valla açıkçası ben arkayı biraz daha basabilmek için kamber kiti koyucam... zira arkayı alçaltırsam çamurluğa sürtecek açtırmak istemiorum inceden bi kamber verip rahatlatıcam
valla açıkçası ben arkayı biraz daha basabilmek için kamber kiti koyucam... zira arkayı alçaltırsam çamurluğa sürtecek açtırmak istemiorum inceden bi kamber verip rahatlatıcam
Tamamen yol tutuş.. Virajlarda aracın ve lastiğin esnemesini kullanarak aslında dışta kalan tekerin yola tam olarak oturmasını sağlıyorsun. Ayrıca düzlüklerde daha az alan yere temas ettiği için eh biraz top speed'e katkısı olabiliyorTabi fren mesafeni uzatabilir burada sürücülüğün konuşur. Ayrıca lastik içleri daha fazla aşınır biter yalan olur
Drift için de aynı mantık aslında.. Drift her ne kadar yol tutuştan uzak olmayı düşündürse de tam tersi ne kadar iyi tutarsa ve güç yeterliyse o kadar başarılı drift olur
Yine kendimi tutamadım ben yahu![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)