Jant ve lastik çapımı değiştirmeden 11 kg'dan 7.5'ya düştüm.Tork ve çekiş ciddi oranda arttı ve sabit hızlarda arabanın daha rahat yürüdüğünü hissettim bariz şekilde.Yakıt ve performans kaygın varsa hafifletebilirsin.
Jant ve lastik çapımı değiştirmeden 11 kg'dan 7.5'ya düştüm.Tork ve çekiş ciddi oranda arttı ve sabit hızlarda arabanın daha rahat yürüdüğünü hissettim bariz şekilde.Yakıt ve performans kaygın varsa hafifletebilirsin.
Day lite daha hafif ama çerçevesi kalın olduğu için 1 inç ufak gösteriyor.16" koyarsanız baya baya ufak gösterecek.
Mazda Performance Parts: Wheels-Tires: Wheels
burada görüntülü olarak pound cinsinden ağırlıklar var..0.45 le çarpınca kg çıkar.
ebat 16" x 7.0
mesela orjinal Advan Racing RG 5,7 kg.. ama kim bilir kaç liradır..
volk CE28N 5,7 kg..
volk TE37 5,0 kg..
Racing Hart CP-035R 4,9 kg..
Enkei RP-F1 6,1 kg..![]()
güncel....![]()
![]()
liste için tşk'ler...![]()
İşinize yaradıysa ne mutlu.
Aynı linkte inç değerlerini el ile değiştirirseniz diğer ebatlardaki listeler de çıkıyor.
Bu arada dikkatimi çekti
Volk CE28N 14x5.5 2.9 kg
her eve lazım.
Diğer bir link http://www.wheelweights.net/wheel-weight-alpha.pdf
benm könig 17'' ler 6.9 kgherkez yormuyormu dıyor fakat söktugum 15'' jantlarım daha agırdılar. Çaptanda cok ufak bir kayıbım var.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)