User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
52 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: S001 vs RE002 vs PZero Nero

  1. #1
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    S001 vs RE002 vs PZero Nero

    Arkadaşlar slm,

    Bilmeyenler için aracım Turbo VTI. Şimdilik 300hp civarı, potansiyel 500+ Lastiklerim RE001 memnunum ama biraz yaşlndılar. Bu geçen sürede Bridgestone 2 model çıkarış Ama bu modeller hakk hiç bilgim yok.

    Hangisi kuruda daha iyidir?
    Hangisi 300+ güçlerde max tutunma sağlar?
    Ayrıca hangisinin yüksek hız stabilitesi daha iyidir?

    Aslen bridgestoncuyum ama ZeroNero da eski olmasına rağmen çok tutulan ve beğenilen bir lastik. Yorumlarınızı bekliyorum.

    PS. İlerde önlere semi slick alacağım.

    Şimdiden teşekkürler.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  2. #2
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam ayrı bişey yazmak istıyorm bu konuda.. senın su an sanzumanın sanırım stok ilerde basınc actığın zaman güçte geldiği zaman sanzumanın ona dayanmıycak.. ona göre karar verırsen senın için daha iyi oLur sanırım..

  3. #3
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    002 nin treadwear i 220
    S001 in 280 yani daha sert...
    Nero eskidi,Zero cok cok daha iyi olcu varsa...
    Once Zero-002-001 siralamasi olur.
    Ancak pistte S001 in performansi daha iyi...

  4. #4
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam ayrı bişey yazmak istıyorm bu konuda.. senın su an sanzumanın sanırım stok ilerde basınc actığın zaman güçte geldiği zaman sanzumanın ona dayanmıycak.. ona göre karar verırsen senın için daha iyi oLur sanırım..
    Haklısın Sulhi. Aksları ve dişlileri değiştirmeden 1 barın üstüne çıkamam sanırım.

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    002 nin treadwear i 220
    S001 in 280 yani daha sert...
    Nero eskidi,Zero cok cok daha iyi olcu varsa...
    Once Zero-002-001 siralamasi olur.
    Ancak pistte S001 in performansi daha iyi...
    Pirellenin bize uyan yani 205-40-17 sadece pzero-nero var sanırım. Pistle bir işimiz olmadığına göre en mantıklı RE002 görünüyor bu durumda. Teşekkürler yorum için.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  5. #5
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    P Zer Nero M+S varmış bir de, bu neronun yni modeli mi acaba?
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  6. #6
    ademsezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bridgestone un eski tipi adrenalin daha iyi tutunuyo sanki sedan turbo vtec de kullanmıştım
    BAZOOKA CİVİC
    TR 100-200 FWD REKORU 4,53s
    732 hp 660 tork
    KARA MAMBA EWO MUSTANG DYNO 50 PSİ 850 HP
    DR ECU

  7. #7
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Abi Nitto Nt05 lazım sana
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  8. #8
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    390hp 400hp 550-600tork arası cuprada re001 adrenalın kullandım sarıyodu cok ıyı gelmedı, re050 kullandım o bıraz daha ıyıydı adrenalıne göre, sıfır pzero nero aldım berbat lastık sonra sadece pzero kullandım ıslakta daha az sarıyodu kuru havaya göre sonra mıchelın pılot sport3 aldım bence kuruda en ıyısı,

  9. #9
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eger aracınızı o denılen guclere cıkarıcaksanız Semı slicks alın.
    Yolda rahat edersınız ve yagmurdada basnız agrımaz...

  10. #10
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    002 nin treadwear i 220
    S001 in 280 yani daha sert...
    Nero eskidi,Zero cok cok daha iyi olcu varsa...
    Once Zero-002-001 siralamasi olur.
    Ancak pistte S001 in performansi daha iyi...
    sadece rolling yapan birisi için tread wear değerine göre lastik seçmek ne kadar mantıklı olur? ayrıca virajda kasacam diyen biri omuz deseni ve yanak sertliği dışında neye bakmalı ?

  11. #11
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    re002 candır ısındıktan sonra çok iyi duruyor ve yol tutuyor ama soğukken çok kötü

  12. #12
    ardacngns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben iki lastigide kullandim s0001 mi re002 mi diye sorucak olursaniz ben s001 den daha cok memnun kaldim ama ikisde dogru secim
    S2000 turbo

  13. #13
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hep bridgestone yazılmış ama yokohama advanı çok başarılı buluyorum

  14. #14
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hep bridgestone yazılmış ama yokohama advanı çok başarılı buluyorum
    yokahama advanın 205-40-17 yok diye biliyorum. yoksa advan neova da çok güzel lastik.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  15. #15
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    p zero nero .. aman uzak durun.. sadece bu lastiklere göre çok konforlu !

  16. #16
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Michelin Pilot Sport 3 GRNX ' kullandınız mı, düşünmüyor musunuz?
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  17. #17
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Michelin Pilot Sport 3 GRNX ' kullandınız mı, düşünmüyor musunuz?
    öncelikle yanakları çok çabuk gittiği ve fiyatlarının yüksek oldu için düşenmedim. aksi taktirde çok güzel lastik pilot sporlar.

    Bu arada re002 yi eledim. geç ısınıyor vb deniyor. öncelikle izmir asvaltı kaymak ve istanbulda çok iyi tutunan lastikler burada malesef çözüm olmuyor. aslında izmir asvaltında zero nero ları çok beğeniyorlar.

    evet arkadaşlar yok mu başka bu lastiklei karşılaştırabilecek veya özellikle kaymak yol için önerisi olan?

    zero nero mu? s001 mi? ya da çok memnun olduğunuz başkası??
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  18. #18
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edit; pilot sport 3 ün 205/40/17 lastiği var görünüyor listesinde.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  19. #19
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    listeyeyeni bir model eklendi NOKIAN Z g2

    bu da bir kullanıcı yorumu;

    I ** a professional driver, with over 1,7 Million Miles of driving experience primarily in heavy, powerful rear wheel drive vehicles, such as the Mercedes S430, BMW 740i Euro, BMW 540i, and most notably the BMW M5.
    During my driving experience, I have learned several things about tires, which I could share with you.

    a)I ** a very, very demanding driver - I ** able to discern a difference in ‘cut in’ during a high powered turn instantly
    b)I can usually tell, knock on wood, exactly where the breaking point is when a tire is just about to lose grip from the asphalt during high powered activities
    c)I can very well tell the difference between tires, and I don’t “forget” what tires feel like, I still to this day remember the characteristics of one of my favorite tires ever, the Potenza S03 which is now unfortunately out of production.

    Recently I was faced, once again, with the “tire purchase dilemma” - last year I went through the same thing, and purchased the highly recommended “Dunlop Sport SP9000”, in 235/50/18 + 255/45/18 for my BMW 740i. I was extremely disappointed, as I had just removed a set of worn out Continental ContiSport Contacts (original), and the difference was absolutely shocking. On the same exact route I took to the tire shop, and back, I noticed that in order to turn the vehicle at speed, 2-3 degrees more of turn on the steering wheel were required to accomplish the same turn I did hours earlier. I initially chalked it up to break in period, but, it never got better. I ended up wearing the tires out, and most definitely it was an uninspiring, slow, and rather unpleasant driving “year” for me.
    After this, having lost all memory of the car’s performance and handling capabilities, I reverted back to the 16” 235/60/16 16x8” wheels, and put a new set of Continental Premium Contact 2 tires on them. Review on this, 5/5, for a 235/60/16 tyre, you can’t get any better than this. This is a better tire by far than the previous top contender, the Michelin Pilot 235/60/16 100W, and it’s also much better than the Pirelli P6000 100W, which I might add is a horrible tire in the dry, way too much screeching and not enough grip. Shameful.
    A few months later, summer comes around, and I was looking at my 18” wheels which are idle in the garage, and decided to get some tires on them to enjoy the 18” wheels over the summer. I was faced with the following choices:

    *Michelin Pilot Sport - discontinued
    *Michelin Pilot Sport A/S- horrible reviews
    *Goodyear Eagle F1 - done that in the past, WAY too much noise, and MUCH too poor grip
    *Bridgestone Potenza S03 - probably the best tire I’ve ever owned, unfortunately discontinued now, so this is out of the question
    *Continental ContiSport Contact 2, sure a good choice, and probably would have been excellent due to it’s straight-line tread rather than these silly angled designs, but I skipped over this due to cost
    *Dunlop - forget it - see above (if you want to have any semblance of straight tracking, forget about the SP9000)
    *Nokian Z G2 - as soon as I saw this tire, I liked it - the straight tread pattern, the solid sidewall, and the high load capacity rating, not to mention the dozens of reviews of people using these tires on M5’s and other powerful cars - made me put this on the top list

    A week later, after literally flipping a coin between the ContiSport Contact 2, and the Nokian - I chose the Nokian Z G2.

    These are solid tires, with a very firm sidewall, and most definitely give a “solid” feel from the first glance.
    Fast Forward:
    *Tires mounted on car
    *Car driven so far 5700KM
    *I immediately realized what I had been missing all these years, with the horrible Dunlop and Goodyear “NAME BRAND” tires I’ve been running

    Pros:
    *Cut in during turns - EXCELLENT, BEST EVER, maybe even BETTER than the legendary S03 Potenza
    *Stopping response while straight and/or turning - EXCELLENT 10/10
    *Road Noise - 8/10 - you can definitely hear them - but it’s nothing like the roar of the Goodyear Eagle F1’s I had (asymmetric)
    *Starting traction - my car is heavily modified with 340 RWHP - it’s very easy to break the tires loose especially on a 1st gear start, and during 1-2 shifts (3.15 LSD rear)
    Guess what - these tires are the STICKIEST, tires I have __EVER__ used, even with 340 RWHP I can’t get more than a chirp out of the right rear tire, and the 1-2 shift / 2-3 shift rear-end-sliding-around is gone. (that was fun, but it’s unsafe esp. if it happens and you’re not expecting it)

    THEREFORE:

    If you’re one of those guys, like me, that likes to drive hard, solid, and you’re not one of these guys that “has to show off” that he got the EAGLE F1 or the PIRELLI ... give these tires a shot.

    You absolutely can’t go wrong. After all, I love these tires so much that I spent the money to buy this domain, and the hosting, just to tell you and save you money and SUFFERING from buying some horrible Dunlop SP9000 like I did last year.

    NOKIAN Z G2
    My rating: 10/10
    Cost: 70% of Dunlop cost
    Performance: 300% better than everything else (except again, Potenza S03, but that’s discontinued
    235/50/18
    255/45/18
    BMW 2001 740i Sport 6 speed Euro spec
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •