Tamam güzel açıklamışsın haklı olduğun yönlerde var ama bir de olayın başka boyutu var.
Mesela şuan 250k yada 300k devirmiş çok temiz kullanılmış bir 3.20 nin ne zaman motor indireceğini ne zaman şanzımanın öteceğini bilemezsin.
Bu yüzden benim fikrim piyasasın çok üzerinde fiyat vermek yanlıştır.
Bir mal alırken kazanılır satarken değil!
Ne kadar uyguna alabilrsen o kadar iyi olur. Tabi bu demek değildir ki şaseye girilmiş motor bitik iç aksam bitik aracı al topla. Tabiki çok masraflı olacak.
Fakat iç aksam düzgün olan, ağır kazası olmayan o anki durumu itibariyle hatları düzgün olan aracın motoru bitik olsa nolur?
Motor yaptırıp hiç olmazsa kafan rahat olur. Bilirsin ne yaptığını nasıl toplandığını.
Hemen bir örnek verelim:
http://www.techturkey.com/forum/otom...8is-coupe.html bu konuda arkadaşımız aracı aldığında herkes oovvvv ne araç be nerden buldun bunu muhabbeti yaptı Ayrıca araç yaşlı biri tarafından kullanılmış ve titiz bakılmıştı fotolarda bile belli oluyor. Fakat 4.sayfaya baktığımızda arkadaşımız 3 ay sonra motor yaptırmak zorunda kalıyor.
Şimdi kaç el değiştirdiği belli olmayan, gençlerin altında ezilmiş bir Bmwye sırf son sahibi biraz bakım yapmış diye neden 30 üstü rakam vereyim ki?
Sonuçta 20 yaşında araç ne kadar temizde olsa kimse garanti veremez.