User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
41 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 8p s3 haldex konusu

  1. #20

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    55
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler.Bakımını daha yeni yaptırdım yagıydı filitresiydi beni bozar o iş de merakımdan sordum =)
    Sıkıntısız basit bir işlem.

  2. #21

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8p s3te saglam doldurup kalktıgınızda onden arkaya guc aktarımı sırasında hafıf hıssedılen bekleme dısında arkalarada guc gıdıp 4 teker sararak kalktıgını bılıyorum.
    Ama belli gucten sonra alt yapı yetersız gelebılır.

  3. #22
    nemonomani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alicancalis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle. Ancak race modunda bile torkun en fazla %50 sini arkaya iletiyor diye biliyorum.
    kullandığınız kasanın ismini bilmiyorum ama önceki kasalarda sadece yüzde 50 sini arkaya aktara biliyorsunuz ama yeni güncel olan sizin kullandığınız kasalarda istenilen kısma istenildiği kadar gönderildiğini duydum şu videoda olan galiba eski kasanın haldexlisi

    BORKED
    AS GARAGE


    Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.

  4. #23

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı svs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8L de olduğu gibi 8P de haldex iptal edilebiliyor yani aracı ön çeker olarak kullanabilirsin.
    Hatta ilk kalkışta 4 çeker 100 den sonra önçeker olarakta kullanabilirsin
    aslında sorumun amacı , 8p s3 te haldex iptal edilip drag vs yaptıgımızda veyahut 2 de alttan gaza oturdugumuzda evo-subi tarzı sara sara tek çekere düşmeden yürüyebiliyor muyuz ?

  5. #24
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki patinaj yapmadıgı esnada nasıl bi tepki veriyo ? Araba güçten düşüyomu yoksa patinajsız ok gibi fırlıyor musun ?
    Daha önce subaru tecrubem olmuştu. 2003 wrx kullanmstm. Yenileri nasıl bilgim yok. Fakat 2003 wrx ten cok daha iyi ve kontrol edilebir yol tutuşu var.
    Araç 2. vitestede 3 . kayabiliyor(yanlıyor) fakat 4 cekere alısık bırı cın soyluyorum. Çok rahat kontrol ediliyor.
    1. vites doldurup kaldırdgmda herhangı bir guc dusmesi kesinlikle olmuyor. 4000dd kaldırdgmda çok ufak 3500 3700 arasna dusup birden fırlıyor.

    Sararak kalktıgnda süre daha yuksek ckmazmı ? sadece yazılımlı araçta 0-100 4.5 4.7 civarı cıkıyor kadranda. Bence bu gucte araçtan daha iyisi olmaz.
    300-340 hp civarındaki önden yada arkadan itişli bir araçtada veya subaruda daha iyisi olucagını sanmıyorum.
    2. viteste alttan gaza oturup sara sara giden subi 550 600 hp üzeridir diye dusunuyorum. S3 tede o gucler olsa oda aynısını yapabilecektir.
    inst. kozgaraj

  6. #25

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kıvancr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Daha önce subaru tecrubem olmuştu. 2003 wrx kullanmstm. Yenileri nasıl bilgim yok. Fakat 2003 wrx ten cok daha iyi ve kontrol edilebir yol tutuşu var.
    Araç 2. vitestede 3 . kayabiliyor(yanlıyor) fakat 4 cekere alısık bırı cın soyluyorum. Çok rahat kontrol ediliyor.
    1. vites doldurup kaldırdgmda herhangı bir guc dusmesi kesinlikle olmuyor. 4000dd kaldırdgmda çok ufak 3500 3700 arasna dusup birden fırlıyor.

    Sararak kalktıgnda süre daha yuksek ckmazmı ? sadece yazılımlı araçta 0-100 4.5 4.7 civarı cıkıyor kadranda. Bence bu gucte araçtan daha iyisi olmaz.
    300-340 hp civarındaki önden yada arkadan itişli bir araçtada veya subaruda daha iyisi olucagını sanmıyorum.
    2. viteste alttan gaza oturup sara sara giden subi 550 600 hp üzeridir diye dusunuyorum. S3 tede o gucler olsa oda aynısını yapabilecektir.
    Acıklama için teşekkürler
    Demek istediğim 2,3 veya daha üstü degil mesela 1. Viteste 30rlı bi s3 veya k04 full setup bi s3 gaza oturdugunuzda saramaz mı ? Hep haldex devreye girerde arabayı önemi atar ? Yada o esnada esp misali araba gaz mı keser ? O zaman insanlar nedens3 tercih eder diğer awd ler varken ?
    Bunlar aklımda hep soru işareti ama henüz tam anlamıyla bi cvp alamadım

  7. #26
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2010 senesinde Haldex AWD Club'a bu tip meraklarım yüzünden üye olmuştum.

    Oradan size birkaç alıntı.

    Ali Can Calis

  8. #27
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ali Can Calis

  9. #28
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimden geldiğince şifre ile girilen haldex sitesindeki bazı dökümanlarımeklemeye çalıştım. Daha fazla detay merak eden arkadaşlarda üye olup detayları inceleyebilir. Google a Haldex Awd Clud yazarsanız, kendi sitesine ulaşabilirsiniz.
    Ali Can Calis

  10. #29
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acıklama için teşekkürler
    Demek istediğim 2,3 veya daha üstü degil mesela 1. Viteste 30rlı bi s3 veya k04 full setup bi s3 gaza oturdugunuzda saramaz mı ? Hep haldex devreye girerde arabayı önemi atar ? Yada o esnada esp misali araba gaz mı keser ? O zaman insanlar nedens3 tercih eder diğer awd ler varken ?
    Bunlar aklımda hep soru işareti ama henüz tam anlamıyla bi cvp alamadım
    Esp veya kesip bir süre bekledıkten sonra hızlanma gibi birşey sözkonusu değil.
    Lc yaparken kesme yapsa zaten bu süreleri elde edemez.
    S3 u birkere kullanmanı tavsiye ederim.
    En başta tercih edilen yanı yol tutuş,kalkışta yola aktarım çok daha kolay kayıpsız. çok sapıkça araba kullansan bile yoldan çıkmıyor
    S3 e ilk defa binenler genelde ağlamak istiyor Çunku kopucak denen yerde s3 asla kopmuyor.
    inst. kozgaraj

  11. #30
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende 2005 sti evo8 ve s3 arasinda gidip gelirken konuyu okudukca kafamda birseyler daha net yer etmeye basladi.Haldex i bilmedigim icin suphelerim vardi.Anladigim kadariyla s3 siz farketmeden hem kalkis hemde yol tutus icin gereken herseyi yapiyor?Ne bir kesme ne bir dengesiz tepki yani?

  12. #31
    ambinte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuyu okudukça şunu anlıyorum: Arabama ne kadar yabancıyım

  13. #32
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Linkini eklediğim dosyada detaylı açıklamalar mevcut. Linkde sorun çıkarsa 2. eklediğim sayfadaki pdf dosyalarına göz atın.

    CrossWheelDrive-TechPaper.pdf - By Nitro PDF Software

    AWD Club
    Ali Can Calis

  14. #33
    G60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkaya aktarım geldiği anda güç kaybı yaşanıyor gibi düşünülmüş sanırım. Ben mi yanlış anladım?
    İlk mesaja istinaden yazıyorum, yağmurda vs 4 teker sara sara gitmek mümkün merak edilen buysa. Güç varsa asfaltta da olur.

  15. #34
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G60 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkaya aktarım geldiği anda güç kaybı yaşanıyor gibi düşünülmüş sanırım. Ben mi yanlış anladım?
    İlk mesaja istinaden yazıyorum, yağmurda vs 4 teker sara sara gitmek mümkün merak edilen buysa. Güç varsa asfaltta da olur.
    Karda,buzda mümkünde, yağmur diye bahsettiğiniz ya çamur ilk yağan yağmur.
    Dizeldeki quattro sistemleri sanırım farklı.
    320 hp ile patinaj yapamıyorsak yarı güçteki araçtada farklı olmaması lazım.
    inst. kozgaraj

  16. #35

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet virajlarda tatli yanlamalar gerceklesiyor ancak notr gazsiz girilen virajlarda ilk gaz tepkimesi aninda onden ceker oldugu icin arkaya aktarma sirasinda kafadan kayiyor arac,sportif suruste cok bekleniliyorsa direksion tepkiside cok hisli degil.
    ama genel stabilite cok basarili.

  17. #36
    G60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kıvancr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karda,buzda mümkünde, yağmur diye bahsettiğiniz ya çamur ilk yağan yağmur.
    Dizeldeki quattro sistemleri sanırım farklı.
    320 hp ile patinaj yapamıyorsak yarı güçteki araçtada farklı olmaması lazım.
    Dizeldeki farkli degil. Devir guc bandi bambaska oldugu icin tepkiler farkli ama
    Cipli aracim 490nm civari torklu. eagle f1 asimetrik 2 lerle yagmurlu havada sert donuslerde 2.vites rahatlikla 4 tekere sarabiliyor. Eski s3 8l imde imkansizdi.M3CSL in dedigi de dogru bu arada.

  18. #37
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G60 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizeldeki farkli degil. Devir guc bandi bambaska oldugu icin tepkiler farkli ama
    Cipli aracim 490nm civari torklu. eagle f1 asimetrik 2 lerle yagmurlu havada sert donuslerde 2.vites rahatlikla 4 tekere sarabiliyor. Eski s3 8l imde imkansizdi.M3CSL in dedigi de dogru bu arada.
    E350 Dizel 4 matic 265 hp+ yazılımlı birturlu viraj harici patinaja dusuremedik Devir bandı tabiki farklı fakat s3 un urettıgı torkta yazılımla 500 nm civarında guc zaten çok farklı. Virajda 3 unctu vitestede zorlamayla patinaja dusuyor hatta 2.0 atmosferik jip bile dusebilir.
    Arkadaşın demek istediği virajda araç zorlandıgnda değil,kalkışta ilk 1. ve 2. vitesi patinajla sara sara bitirmesi böyle birşey s3 te 450 hp üzeri olmadığı ve zemin çok yumuşak olmadığı sürece mümkün değil.
    inst. kozgaraj

  19. #38

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben şöyle bişey buldum ama

    BORKED

    Revo 2.0 TFSI Stage 4 Development - YouTube
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •