Namiştayn'da sanayi işi amortisör,coilover vs yapan bir firma ama içlerinde en eskisi en tecrübelisi. Çare olacak mı size
Atolye Kazaz'da olması lazım shock dyno. Çoğu garaj Öhlins ve ProFlex tarzı etaplar sonrası içinin yenilenmesi yağının gazının değişmesi gereken amortisörleri kendileri söküp bakım yapıp topluyorlar. Ve kalibrasyon millerinin odağı kaydığı içinde dynoda ayarlanması lazım. Profesyonel yarış garajlarında vardır bence. En kötü ihtimalle Castrol Ford Rally Team kesinlikle bir adet shock dyno sahibidir diye düşünüyorum.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Birileri bana kızacak ama motorsporları ile uğraşanların burunları biraz havada oluyor çoğu zaman. Ancak genele vuramam bunu. İllaki yardımsever birileri olacaktır diye düşünüyorum.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
son durum nedir projede?
Abi yine bişeylerle karşimiza cıktın bu sevindirici.
Yazdiğin fabrikalarin hiçbirisi seni içeriye alip ar-ge bölümünde bişeyler yaptirmaz TOFAŞ bunu yapmaz kesinlikle onu biliyorum.
Renault bu konuda biraz daha nazik içerde kafana göre gezip tozabiliyorsun ama arge bölümü fabrikanin ayri bi yerinde onlarda işinize yaramaz.
Peak garaj da yokmu sordunuz mu oda yarişlar için araç hazirliyor MOTORSPORlari yazan garajlarda bulunmasi gereken bi alet değil mi bu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)