Ben roccomda Sarı koni HR yay kullanıyorum.
Önler en yumuşak arkalar ortada. Konfor açısından ve yol tutuş açısından optimum düzeyde aracım.
Turuncu koniler sarılara göre sertlik yumuşaklık ayarı yok. Sarının orta sertliği neyse turuncuda o sabit oluyor.
Tek başına spor yay takıp aracın dinamiklerini bozmak yerine kesinlikle konilerle kullanılmalı.
2005 clio da strt turuncu ve koni yay kullandım.fiyatına göre çok iyi.bence sertlik ayarına hiç ihtiyacı yok.cadde kullanımı için inanılmaz ideal.şuanki aracıma göre olanı bulsam kesin alırdım.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Ömür konusunda sorun yaşadınız mı peki? Bilstein b8 mi koni fsd veya sarılar ikileminde beni rahatsız eden konilerin çabuk bozuluyor bilgisi idi. Acaba fsd'ye mi özgü o durum.
Koni'lerin patlamasının esas sebebi 5 cm yaylarla kullanmaktır. İsterse dünyanın en iyi amortisörü olsun, orjinal mil uzunluğuyla aynı ise ve siz 5 cm yay takarsanız bir süre sonra patlar.
Koni Kuzey Amerika'da ömür boyu garanti veriyor amortisörlerine. Üstelik servis ve teknik destek konusunda gerçekten çok başarılılar. Sırf bu sebepten bile tercih edilir. Avrupa'da neden ömür boyu garanti geçerli değil bilmiyorum.
std. yaylarımla sarı koniler sadece önler 1 senede patlamıştı.
araç alfa 33 tü
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
hemen hemen 6 aydır kullanıyorum. Araçta yaptığım en mantıklı değişiklikti. Tavsiye ederim her şekilde. 3cm kw yay ile kullandım. sonra begenmedim H&R 3.5 liklere geçtim. daha uyumlu çalışıyor. ki zaten koninin kendi sitesindede h&r ile uyumdan söz ediliyor.
FSDler orj yaylarla kullanılmak için. Turuncular sarıların en yumuşak hali değil. Orta sertlikte sabitlenmiş hali diye biliyorum. bence gayet keyifli memnunum.
dinamomotorsport.net
Genelde farklı marka yay amortisör birlikte kullanımları oldukça uyumlu olabiliyor.
Alfa romeo 147 için yurtdışında koni fsd'den çok güzel bahsetmişlerdi. Ancak hatırı sayılı kullanıcı bazı sorunların koni'de daha çok yaşanabildiğini vurgulayınca vazgeçmek zorunda kalmıştım. Yaptığı göreve diyecek yok, bugüne kadar bir kez koni ile ilgili (hem sarı hem de fsd) kullanış yönünden olumsuz bir şey okuduğumu hatırlamıyorum.
Ama absürt yollarımızı vs düşününce vazgeçip ortalama bir coilover'ın sadece yay veya değişik marka amortisör+yay kombinasyonundan daha iyi geleceğine karar verip D2'ye karar kıldım.
Düşünen olursa eğer, benim gibi yurtiçinde coilover'ı bulunmayan bir araç kullanıyorsanız D2'nin resmi eu sitesinde christmas sebebiyle coilover (ayrıca big brake kit) fiyatları yüzde 10 inmiş durumda. Üyelik açıp support'a türkiye'den sipariş edeceğinizi söylerseniz üyeliğinize VAT harici fiyatı da tanımlıyorlar. Haliyle bayağı ucuza gelmiş oluyor normal fiyatından. Konuya yazmış bulununca belirteyim istedim.
Vtec te kullandım koni Amortisör ve koni yay 3,5 luk şöyle diyebilirim orjinal Amortisör + 3,5 yay kombininden daha güzel yol tutuşu ben coilover a geçtiğim için söktüm coiller bi tık üstte isteyen olursa konileri uygun fiyata verebilirim ek kasa Honda için
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)