Heya en guzelı :D Hatta ılerde twın turbo yaparsınız trde tek olur :D Twin Turbo Doğan Slx :D
Printable View
Heya en guzelı :D Hatta ılerde twın turbo yaparsınız trde tek olur :D Twin Turbo Doğan Slx :D
e30 - e36 , olursa da kelepir ae86 + toplanması olur
Alfa 75 i düşün derim :)
He birde bulabilirsen Alfa Gtam .. 1:18 modeli vardı bende geçen ay sattım sattığımada pişmanım gerçi :) güzel bir videosunu araştır sesine bak ama tabi parça sıkıntısı yaşarsın Alfa'da
Gonul ister 3:25 94 model turbola keyfine bak
Mercedes 190 2.3/ 2.6 yada w123-w124 kasalarla drift yapilamaz mi?
Yapılır tabiki ama ne kadar uzun ömürlü drift ne kadar profesyonel drift olur. Biraz da bu konuya eğilmek lazım. Yolda arada bir kıç atma vs. yapılır şahinle bile oluyor ama bütçeye göre en iyi en sağlam hangisi toparlanır.
Para ve parçada sıkıntı olmadığı sürece 190 2.3 evo spec çok güzel gider tabi
eger icini komple sokersen yanı ciddi anlamda hafıfletırsen bıde kaynak dif. ile e30 7-8bınlıralık 3,18-3,20 ıle yapılır
Beyler karsıtırdıgınız sey su koselerden yan cıkmak ile piste gidip orda donmek aynı sey degil bugun bir ford transit ile bile koseden yan cıkarsınız :D
Aracların mekanik olarak sorunsuz ve bu ise uygun olması sart.
Pistte ciddi zorlanıyor cunku arabalar, bu bahsettiginiz araclar cok fantezi araclar bana gore.
Amac minimum para harcamakken siz gidip w123 mercedes, alfa, tanus falan oneriyorsunuz ki komik bence. Ayrıca bırakın pisti yolda sorunsuz gidebilen bu saydıgınız arabalardan kac tane kaldı ki alıp drift aracı yapacaksınız ?
e30 yada s13 en mantıklı seyler hem platform olarak hemde parca bollugu acısından.
Amerikayı bi daha kesfetmeye gerek yok.
Para sınırı olmaz o zaman istediginiz arabayı alıp yaparsınız ama oyle bir durum degil arkadasın durumu.
E ızmıtte custom yaptıramazmıyız e21 re coliveri ?
Sana drift spec coilover gerek damper ayarlıcaksın kamber ayarlıcaksın piste göre toe ayarı bile yapacaksın ne tarafa çevireceksen daha çok direksiyonunu o tarafa ayarlayacaksın pistin yapısına göre ayar yapabilmen için drift spec coilover alman gerek onun için custom coilover işe yaramaz, amaç sadece basıp düz gitmek değil, dengeli biçimde hem amortisör yay ikilisinden atılabilen ağırlık atılıp hem sağlam bir alt takıma sahip olmak hem de güvenli yanlamak :)
Ben olsam BMW E30 uzerinde dusunurdum.Hem parcasi bol,ucuz.Ayrica hevesini aldiktan sonra kolayca satabilirsin.Tabi gonul isterdi ki Ford Escort MK1-MK2 olsun....
japon arabalari en ucuz ve ideal diyebilirim .. Ozellikle nissan ve mazde