User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Kontra ile arka kopması

  1. #20
    CivSpeed
    Misafir
    Arkalara özel dolgu teker takıp, tutunmayı minimuma indirip skidcar gibi çok rahat bir şekilde yapılabilir. Bir video da izlemiştim sanırım FifthGear prograımnda idi. Bu videodakilerde sanırım o şekilde yapıyorlar...

  2. #21
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önden çeker araba ile o hızlarda yapmak istediğiniz hareket bana kalırsa aleni intihar.

    3.viteste viraj içi oturup e36 ile aylarca açılara girdim ama bu dediğinize ben cesaret edemem şahsen.

  3. #22
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşınız bu muydu yoksa ?
    https://www.youtube.com/watch?v=rOZqo8xSqGs

    Bu işin adı ustalıksa , mikerler öyle ustalığı usta..
    sanki bu videoyu bilerek mi ne çekmişlerdi isteyerek yapılan bi kaza gibiydi.

  4. #23
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Metal tepsi,sini falan isinizi gorur

  5. #24
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://m.youtube.com/watch?v=o4ypOBV_wZw


    Demek istedğinz power slide olsa gerek eski hb olan çoğu araçta bunları yaşıyoruz aslında ekstrem seviyeye getirmek mantıksız ama bu his hoşunuza gidiyorsa linkini verdiğim videoda eg civic videosunda arkası daha basık ve yumuşak yay seçeneğiyle gayet iyi açı alınır fakat street modda çok tehlikeli her asfalt bir değil aşırı ısınmada lastiklerin tutunmasıda düşeceğini göze alırsak bir iki seferden sonra sonu spin olur diye düşünüyorum özellikle tr asfaltında .

    Apaçi yaftasına da çok ilginç önyargılardan bi kurtulsak işin doğrularını paylaşarak forumu bilgiyle doldursak daha iyi olur sanırıım


    Bu video da içerden power slide ek civic

    Vtec

  6. #25

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bravo bir iki değerli arkadaş fikirlerini paylaşmışlar. Teşekkür ederim. Evet video da ki olay. Ben bundan zevk alıyorum, ama aşırı süratten almıyorum. Daha bu sabah Kartal dan Başakşehir ' e 5.30 da giderken 230 km/h lara çıktım hiç keyif almadım sadece stress yaşatıyor bende. Ha neden çıkıyosun o zaman dersen denyo çok, aracın sesinden herhalde Audi Passat peşime takılıyor her seferinde uzuyorum sonra sıkılıp yavaşlıyorum. Yanımdan geçiyorlar gelmemi bekliyorlar. Neyse demek istediğim, ben hafif virajlarda aracın yanlamasını arkasının 45derecelik bir açı ile kopmasını seviyorum.

    Bu arada 99 yılında yanlayan arkadaş Saxo yu sattı binmediği araç kalmadı en son Kırmızı Evo9 ile gazlıyordu. Şimdilerde duydum kango tarzı mercedes ile iş güç aleminde. Bu arkadaş ciddi anlamda sıkı direksiyona sahip birisidir. Kabiliyet olduğu aşikar.

  7. #26

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=qAsbneT7Dgk

    Bu arkadaş bence kabliyetli ve aracın hakkını verebilen bir surucudur. Tasvip ediyormuyum asla. Senin özgürlüğün karşındaki kişinin özgürlüğünü ihlal etme alanına girince biter ki burda da trafikte can güvenliklerini tehlikeye atıyor arkadaş. Fakat yargılarmıyım asla . Bu bir hobi

  8. #27

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son olarak bunun mutlaka teknik bir ayarı vardır. Mehmet Gazihan arka yayların esneme payını azalt diyor, son yorumda arkadaş yumuşalt diyor. Burda teknik bilgi sahibi pek arkadaş yok sanırım. Diğer bir arkadaş lastik ısınınca kayar diyor ki lastik ısınınca yola daha iyi yapışır diye biliyorum. Sanırım bu siteye takılmaya ara vereceğim .

    Saygılar

  9. #28

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanSaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son olarak bunun mutlaka teknik bir ayarı vardır. Mehmet Gazihan arka yayların esneme payını azalt diyor, son yorumda arkadaş yumuşalt diyor. Burda teknik bilgi sahibi pek arkadaş yok sanırım. Diğer bir arkadaş lastik ısınınca kayar diyor ki lastik ısınınca yola daha iyi yapışır diye biliyorum. Sanırım bu siteye takılmaya ara vereceğim .

    Saygılar
    siteye bencede takılma sen ara verme hiç gelme

  10. #29
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok üzülürüz n'olur bizi kendinden mahrum bırakma

  11. #30

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu güne kadar 2500 8000 arası yorum yapmış değerli arkadaşlar, benim sorumun muhattabı soruya cvp verme kapasitesi olan insandır. Göster teknik bilgini cvp ver, ben görüşümü yazdım. Sana sormuyorum ki takılıyım mı, takılmayayım mı diye.. Konuya mudahele olmamış, gelmiş burda alakasız cvp yazmış. Birazdan da bir iki arkadaşına söyler yasaklatır. Belli ki o kadar msj atacak vaktin varsa milletin arkasında heh haha yapacak kapasiten de vardır . Hani teknik, makale, hani detaylı anlatım? Bu nasıl bir yaklaşım. Bir de forumda 8000 bilmem ne küsür cvp yazmış adam verdiği cevaba bak. O kadar msj yazmışsın öğrenemedin mi konunun cevabını da, geldin bu kadar basit bir yazı yazdın. Bilmiyorsan sus, biliyorsan paylaş diycem ama zaten paylaşmışssın paylaşacagını.
    Şimdi TechTurkey e yakışır bir şekilde davranmanızı izlemek ve giren görenlere izletmek istiyorum. O kadar da açık yazıyorum. Hadi buyrun

  12. #31

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağmurda kolay ama düzde nasıl olacak bilinmez
    https://www.youtube.com/watch?v=imLi9V5lomA

    Hadi kalın sağlıcakla

  13. #32

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanSaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=qAsbneT7Dgk

    Bu arkadaş bence kabliyetli ve aracın hakkını verebilen bir surucudur. Tasvip ediyormuyum asla. Senin özgürlüğün karşındaki kişinin özgürlüğünü ihlal etme alanına girince biter ki burda da trafikte can güvenliklerini tehlikeye atıyor arkadaş. Fakat yargılarmıyım asla . Bu bir hobi
    filmden bir sahne bu gözüm, oltaya gelme.
    If you don't go when you want to go, when you do go, you'll find you're gone.

  14. #33

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birisi daha.. Siz aynı grubun tiplemlerimisiniz ? Gözüm felan . Film olunca ne oluyor olmamış mı oluyor. Yazmama kararımı kesinleştirdim. Seviyesizlk

  15. #34
    kesici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahahahaha Bana burakın bu abiyi

  16. #35
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İdeal tek bir ayar yok, tek bir doğru yok. Fazla sert bir arka suspansyon da bırakmaya sebep olur, fazla yumuşak da.

    Aracın arka tutuşunu bozup yanlamaya çalışmaktansa ön tutuşu iyileştirmeye çalışın. Önden/arkadan çeker bütün yol arabaları kafadan kaymaya meğillidir, sebebi de güvenlik - önden kazalarda gerek motor haznesinin bir nevi şok alıcı şeklinde tasarlanmış olması, gerek airbag konumları, gerek genel sürücü kabiliyeti. Arkayı bırakıp ağaca yandan girdiğinde insanlar oto üreticilerinin yapıcak birşeyi kalmıyor.

    Ön tutunmayı nasıl arttırırsınız? Daha fazla negatif kamber, daha iyi bir çift lastik en başta gelenler. Suspansyonun sertliği yumuşaklığı derin bir konu. Önde yumuşak ve hareket mesafesi geniş bir suspansyon varsa, frenaj esnasında öne baya bir ağırlık taşıyabilirsiniz. Sonrasında yapacağınız hızlı bir viraj içine bakma hareketi arkayı koparacaktır. Sert ve yola göre uygun bir suspansyon ise genel olarak daha fazla bir tutunma sağlayabilir, ama yumuşak gibi ağırlık taşımaz. Çok fazla sertsert bir suspansyon ayarında zıplayıp sekebilirsiniz, çok basık bir yükseklikte travel yetmeyebilir, shocklar dibe dayanabilir (bottom out). Dediğim gibi tek bir doğru yok.

    İlk adım, kamber, toe ve lastik olmalı bence.

  17. #36
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkayı kaydırmak istiyosan.Bisikletin arka tekeri mermere geldiği an arka freni sık bak nasıl kayıyor.

  18. #37
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öyle bir soruyorsunuz,öyle bir moda geçmişsiniz ki,önden çeker ve araba markası vs yazmasa profesyonel drift ve pist için araç hazırlıyorsunuz sanacak okuyanlar.Çık yola otur gaza çek direksiyonu.Ne ayarı böyle bir olay için anlayamadım gitti (:

  19. #38
    mstfcn28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende çok yaptımda hiç ayar falan yapmadım.
    Orj Fiorinoyla bile yaptım düz yolda kontrayı ama düşük hızlarda tehlikeli olabiliyor yüksek hızlarda daha iyi topluyor
    Bunu yapmak için ilk başlarda kaygan asfaltlı virajlı yollarda başlanabilir virajın yönünde direksiyonu sert çekip arkasını kopardıktan sonra tam tersi yönünde çevirerek arabanı toplayacaksın, deneyerek öğrenilecek bişi ama bu.
    Bu işi çok iyi yapanlar mutlaka var, trafikte yapılmaması gereken hareketler ayrıca bunun için özel eğitimlerde var büyük şehirlerde.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •