User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: Civic 1.6ies Fren Güçlendirme

  1. #20
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HALUK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abs okuyucusunu takip et ön tekerlekler için konuşuyorum, okuyucuyu buldugun zaman onun okudugu küçük bir dişli göreceksin, bilgidin dişli, okuyucu dişlileri sayarak abs nin devreye girmesini veya girmemesini saglıyor, dişli araları dolu olursa yag veya pislikle, aralardaki boşlugu okuyamadıgı için arabayı kızaklıyor sanıp devreye giriyor. bende çok ugraştım balata disk fren merkezi degiştirdim en sonunda en büyük faydayı bundan gördüm. dene bakalım
    diski sökmeden yapılıyor degil mi bu temizlik

  2. #21
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış bilgiler yazılmış düzeltiyim

    kazıklayınca fren mesafesi abs den daha uzun olur lastiğinizin içenme zıçarsınız,

    abs sadece freneaj anında araca yön verebilmenizi sağlar, fren mesafesini kısaltmaz, ben saxo vts emde 2005 teki kazamdan sonra abs kullanmıyorum hatta araba çalışırken sök tak yaptığım için rolelerini yaktım, sigortadan söktüm direk , limit frenaj yapıcaksınız en kısa mesafede durmak için forumda nasıl yapıldığı konusu vardı galiba ama alışana kdr dikkat edin,

    civic e de komple vti fren seti takılsa daha iyi olabilir ön kaliper disk balata ve arkalarıda diske çevirme ama vti ın orjinalde fren mesafesinin 46 metre olduğu düşünürsek fren mesafen kısalabilir ama hala çok uzun fren mesafesine sahip olursun diskleri ebc turbo grove balatalarıda ebc green stuff balata ve çelik fren hortumu takarsan olabilir

    veyta hiç uğraşma forumda biri wilwood un fren kitini satıyordu
    ebc green stuff kullanıyorum ama orjınallerınden pek bı farkı yok 200 km ıle gıderken frene dokundugunda gayet ıyı sonucu var ama yavas gıderken eskısıyle aynı bnce olat hem balata hemde dısklerde dısklerın yenısı eskısı cıddı farkedıyor.
    stoptech dısk ebc yada nisin balata gayet ıyı sonuc verırı eger hortumların ıyı durumdaysa.
    celık fren hortumu hıdrolgın hortum ıcınde sısmesını engelledıgı ıcın mantıklı bı yoldur ama ies te cokta gereklı deıl.

  3. #22
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ömer kimse yazdımı bilimiyorum ama lastikler ne durumda?? eski bitik lastiklerimde istisnasız her ani frende devreya giren absden kış lastikleri sonrası eser yok... hatta bi ara şüphelenip saçma bi şekilde abandımda öyle devreye girdi ,,,, lastik durumu da çok farkettiriyor yani

  4. #23
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VTI freni takma bence. VTI ne kadar duruyorki IES ye takmaya değecek olsun. Accord vs.vs. oluyormu acaba.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #24
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış bilgiler yazılmış düzeltiyim

    kazıklayınca fren mesafesi abs den daha uzun olur lastiğinizin içenme zıçarsınız,

    abs sadece freneaj anında araca yön verebilmenizi sağlar, fren mesafesini kısaltmaz, ben saxo vts emde 2005 teki kazamdan sonra abs kullanmıyorum hatta araba çalışırken sök tak yaptığım için rolelerini yaktım, sigortadan söktüm direk , limit frenaj yapıcaksınız en kısa mesafede durmak için forumda nasıl yapıldığı konusu vardı galiba ama alışana kdr dikkat edin,

    civic e de komple vti fren seti takılsa daha iyi olabilir ön kaliper disk balata ve arkalarıda diske çevirme ama vti ın orjinalde fren mesafesinin 46 metre olduğu düşünürsek fren mesafen kısalabilir ama hala çok uzun fren mesafesine sahip olursun diskleri ebc turbo grove balatalarıda ebc green stuff balata ve çelik fren hortumu takarsan olabilir

    veyta hiç uğraşma forumda biri wilwood un fren kitini satıyordu
    onu biliyorum eski aracımda abs yoktu ayagım abssiz freni kullnmya alısık.
    kızaklamadan önceki maximum fren tutma anını yakalayabiliyorum.
    araba hafif hafif kızaklayarak duruyo yıgılma ve ciyk ciyk seklinde

    o wilwood bana cok buyuk 17 jant lazm bide jant masrafıyla ugrasmıyım 15" içene sokabileceğim büyüklükte balatası sağlam hortumlarını flan de güçlendirebileceğim fren sistemi istiyorum.

    Alıntı Frid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    ömer sen bugüne kadar arabayı hep hızlandırmaya çalıştın durdurmayı hiç düşünmedin ki

    sana bir öneri sat kurtul
    hadi ordan basından beri diyodum sana bu araba fena gidiyo durmuyo fren sistemi alcam ne gerek var diyodun


    Alıntı HALUK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2007 jaaz kullanıyorum yok böyle bir frenaj
    ies te ön lastikleri söktükten sonra abs okuyucunun, okudugu bir dişli var onun araları yag veya kir doluysa hep kızaklıyor diye okuyor ve abs sürekli devrede kalıyor, ben ies kullanırken 2 ayda bir defa o dişliyi temizletiyordum felaket faydasını görürsünüz, yok oda kurtarmaz ise sag ön amatisör kulesinin yanında kalın kırmızı bir kablo var onun fişini sökünce abs devre dışı daha kalıyor, fişi söktükten sonra birde fren ayarı yaptırdınmı ok gibi frenlerin olur.
    ama arkadaşında yazdıgı gibi japonlar hondayı gitsin diye yapmış ancak yavaşlatırsın


    Alıntı HALUK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abs okuyucusunu takip et ön tekerlekler için konuşuyorum, okuyucuyu buldugun zaman onun okudugu küçük bir dişli göreceksin, bilgidin dişli, okuyucu dişlileri sayarak abs nin devreye girmesini veya girmemesini saglıyor, dişli araları dolu olursa yag veya pislikle, aralardaki boşlugu okuyamadıgı için arabayı kızaklıyor sanıp devreye giriyor. bende çok ugraştım balata disk fren merkezi degiştirdim en sonunda en büyük faydayı bundan gördüm. dene bakalım
    o dediğin şekilde bir bakayım temizliyeyim inş faydası olur.

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VTI freni takma bence. VTI ne kadar duruyorki IES ye takmaya değecek olsun. Accord vs.vs. oluyormu acaba.
    vti dan ziyada vti uyumlu delikli çizikli vs kaliteli olan disk ve balata olarak sormustum aslında

    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ebc green stuff kullanıyorum ama orjınallerınden pek bı farkı yok 200 km ıle gıderken frene dokundugunda gayet ıyı sonucu var ama yavas gıderken eskısıyle aynı bnce olat hem balata hemde dısklerde dısklerın yenısı eskısı cıddı farkedıyor.
    stoptech dısk ebc yada nisin balata gayet ıyı sonuc verırı eger hortumların ıyı durumdaysa.
    celık fren hortumu hıdrolgın hortum ıcınde sısmesını engelledıgı ıcın mantıklı bı yoldur ama ies te cokta gereklı deıl.
    yuksek hıza cok fazla cıkmıyorumda bana asıl 100 den sıfıra cabuk durduran bi sistem gerekli

    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ömer kimse yazdımı bilimiyorum ama lastikler ne durumda?? eski bitik lastiklerimde istisnasız her ani frende devreya giren absden kış lastikleri sonrası eser yok... hatta bi ara şüphelenip saçma bi şekilde abandımda öyle devreye girdi ,,,, lastik durumu da çok farkettiriyor yani
    Ahmetim 1. sayfada lastik bilgilerim yazıyor ondan oldugunu sanmıyorum
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  6. #25
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zmn komple vti ın frenlerini al tak bence

  7. #26
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen guzel bı disk al sıfır onu kullan eger fren balataların yenıyse guzel eskıyse eger ebc yada orjinal nisin al kullan gayet farkını goruceksın bırde fren yaparken motor frenı olayını kullanmaya onem goster ...

  8. #27
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    disklerim ve balatalarım yeni sıfır sayılır neredeyse.
    motor freni olabildiğince yapmaya calısıyorum debriyajla birlikte frene asılmak pek adetim değil ama vites küçültme olayını o an yapamıyorum
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  9. #28
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zmn senın arabaya yapıcagın pek bısey yok ama bı fren hortumlarını bı kontrol ettır yada sen kendın kontrol et frene basınca balon yada sısme yapıyormu yapıyorsa eger balatana gıden hıdrolık saglam basınc yapamadıgından balatan dısk yuzeyıne tam baskı yapamıyodur.kontrol etmekte fayda var hıdrolık zamanla ozelıgını yıtırır akıskanlık olayını tam yapamaz onuda deneyebılırsın.ama motor frenı bnce en saglıklısı ama bazen ınsanın onu bıle yapıcak zamanı durumu olmuyor tabıkıde

  10. #29
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkdasım yenı bır denenmıs projenın pesındeyım ben ıntegraya yapılmıs bahsettıgım sey megane 2 dısklerı crv kalıper balata ve fren merkezlerıyle yapılan bı ıslemmıs onu ogrenmeye calısıyorum suan ogrendıgım an paylasacam sızlerle en buyuk problemımız durmak zaten gecen bende 220 ıle 403 un arkasına patlıyordum lastıklerım balata ve dısklerımde sıfır honda frene basınca hızlanıyor sankı anlamıs deılım abs hep devrede zaten ıgrenc bısey gecen allah korudu bır anne ıle cocugu bıcıyordum sehır ıcınde bastım ama nafıle anne ıle cocugun arasından gectım bırde cukura dustum allahtan komple konı var alltta yoksa kıcım basımda bır tarafa gıderdı frene basınca amartısorumde patlardı yanı allah korudu bu dıslı temızleme olayını bende yapacam ınsallah ıse yarar
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  11. #30
    onurakbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Civic'lerdeki sorun disk balata problemi değil malesef. Tamamen abs sisteminin amatörlüğü. Abs devreye girdiği an araba turboya geçiyor sanki tek iyileştirme yöntemi olabildiğince iyi lastik kullanmak. Dişli temizleme konusuda çok mantıklı zaten sorun ya o dişli okuyucuda ya da abs yazılımında bir açıldımı sürekli çalışıyor meret. Varsa abs sistemine yapılacak bir modifikasyon tüm sorunu çözebilir..

  12. #31
    sercanavcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 ay öncesine kadar toyo proxes kullanıyodum bu dertten çok çektim daha sonra mıchelin exalto pe2 taktım 195/50/15 baya farketti şmdi eskisi gibi degil istedigim gibi duruyor erken absye girme gibi bi durum yok bilmiyorum lastikle ne kadar alakası vardır ama degistirdikten sonra rahat ettim

  13. #32
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sercanavcı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 ay öncesine kadar toyo proxes kullanıyodum bu dertten çok çektim daha sonra mıchelin exalto pe2 taktım 195/50/15 baya farketti şmdi eskisi gibi degil istedigim gibi duruyor erken absye girme gibi bi durum yok bilmiyorum lastikle ne kadar alakası vardır ama degistirdikten sonra rahat ettim
    Lastik ile direk alakası var bu olayın. Lastik kötü ise tutunmuyorsa kızaklama meyilli ise ABS devreye girer.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #33
    hasan genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    57
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyilik yaramıyor kimseye !
    beyaz 99 1.6 ies

  15. #34
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    4 sene onceki olaydı ama
    1881 - 193

  16. #35
    hasan genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    57
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Berkan;7426294]4 sene onceki olaydı ama [/QUOT

    tamam arkadaşım şimdi topiği siliyorum yazanda kabahat. kusura bakma
    beyaz 99 1.6 ies

  17. #36
    MehmetOrkun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz yararlanabilirdik
    RollaFx Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon,Stop ve Reflektör <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far <--> Anatomik Spoiler <--> Pioneer Müzik Sistemi-etna81.blogspot.com.tr

  18. #37
    Tiger_VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ben de çok çekiyorum bu abs olayından. abs rolesini sökmeden kalıcı bi sonuca ulaşabilen var mı? (araç vti)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •