User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Audi TT patinaj problemi

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    ÇORUM-samsun
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi TT patinaj problemi

    Bi arkadaşımın audi tt aracında aşırı derecede sarma söz konusu.. yani sert kalkışta değil araç devir çevirip 2 inci vitese attığında bile araç uzun bi süre patinajdan kurtulmuyor.. araçta ekstra hiç bir oynama yok.. ayrıca lastikler sıfır ve araç s-tronic vites.. bu bir sorunmudur yoksa normal midir.. yahut nasıl bir çözüm yolu üretilebilir ?

  2. #2
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video var mı hic ?
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  3. #3
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunu anlayabilmemiz icin video cekmeniz daha yararli olacaktir , ama asiri bir sarma varsa bunun bircok nedeni olabilir . asfalttan , aktarmaya vsvs gider
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    ÇORUM-samsun
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    videoyu en kısa zamanda çekicem.. ama kısaca tarif etmem gerekirse araç 2 inci vitese atınca direk 7 bin devirlerde devam ediyor..daha son 5 binlere düşüp 2 inci vitesi çeviriyor..

  5. #5
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçta yazılım varsa normal gibi

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    ÇORUM-samsun
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçta yazılım varsa normal gibi
    araçta hiç bir ekstra yok :s

  7. #7
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastiklerin sifir olmasindan ziyade hamuru,hava kosullari ve yolun durumuda etkiler + dip gaz kalkiliyor ve sarmayi durdurmak icin de caba sarfedilmiyorsa 2. viteste de devam eder.

  8. #8

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    ÇORUM-samsun
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastiklerin sifir olmasindan ziyade hamuru,hava kosullari ve yolun durumuda etkiler + dip gaz kalkiliyor ve sarmayi durdurmak icin de caba sarfedilmiyorsa 2. viteste de devam eder.
    ilginiz için teşekkürler.. lastikler potenza.. hava koşullarının her şeklinde aynı hemen hemen.. ama dediğiniz gibi bütün gücü neyse aracın öyle kalkıyoruz dediğiniz gibi sıkıntı o olabilir mi acaba.. :S

  9. #9
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önemli degil,benim aklima gelenler bunlar simdilik..

  10. #10
    SinanSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastiklerin sifir olmasindan ziyade hamuru,hava kosullari ve yolun durumuda etkiler + dip gaz kalkiliyor ve sarmayi durdurmak icin de caba sarfedilmiyorsa 2. viteste de devam eder.
    aynen katılıyorum....en azından 2.vıtese attığınızda sarmayı önlemek için ayağınızı gaz pedalından cekıp cekıp basınki sarmadan kurtulsun tutunsun.

  11. #11

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    ÇORUM-samsun
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SinanSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum....en azından 2.vıtese attığınızda sarmayı önlemek için ayağınızı gaz pedalından cekıp cekıp basınki sarmadan kurtulsun tutunsun.
    çek bas çek bas yine olmuyor anlamadım gitti görende 500+ hp zannedicek arabayı aklımıza gelen önceki sahibini arayıp yazılım olup olmadığını tekrar sormak..

  12. #12
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastikler sıfır ancak üretim tarihleri önemli kontrol etmenizde fayda var.

  13. #13
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    salıncak burçları çok hırpalanmış olabilir mi?
    tekerlek ileri geri oynuyorsa tutunması zorlaşıyordur.
    ya da arka süspansiyon hoşaf olduysa, ön taraf haddinden çok hafifler, yine sarar.

    belki de alet ciğerlidir. insanlar sararken video çekip fiyat yükseltiyor.
    sana hormonlusu denk gelmiş, kıymetini bil.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  14. #14
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    audi tt 100e kadar sarıyor gazı köklediğinde. Araçta bir sıkıntı yok gazı iyi ayarlamak lazım.
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stronıc ne oluyor bılmıyorum ama mauel vıtestekı yada smg tarzı sanzımanlardakı gıbı bır debrıyaj kacırma sorunu olabılır mı?

  16. #16
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stronic şanzıman DSG nin spor versiyonu. Kaçırmadan değil dediğim gibi bütün FWD TT lerde tutunma sorunu var. Benim aracım yazılımlı yol ve lastik biraz kötüyse 100den önce tutunamıyorsun.
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  17. #17
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TT gergin
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  18. #18
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok devir çevirmemek işe yarayabilir, gündelik kullanımda olmuyordur bu sarma sanırım
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •