User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
47 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Spacer Hakkında Bİlgi Sahibi Olanlar..

  1. #20
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir arkadaşım kullanmıştı ve bijonu kesti. Bu demek oluyor ki işçilik ve malzemeden kaynaklanan zayıflık ve kusurlar kötü sonuçlar ile karşılaştırabilir güvenlikle ilgili bir husus olduğu için çok iyi araştırılmalı bence Çeliğin yapısından kırılganlık varmı yok mu elastik seviyesi nedir aşırı sert veya elastik malzeme sıkıntı yaratabilir optimum oranları yakalamak gerekir. Bence bununla ilgili satış yapan seri üretim olan kalitesini kanıtlamış iyi bir marka tercih edilmeli...

    Saygılar....

  2. #21
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz_ozaydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arkadaşım kullanmıştı ve bijonu kesti. Bu demek oluyor ki işçilik ve malzemeden kaynaklanan zayıflık ve kusurlar kötü sonuçlar ile karşılaştırabilir güvenlikle ilgili bir husus olduğu için çok iyi araştırılmalı bence Çeliğin yapısından kırılganlık varmı yok mu elastik seviyesi nedir aşırı sert veya elastik malzeme sıkıntı yaratabilir optimum oranları yakalamak gerekir. Bence bununla ilgili satış yapan seri üretim olan kalitesini kanıtlamış iyi bir marka tercih edilmeli...

    Saygılar....
    KESİNLİKLE İŞÇİLİK VE MALZEME KALİTESİ ÖNEMLİ.
    PİYASA DA Kİ MARKALI SPACERLERİN FİYATLARI DA *****.
    BİR TAKIM SPACER 1 TAKIM JANT PARASI NEREDEYSE...

    YALNIZ BİJON KESME OLAYI GENELLİKLE MERKEZLEMESİ OLMAYAN
    SPACERLERDE OLUYOR.



    İLK FOTODA MERKEZLEMELİ SPACER VAR. JANT ARACIN AĞIRLIĞINI
    BU MERKEZLEME KANALINDAN GÜÇ ALARAK TAŞIYOR. OYSA İKİNCİ
    FOTOĞRAFTA MERKEZLEME YOK VE TÜM AĞIRLIK BİJOINLARIN ÜSTÜNE
    BİNDİĞİ İÇİN BİJONU KOPARTIYOR, KESİYOR VS VS VS



    O YÜZDEN FLANŞIN HER İKİ YÜZÜNDE DE MERKEZLEMESİ OLMASI
    ÇOK ÖNEMLİ

  3. #22
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KESİNLİKLE İŞÇİLİK VE MALZEME KALİTESİ ÖNEMLİ.
    PİYASA DA Kİ MARKALI SPACERLERİN FİYATLARI DA *****.
    BİR TAKIM SPACER 1 TAKIM JANT PARASI NEREDEYSE...

    YALNIZ BİJON KESME OLAYI GENELLİKLE MERKEZLEMESİ OLMAYAN
    SPACERLERDE OLUYOR.



    İLK FOTODA MERKEZLEMELİ SPACER VAR. JANT ARACIN AĞIRLIĞINI
    BU MERKEZLEME KANALINDAN GÜÇ ALARAK TAŞIYOR. OYSA İKİNCİ
    FOTOĞRAFTA MERKEZLEME YOK VE TÜM AĞIRLIK BİJOINLARIN ÜSTÜNE
    BİNDİĞİ İÇİN BİJONU KOPARTIYOR, KESİYOR VS VS VS



    O YÜZDEN FLANŞIN HER İKİ YÜZÜNDE DE MERKEZLEMESİ OLMASI
    ÇOK ÖNEMLİ
    reklam ödenegi ayırdım sana kerem abi

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  4. #23
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    reklam ödenegi ayırdım sana kerem abi
    Çözdüm ben bu işi Yusuf

  5. #24
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu kirliliği olmasın diye burdan sorayım bende benim e39 için düşünüyorum öne ve arkaya kaç lık spacer gerekir? yol tutuşu vs vs nasıl olur kötü etkilermi ?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  6. #25
    M.A.D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    4.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    asıl soru o değil spacer taktığımda bijon değişmesi gerekiyormu ?
    Mehmet Ali DİNÇ

    M.A.D Custom Stickers

  7. #26
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu kirliliği olmasın diye burdan sorayım bende benim e39 için düşünüyorum öne ve arkaya kaç lık spacer gerekir? yol tutuşu vs vs nasıl olur kötü etkilermi ?
    O sizin jantınızın ET ve Ofset değerine bağlı... Jantı görmeden yorum yapmak imkansız.
    Sadece yol tutuşu arttırmak için max 2cm uygun olur kanısındayım. Yol tutuş dingil mesafesi 4cm artacağından iyileşecek ve arabanın süspansiyonu eskisine nazaran
    nispeten biraz daha yumşayacak.

    Alıntı Malii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    asıl soru o değil spacer taktığımda bijon değişmesi gerekiyormu ?
    O senin spaceri neden taktığına bağlı. Konuda 4X100 jantı 4X108e çevirme adına
    yorum yapılıyor. Ama sen sadece jantı dışarı taşırmık içinde spacer yaptırabilirsin
    ya da 4X100 arabana 5X112 jant adapte edebilirsin.

  8. #27

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KESİNLİKLE İŞÇİLİK VE MALZEME KALİTESİ ÖNEMLİ.
    PİYASA DA Kİ MARKALI SPACERLERİN FİYATLARI DA *****.
    BİR TAKIM SPACER 1 TAKIM JANT PARASI NEREDEYSE...

    YALNIZ BİJON KESME OLAYI GENELLİKLE MERKEZLEMESİ OLMAYAN
    SPACERLERDE OLUYOR.

    İLK FOTODA MERKEZLEMELİ SPACER VAR. JANT ARACIN AĞIRLIĞINI
    BU MERKEZLEME KANALINDAN GÜÇ ALARAK TAŞIYOR. OYSA İKİNCİ
    FOTOĞRAFTA MERKEZLEME YOK VE TÜM AĞIRLIK BİJOINLARIN ÜSTÜNE
    BİNDİĞİ İÇİN BİJONU KOPARTIYOR, KESİYOR VS VS VS


    O YÜZDEN FLANŞIN HER İKİ YÜZÜNDE DE MERKEZLEMESİ OLMASI
    ÇOK ÖNEMLİ
    fatura yükü taşımaz, taşıması için sıkı sıkıya oraya geçmesi lazım ama elle söküp çıkarıldığına göre jant yük taşıma gibi bi fonksiyonu olamaz.

    faturanın faydası, bijonları deliğe dik oturtmada faydalı olur, bijonu dişe açılı oturutup dişi bozmana engel olur..

    yukarıda arkadaşın attığı mesajda bijon kesmesi ile ilgili yorumumda, delik kaçık delinmiştir, bijon sıkılınca kasmış ve gerilmiş, yüke gelincede kopmuştur %99,9..

    özet: faturalı olması iyidir, ama yük taşımada faydalı olmaz.

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Malii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    asıl soru o değil spacer taktığımda bijon değişmesi gerekiyormu ?
    spacer ın üstünde diş yok ve gene porya üzerindeki delikleri kullanacaksak, o zaman spacerın genişliği kadar dişi uzun (dolayısıyla boyu uzun) bijon kullanmak gerekir, yoksa orjinal haline göre dişlerin tuttuğu boy azalacaktır..

  10. #29
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    arkadaslar biz bolumleri spor olsun diye mi koyduk? neden sohbette aciliyor.
    burdan devam edelim lutfen
    Built to fall....

  11. #30
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O sizin jantınızın ET ve Ofset değerine bağlı... Jantı görmeden yorum yapmak imkansız.
    Sadece yol tutuşu arttırmak için max 2cm uygun olur kanısındayım. Yol tutuş dingil mesafesi 4cm artacağından iyileşecek ve arabanın süspansiyonu eskisine nazaran
    nispeten biraz daha yumşayacak.



    O senin spaceri neden taktığına bağlı. Konuda 4X100 jantı 4X108e çevirme adına
    yorum yapılıyor. Ama sen sadece jantı dışarı taşırmık içinde spacer yaptırabilirsin
    ya da 4X100 arabana 5X112 jant adapte edebilirsin.
    hmm anladım ozman ortalama olarak önlere ve arkalara 2cm lik spacer yeter

    jant olarak 8.5 offsetli bbs var ( bmw nin opsionlu verdiği)

    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  12. #31

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jantlarda aracta bursada oldugundan olabılırlıgıne bakma şansım olacak , kızmıştım bu vatandaşa ama aldı gönlümü
    tamam uzmanını bulmuş daha başka yerde çözüm aramasın

  13. #32
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatura yükü taşımaz, taşıması için sıkı sıkıya oraya geçmesi lazım ama elle söküp çıkarıldığına göre jant yük taşıma gibi bi fonksiyonu olamaz.

    faturanın faydası, bijonları deliğe dik oturtmada faydalı olur, bijonu dişe açılı oturutup dişi bozmana engel olur..

    yukarıda arkadaşın attığı mesajda bijon kesmesi ile ilgili yorumumda, delik kaçık delinmiştir, bijon sıkılınca kasmış ve gerilmiş, yüke gelincede kopmuştur %99,9..

    özet: faturalı olması iyidir, ama yük taşımada faydalı olmaz.
    Bijon kesmesi özellikle kamyonlarda oluyor. 8 10 bijonlu kalın kalın bijonların
    ki orjinal jant ve saplamalar bunlar... bir anda 2 ya da 3 tane bijonun kestiğini
    gördüm. Peki buna yorumunuz ne olacak ? Arada spacer filan yok. Orijnal saç jant
    bijonu kesiyor ?

  14. #33

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bijon kesmesi özellikle kamyonlarda oluyor. 8 10 bijonlu kalın kalın bijonların
    ki orjinal jant ve saplamalar bunlar... bir anda 2 ya da 3 tane bijonun kestiğini
    gördüm. Peki buna yorumunuz ne olacak ? Arada spacer filan yok. Orijnal saç jant
    bijonu kesiyor ?
    bizim kamyoncular insan gibi yüklemez, önerilen istihap haddi, katalogda yazan gereksiz bir bilgidir onlar için

    sen bijon kesti diyorsun, bense her yaz GOP cebeci taş ocağında arka dingili kopartan, diferansiyeli dağıtan mercedes, man, volvo kamyonlar görüyorum

    (yazın işler artınca, 1 kamyona 2 kamyonluk yükleme yapıyor insancıklar)

    o nedenle kamyonların bijon kesmesi, burdaki yapılan modifikasyonlara örnek olması doğru olmaz derim.

  15. #34
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar drift den draga, off road dan günlük kullanıma kadar her araç için çeşitli speacer imalatı yaptım , kendi yaptıgım speacerları kendi aracımda her kullanım koşuluna göre denedim ne ben nede spacer yaptıgım ınsanlardan kesinlikle şikayet gelmedi haa bu speacer ıhtıyacınız var ise bana yaptırın demek değil , bilindik kendini kanıtlamış markalardan da alabılırsınız güzel işçilik yapabılen tanıdıgınız bır tornacıyada yaptırabılırsınız , dogru malzeme kullanımı ve ölçü hassasiyetlerini göz önunde bulundurularak yapılmış bır speacer kesinlikle sizi tehlıkeye atmaz , şahsi olarak ben 100tl kazanmak için kimsenın colugunun cocugunun canını tehlıkeye atmam , dediğim kriterlerde yapılmış bır speacer risk değildir

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  16. #35
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.885
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O senin spaceri neden taktığına bağlı. Konuda 4X100 jantı 4X108e çevirme adına
    yorum yapılıyor. Ama sen sadece jantı dışarı taşırmık içinde spacer yaptırabilirsin
    ya da 4X100 arabana 5X112 jant adapte edebilirsin.

    Abi 4 bijona 5 bijonlu bir jantı adapte etmek çok çok zor Yusuf abi ile konuştuk direk olmaz dedi... İnanmadım (ki benimde amcamdır) gittim çizdim g.t oldum

    4 ise 4...
    5 ise 5...
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

  17. #36
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 131mirafiori Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 4 bijona 5 bijonlu bir jantı adapte etmek çok çok zor Yusuf abi ile konuştuk direk olmaz dedi... İnanmadım (ki benimde amcamdır) gittim çizdim g.t oldum

    4 ise 4...
    5 ise 5...
    yok yegen senın söyledıgın ölçülerde olmazdı evet ama atıyorum 4x98 bır araca 5 x 120 jant takmak için speacer yapılabılır , delıkler çakışmaz

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  18. #37
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 131mirafiori Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 4 bijona 5 bijonlu bir jantı adapte etmek çok çok zor Yusuf abi ile konuştuk direk olmaz dedi... İnanmadım (ki benimde amcamdır) gittim çizdim g.t oldum

    4 ise 4...
    5 ise 5...
    4X100 / 5X112 ÖRNEĞİNİ SALLADIM. İŞİN TEKNİK KISMINI YUSUF BİLİYOR.
    MESELA EK CIVIC LERE 5X114 TAKILABİLİR Mİ ? YA DİSCİ DEĞİŞTİRECEKSİN
    YA DA ÖLÇÜ ÇAKIŞMAZSA SPACER YAPTIRACAKSIN ...



    DİPNOT : AMCA (Herkes Amca diyo Madem) Geldi mi benim malzeme

  19. #38
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4X100 / 5X112 ÖRNEĞİNİ SALLADIM. İŞİN TEKNİK KISMINI YUSUF BİLİYOR.
    MESELA EK CIVIC LERE 5X114 TAKILABİLİR Mİ ? YA DİSCİ DEĞİŞTİRECEKSİN
    YA DA ÖLÇÜ ÇAKIŞMAZSA SPACER YAPTIRACAKSIN ...



    DİPNOT : AMCA (Herkes Amca diyo Madem) Geldi mi benim malzeme
    abı bu arabada sepacer yok komple taşıyıcı grubu kalıper grubu swap ı var , 4x 100 bır araca 5x114.3 jant takamazsın , haaa tak denırse takarım mesulıyet kabul etmem çünkü 4x100 ölçüsünden bır adet saplamayı kullanmadan olur o iş ancak

    en dip not : evet geldiler bugün , cad çizimini yapıyorum şu anda

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •