h&r her zaman daha serttir eibach'den, yakın zamanda bir aracımıza h&r bir aracımıza eibach coilover taktık, h&r ciddi sert eibache göre, konforda istiyorsan eibach bakmanda fayda var.
h&r her zaman daha serttir eibach'den, yakın zamanda bir aracımıza h&r bir aracımıza eibach coilover taktık, h&r ciddi sert eibache göre, konforda istiyorsan eibach bakmanda fayda var.
spor helezon takacaksan konfordan kayip yasayacagina emin ol. Az ya da çok yaşayacaksin ben eibachta kullandim h&r'da eibach konforlu ama hr kadar yol tutmuyor birde o kadar fazla dusurmez ama millet memnun genelde ben memnun kalamadim açikçasi. Ben konforda aramiyorum yay takarken.
gsi da vogtland kullandım konfor iyidi yol tutuşuda güzeldi.şimdide eibach kulllanıyorum konfor iyi ama açıkcası yol tutuş konusunda yay varmış yokmuş pek fark etmedi güvenemiyorum.hangi marka olursa olsun konfor elbet azalacak.
eibach konforludur ama 3.5 lukları iyi düsürmüyor aracı,takmanın anlamı olmuyor bence.
İkisininde 3.5luğunu kullandım.
H&R auriste iyi düşürmüştü ama konfordan baya ödün vermişti.
A3 e eibach taktım. Araç zaten orjinalden spor amortisörlü. 3 gündür kullanıyorum orjinalinden daha konforlu bile diyebilirim neredeyse
Biraz araçtan ne beklediğine bağlı. Ben a3 e 5 lik takıp ağırlığını bozmak ve tokluk hissini kaybetmek istemedim. Rahatlık benim için ön plandaydı eibach tercihim oldu..
civic 1.6 ies te 3.5 cm eibach kullanıyorum önü 5 cm civarı arkası 2 cm civarı düştü bende anlamadım neden öyle oldu. Konfo mükemmel fakat yaylar yumuşak oldugu için 5 kişi binince yerle bir oluyoruz![]()
3.5 h&r.kesme ekleme biçme hiç bişeyde yok.hatta yaylar şuan başkasında
http://img10.imageshack.us/i/dsc02685c.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/4417/dsc02685c.jpg
çok sert yay tavsiye etmem.. hem arabanın anasını ağlatıyor hemde turkiye kosullarında güvenli değil en yoldaki en küçük seviye farkında arabanın arkasının kaçması söz konusu olabiliyor ben arkadas itişli bir araba kullanıyorum ve bilmediğim yollarda (köprü giriş çıkısı) viraja girerken temkinliyim her an virajın tam ortasında asvaltta seviye farkı olabiliyor ve araba nın arkası zıplıyor bir kaç kere hay haydan döndüm.. dikkat edilmesi gerekiyor tabii birde kartel demek de cabası![]()
Linkte verilen benim Corsam 3.5 eibach'la bir fotosu vardı 17 jantlı halinde. Bu pc'de değil yanlız. Ön taraftan 2 parmak giriyor öyle söyliyeyim. H&R'da parmak girmiyor. Normal halinde 4 parmak giriyordu. Senin aracın benimki kadar düşmez yanlız bende benzinli yayı vardı dizelde kullanıyordum. Sen takarsan aynı yayı benzinliye takıcaksın. Ön tarafı yüksek kalıcak 5cm'lere bak bu kadar düşsün istiyorsan.
H&R BMW modellerinde Eibach'tan daha sert bir yay. Race, Sport gibi modelleri mevcut oysa eibach o kadar da agresif degil.
///Mürüvvette endaze olmaz.
H&R kesınlıkle
RICHIE RICH AUTO
http://richieric.sahibinden.com/
arkdaslar uzun arastırmalar sonucunda aracıma h&r 3.5 cm yay taktım dusukluk tam ıstedıgım gıbı ön kısım özellikle super dustu konfor olarak ben hıcbırsey farkedemedım sadece 140 tan sonra bıraz yaylanma oluyor o da dogal yanı bu arada herkeze teşekkurler
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)