o diyor da, semi slick lastiklerle karlı havada rodaj çok zor oluyor :(
Printable View
eski sahibi doktor mu ?
rodaj bitiyor, 750 km oldu, yağı değiştirip 150-200 km daha sakin gidip ufaktan basınç açmaya başlayacağın :)
http://i.hizliresim.com/E5jM7A.jpg
Geçen filistinin orada siyah bir ghibli gördüm direkt senin araba geldi aklıma. Maşallah çok güzel olmuş güle güle kullan böyle nadide arabaların bilinçli ellerde olması çok güzel. :)
Bakiyorum tekrar bakiyorum hasta oluyorum.. Tebrik ederim gule gule iyi gunlerde kullan..
teşekkür ederim arkadaşlar, rodaj bitti bitecek, basınç 0,4-0,5 iken bile gayet tatminkar güçlü, stabil ayrıca gaz-debriyaj ve direksiyon bir hayli yumuşadı yaptığımız iyileştirmelerle, ustalarımın eline sağlık :)
Güle güle kullanın
Azmin zaferi
abi güle güle kullan :)
Maşallah abi ağız tadıyla iyi günlerde kullanırsın inşallah
Allah güle güle binmeyi naip etsin :)
İstanbulpark videosunu bekliyoruz :)
Yakından daha güzel be abi :) incek bulvarında Shell'in orda gördüm abi. Park halindeydi, sen olsan bi selam verecektim.
Masallah kazasiz belasiz bizimkide kis uykusunda :)
http://i63.tinypic.com/2s82z9i.jpg
http://i66.tinypic.com/24ool8i.jpg
Cadirli olan 1938 jaguar :)
1.000 km lik rodaj sonrası ufak ufak basınç açmaya başladım, şu anda 1,2 peak, yerler ıslak yarımla tam gaz arası basıyorum, değerler 1,5-1,6 bar bastığım durumuyla aynı, inşallah 1,2-1,3-1,5-1,8 şeklinde devam edeceğim...
https://www.youtube.com/watch?v=tw3q...ature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=lLOmGwqGz6c&feature=youtu.be
1,55 peak 1,4 cont
Proje sonlandığında güç ne olacak?
hiç bir şeyden çekmedim şu baskı bilyasından çektiğim kadar :(
en sonunda hidrolik baskı rulmanı ve de düz baskıya geçmeye karar verdim, debriyaj alt merkez ve de çataldan da kurtulmuş olacağım;
orj. ters baskı (pull type)
http://i.hizliresim.com/v56RVR.jpg
yeni 240 mm düz baskımız:
http://i.hizliresim.com/d3v0Zp.jpg
volantımız taşlandı ve de yeni baskıya göre ayarlandı, Şahin ustanın eline sağlık:
http://i.hizliresim.com/57a2m5.jpg
toplanmış hali
http://i.hizliresim.com/A7Dg6B.jpg
meşhur hidrolik rulmanımız, 2005 mustang:
http://i.hizliresim.com/E8mpM8.jpg
http://i.hizliresim.com/j3gjRn.jpg
prizdirekte çalışabilmesi için arkaya flanş lazım, hesap kitap baya uğraştık:
http://i.hizliresim.com/0nRLNY.jpg
http://i.hizliresim.com/4rj8q7.jpg
http://i.hizliresim.com/JAZ6k5.jpg
yerinde ölçüyü kontrol ederken:
http://i.hizliresim.com/z5jYrR.jpg
flanş burada net görünüyor
http://i.hizliresim.com/GRm5ob.jpg
montaja devam ediyoruz, inşallah güzel bir iyileştirme olacak
Yeni baskını dışını kırmızıya boyamayı unutmayın. En az +15Hp farkeder.
O halde eskisindeki gibi boyayı akıtmayın. :)
rulman yerine takıldı, cumartesi bitirmemizi engelleyen hidrolik bağlantısını da yaptık, hava almak için T yaptık
http://i.hizliresim.com/BPOZO9.jpg
http://i.hizliresim.com/Zk5L5A.jpg
rulman artık çatalsız ve alt merkezsiz kendisi çalışacak
http://i.hizliresim.com/o3dAd2.jpg
bu da artanlar :) alt merkez ters baskı çatal ve de rulman
http://i.hizliresim.com/ljQkQk.jpg
Başarılı:)
Kazasız belasız
hadi yine iyisin abi, havalar düzeliyor artık :)
sonucu yazayım, pedal sanki hiç yok gibi, ancak boost gelince maalesef baskı çok yumuşak kaldı, pedal sert olmasın diye baskıyı çok sert seçmemiştik yanılmışız, bu hidrolik baskı inanılmaz bir şey... neticede sert bir baskı takıp sonuçlandıracağız projeyi :)
Abi çok merak ettim. Porsche 924'ün kazık gibi olan debriyajında uygulanabilir senin sistem. Takipteyiz :)
BMW M3 stage 1 baskı ve balata takıyoruz şu anda, gece yazacağım yorumları...
http://i.hizliresim.com/v5yGbr.jpg
bu sefer işlem tamam, hem pedal yumuşak hem de kaçırma yok. Sabit göbekli bir balata kullandığımız için rölantide biraz ses yapıyor o kadar, havasını alırken zorlandık biraz ama nihayet debriyaj işini de çözmüş olduk, bu hidrolik baskı rulmanını direk tavsiye ediyorum :)
Aksama doğru sasmazda testteydiniz:)
Abi merhaba, anladığım kadarıyla M3 için üretilmiş bir parçayı kendi aracınıza takmışsınız. Bu çok güzel bir adaptasyon olmuş. Benim burda sormak istediğim birşey var. Sonuçta M3 baskı-balata seti universal bir set değil, bu parçayı aracınıza takma uygunluğunu hangi kıstasları göz önüne alarak belirlediniz ve maserati parçalarında veya M3 parçalarında herhangi bir düzeltme işlemi yapıldı mı? Vereceğiniz bilgiler, parçası bulunmayan veya zor bulunan araç sahipleri için yol gösterici olacaktır. Hayırlı uğurlu olsun.
tabii ki kriterler var uydurabilmek için, mesela stage 1 M3 baskı ve balata için 240 mm düz volant lazımdı, benimkisi zaten öyleydi, piriz direk diş sayısının da tutması lazım yoksa balatayı sokamazsınız, piriz direk değişebilir uymuyorsa, volanta baskıya göre yeniden diş açılıyor sonrasını biz hesap ederek hidrolik baskı rulmanını taktık... bir ra detaylı konu açacağım bu konuda :)
Konuya baştan bir göz attım. Tespit ettiğim konular aşağıdaki gibi.
Şanzıman Getrag ( E36 M3 , JZA80 Supra, R34 Skyline)
Baskı balata Bmw ,
Hidrolik Rulman Mustang 2005
Elektrik grubu Fiat ,
Direksiyon Momo
BOSCH 044 benzin pompası
TOMEI benzin regülatörü
HKS EVC-S
Bujiler Palio 1,2 bujisi
Map Sensörleri PRT 06 Alfa
Motor Kulakları özel yapım
Egzoz X-pipe özel yapım
Oil Cooler R35 GTR (Nissan sanırım )
Yağ filresi (ne halt olduğu belli değil),
Koltuklar NoName,
Frenler E34M5,
Fren Balata X5,
Beyin Magnetti marelli P8,
Benzin hortumları Demirel Hidrolik,
IHI Turbocharger
Jantlar OZ Futura
Farlar çakma Zenon ( ama mercekli )
Bide üstüne üstelik Motorun Citroen olma olasılığı var.
Bi tek Su kabı Maserati .
Arabanın karakteri de zaten Turbo Şahin .
Araba toplamak bu olsa gerek. Bu nedir arkadaş ? ;)
Nazar değmesin diye *** atıyorum. Yanlış anlaşılmasın. :love:
haha Bahadır abi sondakiler hariç hepsini nasıl yaptık biliyosun zaten :D