User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
86 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: YAY Press

  1. #58
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi güzelde sadece 25 mm düşüren hr yayın sektirerek şerit değiştirtmesi ne faktörü ? ben pres yay sağlıklı demiyorum. en az spor yay kadar sağlıksız.

    spor yayda engebeli yolda acaba ön kuleler ne zaman çıkacak ya da ön göğüsün bağlantıları ne zaman kopacak diye düşünüyordum. şu an no problem ki spor yaydan fazla düşük. ben parada değilim ki şu ana kadar sadce bu arabada yaya ve montaja harcadığım para ile az daha eklense coil alınır. oda benim sabırsızlığım. ben kendi payıma, asla spor yayla uğraşmam. parasal duruma göre 3-4 cm e kadar pres veya sipali varsa coil. ama spor yay değil. daha önceki bir aracımda da aynısı oldu spor yayla. pinpon topu gibi sekti. onda pres yapmadım, orj cevirip sattım.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  2. #59
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğim olayın yayların sertliği, yumuşaklığı ile en ufak bir ilgisi yok..

    Spor yay konusu da çok geniş. Bir eibach'la bir merdiven altı, yada yan sanayi yay karşılaştırılamaz aynı şeyleri beklemek yanlış olur.
    Yayları burda bahsedildiği gibi sert-yumuşak, sekiyor-sekmiyor şeklinde tanımlamak çok eksik kalıyor. Ayrıca yayın sertliğini ne kadar düşürdüğü de belirlemiyor, tasarım/üretim amacı belirliyor. Sonuçta pist araçlarında kullanılan yaylar da orjinallerinden 5 6 cm kısa değiller, yerine göre Oem yüksekliğe yakın ama yayın sertliği amortisörlerin bound ve rebound değerleri vs çok farklı..

    Kaliteli yayda (orjinal yada spor) malzemedir kalınlıktır falan hepsini geçtim yayların, araba bir dizi kasise girdiğinde rezonansa falan girmesin diye frekans (hertz) hesabı bile yapılarak araca göre üretiliyorken, üretimi yapılmış malzemeyi pressle şekil değişikliğine uğratıp, sonrada spor yayla kıyaslamak ne kadar doğru tartışılır.

  3. #60
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu yaylarda ar-ge vs konuşuluyor da, arkadaşım verso suna 3.5 luk eibach yay aldı. arka önden bariz şekilde baya çok düştü, nerde bunun ar-ge si ? çocuğun araba şahlanmıştı resmen, 400 küsür para ver magirus a çevir arabanı, ve bu olay 5cm lik eibach takınca ieslerde de oluyor diye duymuştum. bilerek mi yapıyolar arka basık olunca daha mı iyi yol tutuyor ?

  4. #61
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğim olayın yayların sertliği, yumuşaklığı ile en ufak bir ilgisi yok..

    Spor yay konusu da çok geniş. Bir eibach'la bir merdiven altı, yada yan sanayi yay karşılaştırılamaz aynı şeyleri beklemek yanlış olur.
    Yayları burda bahsedildiği gibi sert-yumuşak, sekiyor-sekmiyor şeklinde tanımlamak çok eksik kalıyor. Ayrıca yayın sertliğini ne kadar düşürdüğü de belirlemiyor, tasarım/üretim amacı belirliyor. Sonuçta pist araçlarında kullanılan yaylar da orjinallerinden 5 6 cm kısa değiller, yerine göre Oem yüksekliğe yakın ama yayın sertliği amortisörlerin bound ve rebound değerleri vs çok farklı..

    Kaliteli yayda (orjinal yada spor) malzemedir kalınlıktır falan hepsini geçtim yayların, araba bir dizi kasise girdiğinde rezonansa falan girmesin diye frekans (hertz) hesabı bile yapılarak araca göre üretiliyorken, üretimi yapılmış malzemeyi pressle şekil değişikliğine uğratıp, sonrada spor yayla kıyaslamak ne kadar doğru tartışılır.
    İyide benim kullandığım yay h&r idi. Kesinliklede orjinaldi. Bi haltada yaramaz. Onu yapan mühendis kesin özel ünide para ile okul bitirmiş. Küçücük bir hız kesenden inerken bile "gümp" diye bırakıyorsa ön tarafı (saatte en fazla 5 km/h) bence sıfırdır. Kıyas doğrudur değildir ben bilmem, bildiğim tek şey şu an spor yaylı halimdem iyi yol tuttuğum ve sekmeden istediğim yerden geçtiğim.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  5. #62
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir megane rs'de orj yay kullanıyorum, birinde hr 25mm kullanıyorum. İkisinin de lastikleri conti sport contact 5. Konforlarında çok ufak bir fark var. Yol tutuşlarında özellikle agresif kullanımda spor yaylı olan çok daha stabil.
    .

  6. #63
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emre55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yaylarda ar-ge vs konuşuluyor da, arkadaşım verso suna 3.5 luk eibach yay aldı. arka önden bariz şekilde baya çok düştü, nerde bunun ar-ge si ? çocuğun araba şahlanmıştı resmen, 400 küsür para ver magirus a çevir arabanı, ve bu olay 5cm lik eibach takınca ieslerde de oluyor diye duymuştum. bilerek mi yapıyolar arka basık olunca daha mı iyi yol tutuyor ?
    Corolla yayı satmışlardır ona. Kutunun üzerinde Verso mu yazıyordu?

    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyide benim kullandığım yay h&r idi. Kesinliklede orjinaldi. Bi haltada yaramaz. Onu yapan mühendis kesin özel ünide para ile okul bitirmiş. Küçücük bir hız kesenden inerken bile "gümp" diye bırakıyorsa ön tarafı (saatte en fazla 5 km/h) bence sıfırdır. Kıyas doğrudur değildir ben bilmem, bildiğim tek şey şu an spor yaylı halimdem iyi yol tuttuğum ve sekmeden istediğim yerden geçtiğim.
    Üste yazdığım şey sizin için de geçerli sanırım Polo yayı takmıştınız aracınıza, yanılıyor muyum?

  7. #64
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi de özel üniversitede para ile okuyan mühendis neden cacık oldu şimdi ? Nasıl bir ön yargıdır , aşağılama şeklidir
    -Fırat

  8. #65

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    H&R, Eibach vs. taktığınızda yaylarınız sert ama süspansiyonunuz yumuşak kaldığı için aracınız aptallaşıyor. Eğer sertlik ayarlı amortisör ilebirlikte kullanırsanız her şeyin çok değiştiğini fark edeceksiniz.

    Bir de yay takıp otomobilin sertleşti, çok sekiyor kafasını ben anlamıyorum. Yay zaten otomobil sertleşsin, sürüş hissi artsın ve iraz daha iyi yol tutsun diye takılır. Yani yayın ana görevi alçaltmak değildir. Yukarıda sıraladıklarımı yaparken ortaya çıkan yan sonuçlardan biridir sadece otomobilin alçalması.

  9. #66
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyide benim kullandığım yay h&r idi. Kesinliklede orjinaldi. Bi haltada yaramaz. Onu yapan mühendis kesin özel ünide para ile okul bitirmiş. Küçücük bir hız kesenden inerken bile "gümp" diye bırakıyorsa ön tarafı (saatte en fazla 5 km/h) bence sıfırdır. Kıyas doğrudur değildir ben bilmem, bildiğim tek şey şu an spor yaylı halimdem iyi yol tuttuğum ve sekmeden istediğim yerden geçtiğim.
    İlk önce aynen sizin mesajınızı alıntılıyorum;

    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar

    aracım 16 tdi skoda rapid ve orj yaylarını çıkartıp h&r 25-40 mm polo yayı taktım. önler aynen 25 mm düştü ancak arka aks ağırlığı fazla olduğu için 7-7,5 cm düştü ve çok sekti. bende tornada bir parça yapıp 3 cm takviyeyle arkayı yükselttim. buna rağmen arka taraf ağır olduğu için hız kesenlerden ne kadar yavaş geçsemde özellikle inişlerde sanki arkada 3-4 kişi varmış gibi "güp" diye iniyor kasisten. bende farklı arayışlara girdim ve polo gti oem yayları forumdan bir kardeşimden alıp bugün arkaları deneme amaçlı taktım. 3cm lik parça desteği ile arkayı 4 cm düşüren h&r yay oem polo yayından uzun olmasına rağmen o parça olmadan polo yayını taktığımda arka tam 4 cm düştü. h&r yaylarla yaptığı olumsuzluklar da kalmadı ve orj haline çok yakın bir salınımı oldu arka tarafın. ..

    Altı çizili yaptığım yerlerde kendi hatanızı kendiniz yazmışsınız zaten, daha H&R'a b.k atmak neden ?

    Sizin tabirinizle, 'Özel ünide para ile okuyup bitirmiş mühendis' ve o beğenmediğiniz yayların üreticisi o yaylar hakkında ne demiş ?
    Bu yaylar Polo yayı, 25/40mm alçaltır Polo'nu demiş.

    Bunlar Skoda Rapid yayı mı demiş sanki de takıp sekince vay efendim ben spor yay taktım arabam sekti tü kötü bu yay oluyor yapan mühendise de kızılıyor, sövülüyor. Bi malı kötülemeden önce onu doğru, olması gerektiği gibi kullanmak gerek.

    Gidip Ford'a Oem Mercedes yayları takıp verim alamayayım ondan sonra Mercedes mühendisleri Parayı bastırıp özel okuldan bitirmişler diyeyim. Ne âlâ memleket..

    Sorunun sebebine gelecek olursak ta daha hafif araç için üretilmiş yayı daha ağır araca takıp, yayda hareket mesafesi bırakmazsanız oraya ha hiç esnemeyen katı cisim koymuşsunuz ha hareket payı olmayan yay hiç farkı yok.. Normal olarak sekecektir zaten..


    @levent +1 diyorum.

  10. #67
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alıntı yaptığınız yerdede belirttiğim gibi arka aks ağırlığı fazla olduğu için olumsuzluk oldu bir şekilde düzelttim. ben aynı aks ağırlığına ve hatta birebir aynı ön takıma sahip 2 araçtan bahsediyorum.
    özel ünide okuyanlarla ilgili kısımda benim hatamdan dolayı yanlış anlama oldu kusura bakmayın. hakkıyla okuyup bitirene lafım yok. benim gördüğüm 3-5 kişi hocalara "özel ders" adı altında dolar cinsinden ödemelerle okul bitirdiler, ben onu kastettim.

    yani demem o ki önde hr yay arkada polo oem yay varken arka 4-5 cm düşük olmasına rağmen sekme vs yok. ön 25mm düşük olmasına rağmen sek sek oldu. şu anda orj yayları 4-4,5 er cm yaklaşık presli ve ön hrdeki gibi 25mm yerine 40-45 mm düşük olmasına rağmen sekme yok.

    tekrar söylüyorum polo ve benim aracımın ön aks ağırlı 930 ar kg ve amortisöründen salıncağına kadar aynı.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  11. #68
    nemo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi de özel üniversitede para ile okuyan mühendis neden cacık oldu şimdi ? Nasıl bir ön yargıdır , aşağılama şeklidir
    katılıyorum

  12. #69
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alıntı yaptığınız yerdede belirttiğim gibi arka aks ağırlığı fazla olduğu için olumsuzluk oldu bir şekilde düzelttim. ben aynı aks ağırlığına ve hatta birebir aynı ön takıma sahip 2 araçtan bahsediyorum.
    özel ünide okuyanlarla ilgili kısımda benim hatamdan dolayı yanlış anlama oldu kusura bakmayın. hakkıyla okuyup bitirene lafım yok. benim gördüğüm 3-5 kişi hocalara "özel ders" adı altında dolar cinsinden ödemelerle okul bitirdiler, ben onu kastettim.

    yani demem o ki önde hr yay arkada polo oem yay varken arka 4-5 cm düşük olmasına rağmen sekme vs yok. ön 25mm düşük olmasına rağmen sek sek oldu. şu anda orj yayları 4-4,5 er cm yaklaşık presli ve ön hrdeki gibi 25mm yerine 40-45 mm düşük olmasına rağmen sekme yok.

    tekrar söylüyorum polo ve benim aracımın ön aks ağırlı 930 ar kg ve amortisöründen salıncağına kadar aynı.
    Nedenini ben size söyliyeyim, sizin arabanızın arkasında ekstra ağırlık var (bagaj), ağırlık dağılımınız Polo ile kıyaslandığı zaman daha arkada büyük bir ihtimalle.

    Bu yüzden iki aracın ön takımı aynı dahi olsa arkada daha fazla ağırlık taşıdığınızdan dolayı kafa hafifliyor, bu da sekmelere sebep oluyor ister istemez. Rapid, Polo'dan daha çok kafadan kayma eğilimine sahipti test ettiğim kadarıyla ki bu da üstteki tezimi kanıtlıyor.

    Ön / arka oem Polo yayı takıp deneyin isterseniz, H&R ile yaşadıklarınızın aynısı veya benzeri bir durum olmazsa ben 6 senedir boşuna Makine Mühendisliği okuyorum, 2 yıldır uzatıyorum, mezun olmaya çabalıyorum. (Devlet üniversitesi özel değil)

  13. #70
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    H&R'ın sitesindeki katalogta Polo ve Rapid için farklı ürün kodlarında ürün önerilmiş.

    Özel mezunu mühendisler Polo yaylarını Rapid'e takınca oluşacak güvenlik, tutuş kaybını hesaplamış demek ki.

    Rapid için ürün kodu, 35mm

    VA 28841 VA
    HA 28841 VA

    Polo için ürün kodu, 25-40mm 930kg front load

    VA 28977 VA
    HA 28977 HA

    olarak belirtilmiş.

    Şunu da eklemeden geçemicem, bunun Ar-ge'sini yapan mühendisler Polo yayının Rapid'e uygun olduğunu düşünselerdi hesaplamaları sonucunda bu markanın çok daha işine gelirdi Ar-ge ve üretim masrafları/yapılan yatırımlar hesaplandığı zaman.

    Kısacası aracınız için üretilmiş spor yay alın. Nasılsa yürüyen aynı / benzer diye düşünüp sonuçta hüsrana uğrayabilirsiniz.

    Not : Nisan ayında aracım spor yayları ile 5 yılını doldurucak, bir kez dahi olsun beni sıkıntıya sokmadılar ki binenler de biliyor ne kadar değiştiğini eski haline kıyasla..

    Edit : http://www.h-r.com/en/katalog/index.html

    Buradan aldım parça kodlarını..

  14. #71
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nedenini ben size söyliyeyim, sizin arabanızın arkasında ekstra ağırlık var (bagaj), ağırlık dağılımınız Polo ile kıyaslandığı zaman daha arkada büyük bir ihtimalle.

    Bu yüzden iki aracın ön takımı aynı dahi olsa arkada daha fazla ağırlık taşıdığınızdan dolayı kafa hafifliyor, bu da sekmelere sebep oluyor ister istemez. Rapid, Polo'dan daha çok kafadan kayma eğilimine sahipti test ettiğim kadarıyla ki bu da üstteki tezimi kanıtlıyor.

    Ön / arka oem Polo yayı takıp deneyin isterseniz, H&R ile yaşadıklarınızın aynısı veya benzeri bir durum olmazsa ben 6 senedir boşuna Makine Mühendisliği okuyorum, 2 yıldır uzatıyorum, mezun olmaya çabalıyorum. (Devlet üniversitesi özel değil)
    önarka oem polo yayı takıp 300-350 km kadar gezdim. ön tarafın havada kalmasından başka sıkıntı doğurmadı. sekme vs hiç olmadı. ön 1-1.5 cm daha aşağıda kalsaydı hiç kurcalamazdım.

    ayrıca özel üni konusuna takılmış arkadaşlar da ben ne tip adamlardan bahsettiğimi yukarıda yazdım. özel ders adı altında hocalara para verip okul bitiren, soru satın alan 3-5 kişiye şahit oldum okul zamanı kaldığım özel yurtta. övüne övüne de anlatıyorlardı. hakkını veren adam tabi ki iyi eğitim alır.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  15. #72
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    H&R'ın sitesindeki katalogta Polo ve Rapid için farklı ürün kodlarında ürün önerilmiş.

    Özel mezunu mühendisler Polo yaylarını Rapid'e takınca oluşacak güvenlik, tutuş kaybını hesaplamış demek ki.

    Rapid için ürün kodu, 35mm

    VA 28841 VA
    HA 28841 VA

    Polo için ürün kodu, 25-40mm 930kg front load

    VA 28977 VA
    HA 28977 HA

    olarak belirtilmiş.

    Şunu da eklemeden geçemicem, bunun Ar-ge'sini yapan mühendisler Polo yayının Rapid'e uygun olduğunu düşünselerdi hesaplamaları sonucunda bu markanın çok daha işine gelirdi Ar-ge ve üretim masrafları/yapılan yatırımlar hesaplandığı zaman.

    Kısacası aracınız için üretilmiş spor yay alın. Nasılsa yürüyen aynı / benzer diye düşünüp sonuçta hüsrana uğrayabilirsiniz.

    Not : Nisan ayında aracım spor yayları ile 5 yılını doldurucak, bir kez dahi olsun beni sıkıntıya sokmadılar ki binenler de biliyor ne kadar değiştiğini eski haline kıyasla..

    Edit : http://www.h-r.com/en/katalog/index.html

    Buradan aldım parça kodlarını..
    teşekkür ederim kodlar için. beni yanıltan skoda forumunda bir yetkili bayinin 25-40 hr yay taktım ve memnunum şeklinde yazdığı yazı oldu. daha sonrada bayiye gittim. arabasıyla turda attık ama yayların hr olmadığını söylemedi. ben yayları aldım ve arayıp arka çok fazla düştü dediğimde ben arkaya bilmemne (hatırlamıyorum) yayı takmıştım dedi. serviste muhabbet ederken 2 kere sordum bunlar hr değil mi diye. ikisinde de evet çok iyi dedi. bende onun lafına güvenip bu yayları aldım. bilsem böyle bir ayrım olduğunu almazdım tabi. hata bende.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  16. #73
    MeJo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    civic sport um a önler 5 arkalar 4 cm Nam da press yaptırmıştım gayet memnundum
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    goduum değil koyduğum olması lazım...

  17. #74
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Corolla yayı satmışlardır ona. Kutunun üzerinde Verso mu yazıyordu?



    Üste yazdığım şey sizin için de geçerli sanırım Polo yayı takmıştınız aracınıza, yanılıyor muyum?
    hayır verso yazıyordu üstünde eibach pro kit

  18. #75
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır verso yazıyordu üstünde eibach pro kit
    kasa kodu varmıydı ?

    Verso yayı niyetine hatchback yayı almış olma ihtimaliniz var

    TOYOTA COROLLA Lowering Springs at discount prices at Motorsport World

    Eibach'ta Toyota Corolla Verso (e12j) şeklinde belirtilmiş, bu kasa bizde corolla hb. ama kutuda verso yazıyor..

  19. #76
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emre55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır verso yazıyordu üstünde eibach pro kit
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasa kodu varmıydı ?

    Verso yayı niyetine hatchback yayı almış olma ihtimaliniz var

    TOYOTA COROLLA Lowering Springs at discount prices at Motorsport World

    Eibach'ta Toyota Corolla Verso (e12j) şeklinde belirtilmiş, bu kasa bizde corolla hb. ama kutuda verso yazıyor..
    Şöyle açıkliyim o zaman, size yine Corolla yayı satmışlar

    2002-2004 aralığında olan E12 kasa verso Corolla ile aynı yürüyeni kullanır. Ağırlık olarak falan çok yakındırlar birbirlerine de zaten arada 20-30kg oynamaz toplamda, o da çift sunroof un falan getirisi..

    2004 sonrası ise R1 kodlu olan yani AR10 Verso ise Avensis ile aynı yürür aksamı paylaşır.. Yaylar birbirine uyar ama süspansiyon yapısı, ağırlık farkı, ağırlık dengesi farkı dolayısı ile Corolla yaylarını takınca sizin yaşadığınız yaşanır.

    Şöyle demek gerekirse Avensis yayı ile Corolla yayını yanyana koyduğun zaman ayırt edemezsin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •