User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
36 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: crx yol tutuş

  1. #1
    mustafa_KYR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    adana
    Mesaj
    442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    crx yol tutuş

    Arkadaşlar merhaba.

    Crx için yol tutuşunda ne gibi bir iyileştirme yapabilirim. Sola ve sağa hareketlerde hiç güven vermıyor. Üzerinde 3cm lık spor yaylar mevcut.
    Daha önce kullanmış ve yada denemiş olan arkadaşlarımız varsa tavsiyelerini beklıyorum. Para kolay kazanılmıyor nede olsa

    Daha önce açılmış link varsa o da olabılır

  2. #2
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı aractan bendede var
    coıl sprıng kullanıyorum araba yuksek sekme yapıyor ama ama vıraj ıcınde kaymaşarda mevcut sol ayak frenıyle durumu kultarıyourm oncelıkle konı amortusor al yada bulabılırsen coıl over alabılırısn + kule gergılerı takabılırısn cok fark edıyor
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  3. #3
    halilkarakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - esenyurt
    Mesaj
    2.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 tane koni , ön arka kule gergisi yeter
    SENSİN.

  4. #4
    mustafa_KYR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    adana
    Mesaj
    442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kule gergısı var zaten onde ama arkayada almayı dusunuorum bıraz daha stabil olacagını dusunuyorum. Ama amortisörlerde ne kullanayım bır fıkrım yok hala.

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç hafif koni şart
    RACE WERKS

  6. #6
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komple gergileri alman lazım alt üst ön arka daha sonra megan racın coılover ve kaliteli bir lastikle problem çözülebilir yüksek hızlarda gercekten güven vermiyor

    200den sonra devamlı yusuf on moddayım

  7. #7
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gnkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Komple gergileri alman lazım alt üst ön arka daha sonra megan racın coılover ve kaliteli bir lastikle problem çözülebilir yüksek hızlarda gercekten güven vermiyor

    200den sonra devamlı yusuf on moddayım
    araba gezıyorr
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  8. #8
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....

  9. #9
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Musti koni al rahatina bak arka kule gergisi tamamdir
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  10. #10
    mustafa_KYR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    adana
    Mesaj
    442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....
    timucin ne yaptın kardesım sen yaw ama iyi oldu zaten alt takımları elden gecırmek aklımdaydı fakat bu kadar detaylı yazman cok daha ıyı oldu.

  11. #11
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.640
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....
    çok net bi açıklama teşekkürler bende ilk iş çntakım yaptırcam ama adam gibi usta bulamıyom
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  12. #12
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön takım yüzünden araçta gezme olur. ön takımı yaptırmadığın sürece boşuna amortisör veya coil over ile uğraşma..

  13. #13
    mustafa_KYR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    adana
    Mesaj
    442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gezme ile ilgili degıl sorun sadece sola sağa hareketlerde şerit değiştirmelerde araç sanki ford fusion gibi tepki verıyor bana gore.

  14. #14
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.640
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bugün komple öntakımımı yeniliycem ,dediklerininzi ustaya aynen söliycem inşallah vurmaz beni
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  15. #15
    mustafa_KYR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    adana
    Mesaj
    442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önce kule gergisini yay amartisör işine girilmeden adam gibi alt takım elden geçmeli... frenler kaliperler kaliper boşlukları alınmalı... salıncak burçları ve trapezleri tek tek elden geçmeli en küçük bir boşluk yada yarım santimetrelik farklar aracın komple yürürünü etkileyen faktörlerdir... aynı zamanda amartisör iç pur takozları radiues kolları takozları.... ondan sonra yay amartisör kule gerisi takın... tabi aşırı şekilde düşürecekseniz ona göre ayarlanabilir rotilli slaıncaklar alınacak.... sadece 20 yıllık stock arabaya yay takıp gule gerisi takarak aracınızı fazladan gerersiniz... ve ummadığınız anda spin atıp bir daha toparlayamazsınız aracı....

    timucın kardesım bu alt takımların asagı yukarı ederi ne kadardır bır fıkrın varmı? Ne kadar sıkışmış acaba alt takımlara?

  16. #16
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı viper_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    timucın kardesım bu alt takımların asagı yukarı ederi ne kadardır bır fıkrın varmı? Ne kadar sıkışmış acaba alt takımlara?
    trapez kamber alt salıncak burçları kesin değişir... trapezler 2 X30lira tanesi burçlarında tanesi 15-20 lira... sadece burçlara 250 lira gider... bunun işciliği preste otdu b.ktu 400 500 lira... tabi rot kolu rotil girerse işe malzemeler 500 liraya kadar yolu var.... işcilikle beraber 600 700 lira gider.... tabi önce arabanın altına iyice baktıman lazım eksiklerine...

  17. #17
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.640
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    trapez kamber alt salıncak burçları kesin değişir... trapezler 2 X30lira tanesi burçlarında tanesi 15-20 lira... sadece burçlara 250 lira gider... bunun işciliği preste otdu b.ktu 400 500 lira... tabi rot kolu rotil girerse işe malzemeler 500 liraya kadar yolu var.... işcilikle beraber 600 700 lira gider.... tabi önce arabanın altına iyice baktıman lazım eksiklerine...
    bu dediklerin crx in orijinal parça fiyatları sanırım dogrumudur
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  18. #18
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu dediklerin crx in orijinal parça fiyatları sanırım dogrumudur
    hayır yan sanayi orijinal girersek sadece rotilin tanesi 120 lira serviste.... komple girişilirse alt takıma komple serviste 2500 lirayı geçer...

  19. #19
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.640
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır yan sanayi orijinal girersek sadece rotilin tanesi 120 lira serviste.... komple girişilirse alt takıma komple serviste 2500 lirayı geçer...
    one beeee
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •