User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
86 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: YAY Press

  1. #20
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dün w211 aracıma press yaptırmaya gittim olmayacağını söylediler. niyetim 2-3 cm basmaktı acak yayların baklaların arasının çok kısa olduğunu, pres yapılırsa birbirine sürtüceğini söylediler. (aracım avantgarde modeli) bu yüzden bende yay alma işine yöneldim. aklında bulunsun
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  2. #21
    Thaerkmkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ANK amortısor Engın 0537 624 17 88

    250tl cıvarı bı fıyat alıo ve aracınızı ıstedığınız cmde mılımde basıo, soğuk press uyguladığı ıçın mın konfor kaybı oluo, bozuk yolda hafıf esnemelı spor ve konforlu yol alıosunuz..

    press ışıne kesme bıçme ışıne karşıydım, ANK'da yapılan bı arkadaşımın aracına bındım önceden kesık yay vardı o şekıldekı halınıde bılıodm, ANK'dan sonra araç resmen konfora kavuştu, bızde kendı ıkı aracımızıda ANK'da yaptırdık memnunuz herhangı bı sorun yaşamadık..
    Teşekkür ederim abi En yakın zamanda fiyat alıp göstermeye gidicem.
    Bu arada senin c2'nin hastasıyım abi maşallah çok güzel oldu bi arada şu Tr'de tek megan racing egzosunu ne zaman taktırıcan abi

    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün w211 aracıma press yaptırmaya gittim olmayacağını söylediler. niyetim 2-3 cm basmaktı acak yayların baklaların arasının çok kısa olduğunu, pres yapılırsa birbirine sürtüceğini söylediler. (aracım avantgarde modeli) bu yüzden bende yay alma işine yöneldim. aklında bulunsun
    İnşallah böyle bir sorun çıkmaz

  3. #22
    b.arica - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pres yapılır yaylara hortum dönülürse de herhangi bir ses olmaz. Yayları da görmeden fikir vermek doğru olmayacaktır ama herhangi bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Gittiğiniz yerde yayı kesip kesmediklerine özellikle dikkat edin. Pres adı altında size göstermeden yayları kesme girişiminde bulunabilirler. Low garage bora yardımcı olacaktır size bu konuda.

  4. #23
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    xsara'da bir dönem sertleştirilmiş amorsitör ve presli yay kullandım ve aracın yol tutuşunun mahvolduğunu söyleyebilirim. aracın doğal tepkileri kayboluyor, yoldaki ufak yükseklik farklarında saçma bir şekilde yayalar kapama ve vurma yapabiliyor. sonrasında aynı arabada koni turuncu + 206 yay, koni sarı+h&r, bilstein b6 + eibach ve kw v1 kullandım. sonuç olarak en kötü performans yay bence presliden iyi ve güvenlidir. bilstein b6 + eibach coilover öncesi ideal ikili. coilover ile yol tutuş artıyor ama konfor kaybı *****.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  5. #24
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Thaerkmkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim abi En yakın zamanda fiyat alıp göstermeye gidicem.
    Bu arada senin c2'nin hastasıyım abi maşallah çok güzel oldu bi arada şu Tr'de tek megan racing egzosunu ne zaman taktırıcan abi



    İnşallah böyle bir sorun çıkmaz
    egzoza zamanım yk valla 7 gun çalışıorm, havanın ılk bozuk olduğu gun taktrcam ınş.

    Alıntı b.arica Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pres yapılır yaylara hortum dönülürse de herhangi bir ses olmaz. Yayları da görmeden fikir vermek doğru olmayacaktır ama herhangi bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Gittiğiniz yerde yayı kesip kesmediklerine özellikle dikkat edin. Pres adı altında size göstermeden yayları kesme girişiminde bulunabilirler. Low garage bora yardımcı olacaktır size bu konuda.
    ANK yanı engın usta yaylara hortum geçırıo..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  6. #25
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece ön tarafı indirmek neden? Bunu çok merak ediyorum,yolda gördüğüm tüm Honda'lar neredeyse bu şekilde. Ön tarafa spor yay takıp arkaya takmıyorlar.
    Maksimum performans bu şekilde alınıyorsa biz de yapalım.
    Sebebi nedir?

  7. #26
    Hakan-N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önerebileceğim yer eğer yakınsan florya sanayide Bora'ya uğra
    DR.ECU

    SAFKAN Le Mans
    ___________________________
    By İstanbul Otopark / Fatih

  8. #27
    Thaerkmkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece ön tarafı indirmek neden? Bunu çok merak ediyorum,yolda gördüğüm tüm Honda'lar neredeyse bu şekilde. Ön tarafa spor yay takıp arkaya takmıyorlar.
    Maksimum performans bu şekilde alınıyorsa biz de yapalım.
    Sebebi nedir?
    Onun sebebi ön tarafta sabit bir yük oldugu için önü dip basmaları,arkaya yük bindiği için arkayı fazla basmamaları olabilir.Benim sebebim arkada 1 parmak boşluk var önde 3 parmak buda beni rahatsız ediyor bundan dolayı basmayı düşünüyorum.

  9. #28
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış anlamada yıl 2014 heryerde teknik makale dolu hala sanayi köşelerinde orjinal yay kestirme/presletme yapanlar mevcut.Hadi kendi güvenliğinizi düşünmüyorsunuz görsellik adına , ailenizde kullanıyormuş aracı onlarıdamı düşünmüyorsunuz ?


    96-00 Mercedes Benz C220 W202 Eibach Pro Kit Springs - 2544.140

    H&R 94-95 Mercedes C220 W202 Sport Spring 8/ after 12/31/94 - Majestic Motorsports is Your Automotive Performance Parts Superstore. From turbos and superchargers to clamps and couplings you can find it here. Everything from cars to Trucks, Acura to V
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  10. #29
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yay presletmek nedir ya bu zamanda. Resmen intihar arabanın bacaklarıyla oynuyorsun. Ayrıca yay takmıştan beter bozulur konforunda araba saçma sapan zıplar yaylanır.

  11. #30
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın kafası pinpon topu gibi seker.Uygun bir spor yay bulup tak bence

  12. #31

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cehalet başa bela... Sene 2014 yay presletmek diyor bence sen komple arabayı preslet...

  13. #32
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    gecen sene arkadaşımın presslı arabasını kullanana kadar bende sızın gıbı yorum yapıodm yanlış anlamayın haksızsınız demıorm, bende yay alınmasından yanayım ama yay kesım mı? yay pressletım mı? denırse yay pressletmek daha mantıklı gelıo bana, kesılmış yayın bı gorevı kalmıo soğuk press yapılmış yay bence bı sorun teşkıl etmıo, yay ezıldığı ıçın esneme payı azalıo(ıllakı orjınal gıbı olmuo, barız bı fark olmasada oem halıyle arasında fark vardır) ve yay bıraz tok esnıo yada aracı uzun yolda yuklu bı şekılde dolu bı şekılde kullanıomuş gıbı oluo..

    şuankı aracımda sarı konı yay amortısor set var ve aracın ıstedığım sevıyede duşuk deıl, sızce napmam lazm?

    yay kesmek? yay pressletmek ne? apaçı ışı dıodm ama geçen sene arkadaşımın aracını kullandm ve konforda yol tutuşunda ters bışey gozlemlemedım ve bende yaylarımı presslettım, 3-4 aydır kullanıorm yol tutuşta ve konforda olumsuz bışy yaşamadım..

    polemik olmaması ıçın gene altını çızerek belırtıorm spor yay alınmasından yanayım..

    ne kadar "fırçalı yıkamaya gırmeyın aracınız çızılır" desekte mıllet gene fırçalı yıkamaya gırıo "yay kesmeyın pressletmeyın" desekte bunlar gene yapılcak, kısacası bu ışlemler maddıyata bakıo, şmdı "para can'ından onemlımı" dıeceksınız, deıl tabıkıde.. bugüne kadar araçlarımda hep eıbach yay kullandım, şuankı aracımda konı set var ve ıstedığım sevıyede olmadı aracım, sızce ne yapmalıydım..?

    kesık yay'ı yada presslı yay'ı korumuorm, herkes bılıo kesık yay'ın yada presslı yay'ın darbe emıcılığı oem yay'a gore daha az oluo ve aracın ıçınde salınım artıo, spor yay almak en mantıklısıdır ama tercıh meselesıdır dıyıp konuyu tatlıya bağlıorm..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  14. #33
    xcel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki arkadaşlar ank engin ustaya press için yayları ve milden işlem için amortisörleri fotolarla göndersem durum nasıl olur. aracı götürme imkanım yok

  15. #34
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gecen sene arkadaşımın presslı arabasını kullanana kadar bende sızın gıbı yorum yapıodm yanlış anlamayın haksızsınız demıorm, bende yay alınmasından yanayım ama yay kesım mı? yay pressletım mı? denırse yay pressletmek daha mantıklı gelıo bana, kesılmış yayın bı gorevı kalmıo soğuk press yapılmış yay bence bı sorun teşkıl etmıo, yay ezıldığı ıçın esneme payı azalıo(ıllakı orjınal gıbı olmuo, barız bı fark olmasada oem halıyle arasında fark vardır) ve yay bıraz tok esnıo yada aracı uzun yolda yuklu bı şekılde dolu bı şekılde kullanıomuş gıbı oluo..

    şuankı aracımda sarı konı yay amortısor set var ve aracın ıstedığım sevıyede duşuk deıl, sızce napmam lazm?

    yay kesmek? yay pressletmek ne? apaçı ışı dıodm ama geçen sene arkadaşımın aracını kullandm ve konforda yol tutuşunda ters bışey gozlemlemedım ve bende yaylarımı presslettım, 3-4 aydır kullanıorm yol tutuşta ve konforda olumsuz bışy yaşamadım..

    polemik olmaması ıçın gene altını çızerek belırtıorm spor yay alınmasından yanayım..

    ne kadar "fırçalı yıkamaya gırmeyın aracınız çızılır" desekte mıllet gene fırçalı yıkamaya gırıo "yay kesmeyın pressletmeyın" desekte bunlar gene yapılcak, kısacası bu ışlemler maddıyata bakıo, şmdı "para can'ından onemlımı" dıeceksınız, deıl tabıkıde.. bugüne kadar araçlarımda hep eıbach yay kullandım, şuankı aracımda konı set var ve ıstedığım sevıyede olmadı aracım, sızce ne yapmalıydım..?

    kesık yay'ı yada presslı yay'ı korumuorm, herkes bılıo kesık yay'ın yada presslı yay'ın darbe emıcılığı oem yay'a gore daha az oluo ve aracın ıçınde salınım artıo, spor yay almak en mantıklısıdır ama tercıh meselesıdır dıyıp konuyu tatlıya bağlıorm..


    hocam güzel şeyler demişsinde fırçalı yıkama örneği vermişsin ama fırçalı yıkamada bir hata olupda araba çizildimi en fazla boyatırsın düzelir... Ama bir aile dolusu insan araçda giderken aniden bir sayfa önce o senin mekan adı verip preslettiğin yaya birşey olsa , araç yüksek hızda kafadan kaysa vs bütün aile ölüme gitse bunun vebalini kim alacak ? Mesela demişsin ben kullandım yol tutuşu iyidi.. Sakın yanlış anlama o kullandıgın araç sana iyi yol tutuyor gibi gelmiş olabilir ama yol tutuşunu iyi oldugunu anlayacak hangi testlere soktun ? Bir extreme durumda ne tepkiler verdiği nasıl ölçtün... Adamlar bir helezon yaparken dev gibi parkurlar haricinde bilgisayar sistemleri ile ve gerçek ortamda robotlarla ortamlarda sıcaklık - basınç - titreşim - esneme vs en ufak derecelerine kadar ölçüyorlar... boyutunu milim milim kumpaslarla ayarlıyorlar... + Her aracın yayının boyu , yay kalınlıgı , direnci vs ayrı oluyor... Atıyorum orjinal yayı eichbah ile aynı boyda kessen bile kalınlıgı farklı olabiliyor... o olmasa esneme payı farkı oluyor... Yani bu işin bizim sanayilerimizde yapılması mümkün değil. Herşeyi geçtim bütün bu konuşma aslında şuna çıkıyor , bu arkadaşın başına bu yay yüzünden , bu arkadaş kadar ,onu oraya yönlendirenler de bu işin günahını/suçunu alırlar üstlerine.İşin ucunda yaşam ve ölüm oldugu için bu kadar yazdım.Yoksa isteyen istediğini istediği şekilde yapsın.


    BORKED


    BORKED

    BORKED
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  16. #35
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı xcel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki arkadaşlar ank engin ustaya press için yayları ve milden işlem için amortisörleri fotolarla göndersem durum nasıl olur. aracı götürme imkanım yok
    on arka kaç cm basılcak aracınızın ustunde olçup telefonlaşırsanız, yardımcı olur dıe duşunuorm..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  17. #36
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam güzel şeyler demişsinde fırçalı yıkama örneği vermişsin ama fırçalı yıkamada bir hata olupda araba çizildimi en fazla boyatırsın düzelir... Ama bir aile dolusu insan araçda giderken aniden bir sayfa önce o senin mekan adı verip preslettiğin yaya birşey olsa , araç yüksek hızda kafadan kaysa vs bütün aile ölüme gitse bunun vebalini kim alacak ? Mesela demişsin ben kullandım yol tutuşu iyidi.. Sakın yanlış anlama o kullandıgın araç sana iyi yol tutuyor gibi gelmiş olabilir ama yol tutuşunu iyi oldugunu anlayacak hangi testlere soktun ? Bir extreme durumda ne tepkiler verdiği nasıl ölçtün... Adamlar bir helezon yaparken dev gibi parkurlar haricinde bilgisayar sistemleri ile ve gerçek ortamda robotlarla ortamlarda sıcaklık - basınç - titreşim - esneme vs en ufak derecelerine kadar ölçüyorlar... boyutunu milim milim kumpaslarla ayarlıyorlar... + Her aracın yayının boyu , yay kalınlıgı , direnci vs ayrı oluyor... Atıyorum orjinal yayı eichbah ile aynı boyda kessen bile kalınlıgı farklı olabiliyor... o olmasa esneme payı farkı oluyor... Yani bu işin bizim sanayilerimizde yapılması mümkün değil. Herşeyi geçtim bütün bu konuşma aslında şuna çıkıyor , bu arkadaşın başına bu yay yüzünden , bu arkadaş kadar ,onu oraya yönlendirenler de bu işin günahını/suçunu alırlar üstlerine.İşin ucunda yaşam ve ölüm oldugu için bu kadar yazdım.Yoksa isteyen istediğini istediği şekilde yapsın.


    BORKED


    BORKED

    BORKED
    ben sızı anlıorm zatn, bana nasl soru soracağınızı ne soracağınızıda az çok tahmın edıorm, dedığım gıbı benm bakış açımda 1 sene oncesıne kadar sızın gıbıydı(yanlış anlaşılmasın gene spor yay'ı onerıorm) sızın yaptığınız savunma ıle bende herkesı uyarıodm, gene uyarıorm..

    yay kesme yay pressleme sağlıklı bışy deıl, yay pressleme kesmeye gore kotunun ıyısı..

    ben kımsenın vebalini almam, 1000'de 1 ıhtımal olsa bıle ben oyle bı dukkan açmam ışletmem, yapacak kışı aklına koymuş bu ışlem oyle yada böyle yapılcak "yok arkadaşım ypma - yay al en sağlıklısı o" desek bıle o arkadaş cebındekı paraya gore ışlem yapacak, burdan kımse ona para yollamayacak yada spor yay almaya gıttığı zmn param yk ama ben sağlıklı bışy yapmak ıstıorm dedığınde dukkan sahıbı yayları bedava vermeyecek..

    bıze "yay mı alım yada press mı yapım?" dıe sorsa ve press'ı desteklesek haklısınız, ışte o zmn vebalini almış oluruz..

    "bu ış zevk ışı ve para ışı, mecburıyet değıl paran yoksa zevkınden vazgeçeceksın" de dıebılırsınız haklısınız ama bu burda sadece tartışma konusu olur akşam yatıp sabah kalkıldığı zmn gene sanayı yolları taştan..

    bu vb ınsan sağlığını tehlikeye sokacak dukkan açıp ve bunu meslek halıne getıren kışılere bu devlet bu ulkedekı gorevlıler bışy demıosa, kımse kusura bakmasın bızım ne mal ne de can guvenlığımız var...

    anlatmak ıstedığım bız burda bırbırımızı sorgularsak sayfalarca konu uzar, arkadaş bı konu açmış ve fıkır almak ıstemış, kullananlar yorum yazar yanlış olduğunu duşunen fıkrını söyler ama gene o fıkır arasındaki doğru yanlışı para belırler dedığınız gıbı herşey eğıtımsızlık ve cahıllık! bu ülkede bışeylerın yoluna gırmesı ıçın oncelıkle beynı buharlı tren gıbı komurle çalışan cahıl halk'ın yok olması lazm..

    yaşça benden buyuksunuz bı saygısızlık yaptıysam kusura bakmayın, ozur dılerım..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  18. #37
    Thaerkmkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spor yay daha iyi olabilir ama benim yay pres düşünmemin nedeni Spor yay sekme yapıyor,bide sadece ön tarafı yere indirmek için pres düşündüm.Tabiki hiç birşey ailemizden önemli değil.Sekmeyen güzel spor yay oldumu spor yay neden olmasın aracı şimdi basıcağıma 1 ay-2 ay bekler spor yay taktırım.Yayı preslettikten sonra kafadan kayma o kadar çoğalıyormu?Babam biraz sert kullanıyor arabayı ama o kadar sert girmesine rağmen arac savrulmadan viraja giriyordu yay presten sonra kafan kaymalar sert girmelerde,olup olmadık yerlerde kafadan kayma gerçekleşirmi?

  19. #38

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normalde yay serbesy haldeyken baklalrın arası açıktır. Kuvvet uygulandığında ise boyu kısalır. Bu uygulanan kuvvete karşı verdiği tepkidir. Kuvvet ortadan kaldırıldığında ise normal haline döner.
    Eğer siz hiç bir sabii değiştirmeden sadece yayın boyunu değiştirirseniz son haline gelmesi daha hızlı ve sert olacaktır ki bu otomobilinizin konforunu etkiler.
    Eğer yayı preslettikten sonra otomobilinizin ağırlığını da artırabilirseniz bu sorunun önüne geçebilirsiniz...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •