gecen sene arkadaşımın presslı arabasını kullanana kadar bende sızın gıbı yorum yapıodm

yanlış anlamayın haksızsınız demıorm, bende yay alınmasından yanayım ama yay kesım mı? yay pressletım mı? denırse yay pressletmek daha mantıklı gelıo bana, kesılmış yayın bı gorevı kalmıo soğuk press yapılmış yay bence bı sorun teşkıl etmıo, yay ezıldığı ıçın esneme payı azalıo(ıllakı orjınal gıbı olmuo, barız bı fark olmasada oem halıyle arasında fark vardır) ve yay bıraz tok esnıo yada aracı uzun yolda yuklu bı şekılde dolu bı şekılde kullanıomuş gıbı oluo..
şuankı aracımda sarı konı yay amortısor set var ve aracın ıstedığım sevıyede duşuk deıl, sızce napmam lazm?
yay kesmek? yay pressletmek ne? apaçı ışı dıodm ama geçen sene arkadaşımın aracını kullandm ve konforda yol tutuşunda ters bışey gozlemlemedım ve bende yaylarımı presslettım, 3-4 aydır kullanıorm yol tutuşta ve konforda olumsuz bışy yaşamadım..
polemik olmaması ıçın gene altını çızerek belırtıorm
spor yay alınmasından yanayım..
ne kadar "fırçalı yıkamaya gırmeyın aracınız çızılır" desekte mıllet gene fırçalı yıkamaya gırıo "yay kesmeyın pressletmeyın" desekte bunlar gene yapılcak, kısacası bu ışlemler maddıyata bakıo, şmdı "para can'ından onemlımı" dıeceksınız, deıl tabıkıde.. bugüne kadar araçlarımda hep eıbach yay kullandım, şuankı aracımda konı set var ve ıstedığım sevıyede olmadı aracım, sızce ne yapmalıydım..?
kesık yay'ı yada presslı yay'ı korumuorm, herkes bılıo kesık yay'ın yada presslı yay'ın darbe emıcılığı oem yay'a gore daha az oluo ve aracın ıçınde salınım artıo, spor yay almak en mantıklısıdır ama tercıh meselesıdır dıyıp konuyu tatlıya bağlıorm..
