitnden oakley gozluðumun tam buruna oturan yerindeki desteklerinden birini düþürmüþüm farkýnda olmadan herhangi bir oakley satan maðazaya girip sorduðumda bugun sipariþ veriyorum 2 gün sonra gelin alýn dediler

    ucretsiz olarak


    bunu tamamen firmalar saðlýyor saat firmalar enteresan bir þekilde bu konuda esnek deðiller nedense

    Gözlükte böyledir diyorsunda, ayný marka gözlüðü bir arkadaþým bakýrköy may optikten almýþ, o da senin gibi burun desteklerinden birini kýrmýþ ve aldýðý yere götürmüþ tam 100 dolar ücret istemiþler kullanýcý hatasý diye, ben arkadaþýmý alýp opal optiðe götürdüm, kendilerinden almadýðý halde ücretsiz olarak deðiþtirdiler ve gözlük kollarýnada ayrýca streç film uyguladýlar terlemeye karþý.. Bence bu tamamen maðazanýn inisiyatifi ve müþterisine verdiði deðerdir. Kaldýki benim gözlükte parça deðiþimi deðil ürünün tamamý yenilendi, hemde 1 seneye yakýn kullandýðým halde...

  12. #31
    frkblt - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaþ
    44
    Þehir
    istanbul
    Mesaj
    236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam arkadaslar yaklasýk 15 yýldýr saat we gunes gozlugu sektorundeyým.. saatýnýzýn markasý ne olursa fýyatý nekadar olursa olsun hýcbýrýnýn derý we sýlýkon kayýslarý garantý kapsamýna gýrmez.. degýsým olursa ancak ucret karsýlýgýnda olur fakat bazý ýstýsnaý durumlar soz konusu olabýlýr o da fýrma yetkýlýsý ýle ýthalatcý fýrma arasýndaký ýnsýyatýf dogrultusunda olur.. gozlukte ýse saat gýbý degýldýr genelde musterý hatasý olsa dahý ucretsýz serwýs we parca degýsýmý saglanýr.. ancak bazý esnaf arkadaslar bu durumdan ýstýfade edýp musterýnýn býlýncsýzlýgýnden faydalanarak ucret talep edýyor malesef...

  13. #32
    barisy - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaþ
    46
    Þehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazý firmalar müþteri memnuniyeti konusunda çok hassas ve kaliteli oluyor. örneðin otomobil konusunda müþteri memnuniyeti odaklý toyota firmasý diðer markalara göre açýk ara öndedir.

  14. #33
    onursumer - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaþ
    39
    Þehir
    Ýstanbul
    Mesaj
    18.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý BLUEND Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    Gözlükte böyledir diyorsunda, ayný marka gözlüðü bir arkadaþým bakýrköy may optikten almýþ, o da senin gibi burun desteklerinden birini kýrmýþ ve aldýðý yere götürmüþ tam 100 dolar ücret istemiþler kullanýcý hatasý diye, ben arkadaþýmý alýp opal optiðe götürdüm, kendilerinden almadýðý halde ücretsiz olarak deðiþtirdiler ve gözlük kollarýnada ayrýca streç film uyguladýlar terlemeye karþý.. Bence bu tamamen maðazanýn inisiyatifi ve müþterisine verdiði deðerdir. Kaldýki benim gözlükte parça deðiþimi deðil ürünün tamamý yenilendi, hemde 1 seneye yakýn kullandýðým halde...

    iþte burda halký soymaya çalýþan kýsým devreye giriyor

    aslýnda o 100 dolarý cebe atýp garantiden o gozluk sýfýrý ile deðiþiyor

    malesef þuan piyasadaki birçok firma bu mantýktan vazgeçmiyor arada istisnalar var iþte bahsettiðiniz gibi aslýnda onlar daha çok kazanýyorlar diðerleri bunun farkýnda deðiller


    bb 9700 sayesinde telecervice ile baþým belaya girdi mesela insanlar bukadar soyulur baþka birþey diyemiyorum

    sýfýr 950tl olan cihazýn sadece að mep kodu sýfýrlandýðý için benden 850tl istediler

    halbuki sonradan oðrendimki imei ve pin numarasýný mail atýldýðý zaman kanadada herzaman her cihazýn 2. bi yedek ag mep kodu bulunuyormuþ

    bi düþünsenize kaç kiþiden havadan para aldýklarýný

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  15. #34
    red_ - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaþ
    40
    Þehir
    ÝZMÝR 35,5
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede yapýlan yanlýs böyl davranýlmasý hoþ degil

  16. #35
    gakko - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaþ
    40
    Þehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý coderz Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    ÅžikayetVar

    bu siteye detaylý bi þekilde þikayetinizi belirtin mutlaka geri dönüþ yapýlýyor.
    Dün gerekli giriþi yapmýþtým bugün bilgilendirme mail ini de aldým. teþekkürler

  17. #36
    haldun31 - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaþ
    59
    Þehir
    türkiye /zonguldak
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ama

    Alýntý frkblt Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    selam arkadaslar yaklasýk 15 yýldýr saat we gunes gozlugu sektorundeyým.. saatýnýzýn markasý ne olursa fýyatý nekadar olursa olsun hýcbýrýnýn derý we sýlýkon kayýslarý garantý kapsamýna gýrmez.. degýsým olursa ancak ucret karsýlýgýnda olur fakat bazý ýstýsnaý durumlar soz konusu olabýlýr o da fýrma yetkýlýsý ýle ýthalatcý fýrma arasýndaký ýnsýyatýf dogrultusunda olur.. gozlukte ýse saat gýbý degýldýr genelde musterý hatasý olsa dahý ucretsýz serwýs we parca degýsýmý saglanýr.. ancak bazý esnaf arkadaslar bu durumdan ýstýfade edýp musterýnýn býlýncsýzlýgýnden faydalanarak ucret talep edýyor malesef...
    sanýrým arkadaþýn söylediði þey tavýr .yoksa para deðil.ayrýca eþimde geçen gün tupperware adlý firmadan kayýnvalidenin 20 yýl (dogru okudunuz)önce aldýðý ürünleri özelliklerini kaybettikleri için geri gönderdiðinde ürünlerin sýfýrýný gönderdiklerinde gözlerime inanamadým.bilmem bu nasýl bir firmadýr.reklam diye düþünenler olursa yönetim yorumu hemen silebilir.isteyen zaten araþtýrýnca hemen öðrenir.sadece firma dürüstlüðüne örnek olsun diye verilmiþ bir örnektir.darýsý milyonlarca liralýk yatýrýmlarýný bir kazmaya emanet edenlere diyelim.

  18. #37
    onursumer - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaþ
    39
    Þehir
    Ýstanbul
    Mesaj
    18.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alýntý haldun31 Nickli Üyeden Alýntý Mesajý göster
    sanýrým arkadaþýn söylediði þey tavýr .yoksa para deðil.ayrýca eþimde geçen gün tupperware adlý firmadan kayýnvalidenin 20 yýl (dogru okudunuz)önce aldýðý ürünleri özelliklerini kaybettikleri için geri gönderdiðinde ürünlerin sýfýrýný gönderdiklerinde gözlerime inanamadým.bilmem bu nasýl bir firmadýr.reklam diye düþünenler olursa yönetim yorumu hemen silebilir.isteyen zaten araþtýrýnca hemen öðrenir.sadece firma dürüstlüðüne örnek olsun diye verilmiþ bir örnektir.darýsý milyonlarca liralýk yatýrýmlarýný bir kazmaya emanet edenlere diyelim.
    büyük birçok firma bunu yapýyor ama bunlarýn bayileri veya urunlerini satan firmalar bunu çýkarlarý için kullanýyorlar



    ki burdaki arkadaþýn durumu biraz daha farklý resmen ya bi git iþine senlemi uðraþýcaz demiþler benceki kesinlikle uyarýlmalarý gerekiyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  19. #38
    Oldschool - ait Kullanýcý Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaþ
    35
    Þehir
    Ýst
    Mesaj
    789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    git birebir cakmasýný taktýr kardeþ 220 dedikleri kordon 20 30 lira bile etmeyen silikon...
    OldSchool ♥71♥
    Cefiro Lover Ý love my Nissan Cefiro

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Þu an 1 kullanýcý var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajýnýzý Deðiþtirme Yetkiniz Yok
  •