User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: Variable Compression Ratio Car Engine

  1. #20

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaw saabdaki motorun o araya bişey girdi mi bittin anaa motor gitti sıkıştırma yapmıo artık diye ağlarsın saab servise bi gidersin araya kablo sıkışmış üst kapak inmio
    IN BOOST WE TRUST

  2. #21
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pejonun sistemi bence saabınkinden daha mantıklı.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  3. #22
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.958
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok mantıklı pugdan böyle bi teknolojiyi duymak ayrı sasırtıcı
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  4. #23
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pug da çok fazla parça var, saabın projesi daha basit olmuş, pug dakini sevmedim
    anti-fransız ım sanırım hahaha

    mercedes yapsada görsek yau

  5. #24
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kingpin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vay arkadaş rektefiyeciler yine mala bağlar artık.
    pUHHAHAAhhh bu çok iyiidi yha
    Kaishakunin !!!

  6. #25
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu teknoloji uzun yıllardır bilinen birşey ama şimdiye kadar muhtemelen üretim ve kullanım maliyetlerinden dolayı kimse yapmadı..
    Yoksa 60 lardan beri var..
    Zaten Oktan sayısı denen değeri bulmak için böyle birşey ihtiyacınız var o yüzden bu motor oktan denen birim çıktığından beri olmalı
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  7. #26
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saab ın projesi pek iç açıcı gelmedi bana da açıkcası koca kapak sürekli CR ayarlayacağım diye asena gibi oynayacak mı yani fransızlara saygılar adamlar yapmış

  8. #27
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The SAAB SVC is an advanced and workable addition to the world of VCR engines, the first being built and tested by Harry Ricardo in the 1920s. This work led to him devising the octane rating system that is still in use today. SAAB has recently been involved in working with the 'Office of Advanced Automotive Technologies', to produce a modern petrol VCR engine that showed an efficiency comparable with that of a Diesel. Many companies have been carrying out their own research in to VCR Engines, including Nissan, Volvo, PSA/Peugeot-Citroën and Renault but so far with no publicly demonstrated results.

    falan filan.

  9. #28
    BlackEmperor
    Misafir
    çok güzel ,atmosferik mi bu gücü elde ediyor ayrıca nasıl bi yazılım var bu araçta ?Biraz kasar buna yazılım yapmak

  10. #29
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aşırı komplike bir sistem, zaten fransızlar'a dayanıklılık konusunda çok güvenmiyorum. Hayırlısı olur inşallah
    .

  11. #30
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saab'ın kapakla blok arasındaki körük olayı bitirdi beni, direk onun yırtıldığı geldi aklıma Adamların düşüncesinin başlangıcı sonuçta eksikler olması doğal ama güncel olanına gerçekten şapka çıkartılır.

    Yüksek sıkıştırma veya düşük sıkıştırma ihtiyacını neye göre belirliyor bu meret? Yoksa ihtiyaç önemli değil devire göre alt devirlerde düşük sıkıştırma+aşırı besleme, yüksek devirlerde yüksek sıkıştırma+atmosferik stili mi takılıyor? (ingilizcem zayıf videolardan anlayamadım bilen biri cevaplarsa hora geçer )
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  12. #31
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saab'ın yaptığı mantıksız ancak ilk üretime onlar geçmişler ve araç üzerinde test yapmışlar.Bu sebeple koydum sistemin eskiye göre nasıl değiştiği görülsün diye.

  13. #32
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç hayvan gücü olmadan üretilen ilk otomobilide fransızlar bulmuş zaten bu kadar para harcayıp bu motoru geliştirmek de bir ilk sayılır , umarım ilgi görür ve diğer otomobil üretimcilerinede katkısı olur

  14. #33
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fransızlar yapar ama sonra 207 gt mini şopar es ler gibi motor yaptırtmayan 2008 model araba kalmaz piyasada en güzeli kara düzen çok fazla ellemeye gerek yok

  15. #34
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bu haberi 2 sene önce açmıştım konuya. Yıl 2009.

    http://www.techturkey.com/forum/sohb...de-devrim.html
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #35
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel prototip güzel mantık. Başarılı. Honda bu gidişle motorsuz araba yapacak ondan hiç ses çıkmıyor.
    bu iyiydi

    garip ve güzel bi sistem ama bizim ustalara göre değil
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  17. #36
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel prototip güzel mantık. Başarılı. Honda bu gidişle motorsuz araba yapacak ondan hiç ses çıkmıyor.
    buluruz çıkma bi k20 mi koyarız üstüne
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •