User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: Arka lastiği daha geniş seçme

  1. #20
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada bana ön alt diye zamanında sattıkları parçaya ebay dan bakıyorum da arka alt olarak değiştirilmiş götürmüştüm bir ustaya delikler tutmayınca ellememiştik, egzozcu takabilir mi acaba? akslar vs sökülüp, işlem uzun sürer mi?

    http://cgi.ebay.co.uk/VOLKSWAGON-POL...item1e584bbef6

    arka lastikleri mam w1 jantlarım müsade ediyorsa bir ara 205/45/15 yapıcam, aslında 215 lerde var ama aracı çok yorar mı diye korkuyorum, bir de kadran da hatalı gösterime de sebep olacak, biraz daha iyileşme olsun ben razıyım, kaş yaparken göz çıkarmaktan da korkuyorum, yani olumsuz bir etki olmasın da ...
    Hocam 205/45/15 yaparsan aracını yükseltirsin. 195/45/15 olarak devam etmelisin bence. Yumuşak hamurlu olan bir lastik seç. Polo 6n GTI'ların viraj demirlerini kullanabilirsin. Senin bahsettiklerin alt ve üst kule gergileri. Eğer konileri çok sertleştirmişsen belki de onda da güvensizlik veriyor olabilir.

  2. #21
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir aracın yol tutusunu sadece yayla koniyle lastikle mukkemmel hale getiremeyiz. ancak iyilestirebiliriz. sen bu iyilestirmeyi ztn yapmıssın arkalara daha genis ebat takmanın sana cok bir faydası olacagını zannnetmiyorum sonuc olarak araban arkadan kayıyor ki bu da aracın agırlık dengesi pek virajlara sert dalmaya uygun değil daha onemlisi sunu bilmek gerekiyor en iyi yol tutus icin en iyi agırlık dengesi sarttır.
    bence arkaa geniş lastik takmanın faydası olur ama koni yay ve kule gergieri dışında yapılcak kdr çok şey varki

    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.akinlastik.com/lastikhesap.htm

    kadranda olabilecek hataları jant/lastik değişimine göre linkten görebilirsiniz ...

    sadece arkaları az genişletmek (205/215) iyi mi olur kötü mü olur şimdi kafam karıştı
    bence genişlet arka lastiği değiştirmen kadranda bi fark yaratmaz vss diferansiyel den okur yani ön lastik önemlidir
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam 205/45/15 yaparsan aracını yükseltirsin. 195/45/15 olarak devam etmelisin bence. Yumuşak hamurlu olan bir lastik seç. Polo 6n GTI'ların viraj demirlerini kullanabilirsin. Senin bahsettiklerin alt ve üst kule gergileri. Eğer konileri çok sertleştirmişsen belki de onda da güvensizlik veriyor olabilir.
    viraj demiri olabilir

  3. #22
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam 205/45/15 yaparsan aracını yükseltirsin. 195/45/15 olarak devam etmelisin bence. Yumuşak hamurlu olan bir lastik seç. Polo 6n GTI'ların viraj demirlerini kullanabilirsin. Senin bahsettiklerin alt ve üst kule gergileri. Eğer konileri çok sertleştirmişsen belki de onda da güvensizlik veriyor olabilir.
    arkadaki koni sert durumda, onu gevşetmeyi denemedim, acaba komple sökülmesi gerekir mi? takan adam sanki öyle demişti, öndeki gibi pratik değildi ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  4. #23
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaki koni sert durumda, onu gevşetmeyi denemedim, acaba komple sökülmesi gerekir mi? takan adam sanki öyle demişti, öndeki gibi pratik değildi ...
    söküp ayarlanıyor arka araf snn arabada en dibe bastırığ çevirince sertleşiyor

  5. #24
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Virajlarda tedirgin mi ediyor? kıçtan yada kafadan mı gidiyor?

    Aracının limitlerini denedin mi? Ne zaman kafadan ne zaman kıçtan gidiyor?

    Orjinalinden geniş lastik yol tutuşunu iyileştirmez, hatta kaygan zeminlerde daha fazla kayarsın.

  6. #25
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaki koni sert durumda, onu gevşetmeyi denemedim, acaba komple sökülmesi gerekir mi? takan adam sanki öyle demişti, öndeki gibi pratik değildi ...
    Ben benim konileri alırken arkaları özellikle üstten ayarlı olarak almıştım. Konilerde Polo 6n'ler için arkalar iki tip biri üsten ayarlı diğeri üstten değil yanlış hatırlamıyorsam. Ben ön ve arkaları en yumuşakta kullanıyorum. 50.000km oldu neredeyse ayarlardan ve performanstan memnunum...

  7. #26
    orhansah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    TrackTürk
    Mesaj
    3.016
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim orjinaller 185 60 15

    önleri 195 55 15
    arkaları da 205 50 15 takıcam. görücez ne gibi değişiklikler olacak

  8. #27
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı orhansah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim orjinaller 185 60 15

    önleri 195 55 15
    arkaları da 205 50 15 takıcam. görücez ne gibi değişiklikler olacak
    kafası havada kalıcak arabanın ve kafadan kayıcak abi kronik toyota özelliği

  9. #28
    orhansah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    TrackTürk
    Mesaj
    3.016
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kafası havada kalıcak arabanın ve kafadan kayıcak abi kronik toyota özelliği
    şu an kafa arkaya göre daha düşük zaten en fazla eşitlenir işte

  10. #29
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı orhansah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu an kafa arkaya göre daha düşük zaten en fazla eşitlenir işte
    kafa daha basık iyidir bnmde o şekilde kafa 9mm kadar daha basık arkaya göre

  11. #30
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün vişne çürüğü rengi bir palio gördüm ve lastikler resmen davlumbazın dışındaydı, bunu nasıl yapıyorlar? verimli bir olay mı sizce? aracın genişliği artmış ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  12. #31
    Burak VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    KKTC/Ankara
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Flanş ya da spacer la yapıyorlar(ikisi aynı şeyde olabilir).Fakat geniş jantla da bu işlemi yapan çok ben çok görüyorum şahinlerde.

  13. #32
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 mm flanş (spacer) orjinal bijonlarla kullanılabiliyormuş, sizce farkı hissedermiyim? çamurlukta da sorun çıkarmaz diye düşünüyorum ama işe yaramazsa boşuna masraf olur, daha genişleri çamurluğa sürter mi diye korkuyorum
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  14. #33
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eskiden corsa b vardı önler 195 50 15 arkalar 205 50 15 idi araç gayet güzel duruyodu viraça dip gaz girerdim gençlik yıları olur ama 2 3 ebat geniş koyarsan firen sistemin saçmalar

  15. #34
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    flanş işine girme derim

  16. #35
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satıcısı 5 mm flanşı takarsan farkı hissedemezsin dedi, o zaman neden imal ediyorlar ki? hiç mi farkı hissedemem ...

    bu arada arkaya 4 kişi otunca kasislerde sürtme oluyor dedim, satıcı arkadaşta o zaman spacer işine hiç girme dedi ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  17. #36

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    satıcısı 5 mm flanşı takarsan farkı hissedemezsin dedi, o zaman neden imal ediyorlar ki? hiç mi farkı hissedemem ...

    bu arada arkaya 4 kişi otunca kasislerde sürtme oluyor dedim, satıcı arkadaşta o zaman spacer işine hiç girme dedi ...
    Jantlar içeride sürtme yaptıgında kullanıyorlarlar hissetmek için en az 15mm kullanman gerekir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •