User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
46 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: r56 Mini Cooper S

  1. #20
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende hazır o kadar para veriyoken kw clubsport almanı tavsiye ederim buğra

  2. #21
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Buğra A. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne öneriyorsun Görkem? Variant 3 mü?
    v3 trackday kovalamadıgın sürece cooook prof. kacar. Bence v1 şehiriçi kullanıma ideal.. v2 tam orta karar ama bulmak zor..

    r53 üm de hr clubsport kullanıyordum.. aynı kit r56 yda uyuyor..

    bendeki buydu
    MINI Cooper H&R RSS Coilover Suspension Kit

    alternatif olarak

    MINI Cooper HR Coilover Suspension

  3. #22
    Buğra A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende hazır o kadar para veriyoken kw clubsport almanı tavsiye ederim buğra
    O nedir =)))

  4. #23
    Buğra A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    v3 trackday kovalamadıgın sürece cooook prof. kacar. Bence v1 şehiriçi kullanıma ideal.. v2 tam orta karar ama bulmak zor..
    r53 üm de hr clubsport kullanıyordum.. aynı kit r56 yda uyuyor..
    bendeki buydu
    MINI Cooper H&R RSS Coilover Suspension Kit
    alternatif olarak
    MINI Cooper HR Coilover Suspension
    Benim kafam iyice karıştı =)

    Şöyle sorayım; otomobili düşürebileceğim, iyi yol tutmasını istediğim ve beni memnun bırakacak bir sistem istiyorum arkadaşlar.

    Nedir yani onu soruyorum =)

  5. #24
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verdiğim linkler uygundur

  6. #25
    krm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    449
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    bunda coılover var bıldıgım kadarıyla.



    bunda da 3,5 h&r var

  7. #26
    34tb9544 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    turkey/istanbul
    Mesaj
    2.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amac basmak ve sadece görüntü ise ne konfor nede yol Tutuş bekle he amac yol Tutuş artı konfor ise direk Coilover al ama sanayi ısı falan degil h&r konı m7 gibi markalar karşıda bı yere sormuştum r56 için hazır vardı elinde kamber sertlik yükseklik ayarlı 3100 tl demişti o paralar bana yüksek geldi o yüzden eibach yaya geri dönüş yaptım huzura erdim
    C R M performance

  8. #27
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ilk electric blue namistein

  9. #28
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ilk electric blue namistein
    R56'da electric blue mu kaldi la laser blue degil mi o da guneste parlak cikmis biraz

  10. #29
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R56'da electric blue mu kaldi la laser blue degil mi o da guneste parlak cikmis biraz
    aynı mavinin daaha mavisi işte ağzımı açtırma

  11. #30
    Buğra A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    H&R 3.5 yeterli bence güzel duruyor.

  12. #31
    zekirdek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fikir olsun eibach 3.5 cm yay var aracımda..




    Uploaded with ImageShack.us

  13. #32
    Buğra A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zekirdek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fikir olsun eibach 3.5 cm yay var aracımda..




    Uploaded with ImageShack.us
    Beyaz olan mı? Farklı açılardan fotoğraflarıda varsa paylaşırsan sevinirim.Merak ettim.

    Bu arada, Eibach'ın 5'likleri nasıl olur? Çok mu zorlar amortisörü?

  14. #33
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eibachta mini cooper icin 5cm lik yay yok ki bugra en fazla kwda var o da -40mm

  15. #34
    Buğra A. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En iyi düşüren ve yol tutan hangisi onu sorayım ben en son =) Yaylardan bahsediyorum.

  16. #35
    zekirdek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R56 da eibach kesinlikle bugra 3.5 luk tatminkar 2. El dusunursen pm at.

  17. #36
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KW coilover düşünüyorsanız clubsport önermem, track kullanımı için çok uygun ama ayda yılda bir yapılan bir aktivite için clubsport gibi günlük kullanım için inanılmaz sert kaçan bir coilover tercih etmemelisiniz.

    Biraz araştırmıştım vaktinde, v2-v3 serilerinin ayarını en sert haline getirdiğinizde (böbrek taşı dökme modu), clubsport'un yumuşak ayarına denk hale geliyor.

    V3, V2 ye göre günlük kullanımda çok daha konforlu hale getirilebiliniyor çünkü V3 de fazladan compression dampening ayarı var alttan, pist kullanımında da mutlaka fark yaratır ama ayarı tutturmak daha da zor hale geliyor 2 farklı bağımsız ayar seçeneği olduğundan ötürü.

    Ben v2 kullanıyorum çünkü aracım için v3 üretilmiyor, günlük kullanımda konforlu ve yol tutuşu gayet başarılı yumuşak setupta kullansam bile.

  18. #37
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KW coilover düşünüyorsanız clubsport önermem, track kullanımı için çok uygun ama ayda yılda bir yapılan bir aktivite için clubsport gibi günlük kullanım için inanılmaz sert kaçan bir coilover tercih etmemelisiniz.

    Biraz araştırmıştım vaktinde, v2-v3 serilerinin ayarını en sert haline getirdiğinizde (böbrek taşı dökme modu), clubsport'un yumuşak ayarına denk hale geliyor.

    V3, V2 ye göre günlük kullanımda çok daha konforlu hale getirilebiliniyor çünkü V3 ün V2 den V3 de fazladan compression dampening ayarı var alttan, pist kullanımında da mutlaka fark yaratır ama ayarı tutturmak daha da zor hale geliyor 2 farklı bağımsız ayar seçeneği olduğundan ötürü.

    Ben v2 kullanıyorum çünkü aracım için v3 üretilmiyor, günlük kullanımda konforlu ve yol tutuşu gayet başarılı yumuşak setupta kullansam bile.
    ben v2 - v3 olan arabalara bindim benim arabamdada clubsport var onlardan sertlik olarak hiç farkı yok ki ben en yumuşak ayarda kullanmıyorum güzel ayarlanırsa gayet konforlu şekilde gezilebiliyo clubsport ile

  19. #38
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben v2 - v3 olan arabalara bindim benim arabamdada clubsport var onlardan sertlik olarak hiç farkı yok ki ben en yumuşak ayarda kullanmıyorum güzel ayarlanırsa gayet konforlu şekilde gezilebiliyo clubsport ile
    Ayar çok önemli, o konuda haklısın Özgür

    Ama demeye çalıştığım, v3 ün konfor ayarıyla clubsport un konfor ayarı arasında ciddi fark oluyor. %98-99 trafikte günlük kullanılan bir araçtan bahsediyorsak v3 fazlasıyla işini görecektir benim görüşüm.

    Fiyat farkını unuttum bu arada, clubsport ciddi pahalı v3 ün yanında

    V2 ile V3 arasında ciddi konfor farkı var, V3 bu konuda gerçekten iyi o yüzden v2 yi hiç kıyaslamıyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •