User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
108 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: cth tsi 180 sahipleri dyno verileri?

  1. #39
    gp74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak tekrar soyluyorum +10hp maksimum gucte verdigi basinc neredeyse standarda yakin kisik avans acik bir yazilimda.Ara degerlerde ayni devirlerde 40 hp ye kadar fazla verdi , dynolarda bir tek maksimum gucun olculmedigini biliyorsunuzdur? Ozelliklede yazdim boyle anlayan olmasin diye ornek devir ve deger yazdim falan ama..Konumuza donersek 1.4 tsi da da yazilimsiz fark eder he nedir boy boy etmez ama bu etmedigi anlamina gelmez.
    Konumuz tsi lar o yuzden uzatmayacagim sadece kucuk bir ekleme ;
    O aldiginiz ve okudugunuz degerler buyuk ihtimal RS cilerin kullandigi RS Tuner ile alinmis degerlerdir. O yuzden baska yoruma gerek yok.

  2. #40
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam konumuz 1.4 tsi da ayni zamanda downpipe la ilgili oldugu icin verdim o ornegi. RS tuner falan degil bildigimiz serp dyno uzerinde ayni yazilimla downpipe yaptiktan sonraki rakam farklari ikisininde ciktisini alip elde inceledim grafigi her devirde.Ne gordugumu biliyorum bu yuzden baska yoruma gerek yok.Kisacasi down pipe turbo aracta fark eder ama az ama cok.

  3. #41
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bakin benim aracim stockken stock cav ile arasinda 4 5 boy vardi.dp egzos lu cav ile benim dp egzoslu halimi denedik yine ayni.BARIZ bi sekilde zaten cth cavdan hizli.Benim dd te aracim 174.5 hp vermis.1.13 carpaniyla carparsak 197 hp ediyor.Hadi tamam dp egzos guc verdi denilsin 17 hp yi birden atalim kaldi 180 fabrikanin dedigi guc.e arkadas cav tsi 180 dynoda 170 mi vericek?bide dynamics e ciksin 155 160 larda surunsun boyle bi mantik varmi.ben sokuk yazilimli cav polo gti ile denedim kafa burun gidiyoruz.Adam yazilimla 20 hp aliyo biz dp egzoslami alicaz?
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  4. #42
    tılsım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mert fark ediyor dp ve orta iptali yapilmis cuprada gorduk.Arkadaslar iskembeden atiyoruz gibi zannediyorlar heralde orneklemeyince he farketmemis olabilir bazi araclarda sebebini ben bilemem.

    Orçun'un arabayı diyorsan o araba efsunlu olum Neyse cth motor kodlu tsi'ların dyno verilerine, asıl konumuza dönelim

  5. #43
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    filtre
    dp
    dv
    cooler
    wg
    yazılım
    cav gti


    miltek komple egsoz dp
    filtre
    cooler
    cth cupra


    sonuc 1 boy cupra geride

    gti mi yavaş cupramı hızlı şimdi...
    "Wagen"thusiast

  6. #44
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    filtre
    dp
    dv
    cooler
    wg
    yazılım
    cav gti


    miltek komple egsoz dp
    filtre
    cooler
    cth cupra


    sonuc 1 boy cupra geride

    gti mi yavaş cupramı hızlı şimdi...
    Iki aracada masallah.Fakat polo gitmesi gerektigi gibi gitmiyor bi sikinti oldugu bariz belli yoksa 1 boydan fazla gecmesi gerekiyordu.




    asada
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  7. #45
    ahmet_xy
    Misafir
    ispanyadaki vw fabrikasına ispanyolca bir email atalım.

    "bilader nedir bu cth, ne ayak? cav'dan niye hızlı?" diye

  8. #46
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gp74 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konumuz tsi lar o yuzden uzatmayacagim sadece kucuk bir ekleme ;
    O aldiginiz ve okudugunuz degerler buyuk ihtimal RS cilerin kullandigi RS Tuner ile alinmis degerlerdir. O yuzden baska yoruma gerek yok.
    Rstuner degerleri hatali midir? Yoruma gerek yok derken.

    Dyno degeri daha mi guvenilir?

  9. #47
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ispanyadaki vw fabrikasına ispanyolca bir email atalım.

    "bilader nedir bu cth, ne ayak? cav'dan niye hızlı?" diye

    Abi fazla uzaga gitme Ispanya dunya kupasinin etkisinden cikamamistir onlar Stock yaziliminda biraz basinci acik sadece cav icin log alsaydik tam olarak hangi devirde ne fark var karsilastirabilirdik galiba.

  10. #48
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam konumuz 1.4 tsi da ayni zamanda downpipe la ilgili oldugu icin verdim o ornegi. RS tuner falan degil bildigimiz serp dyno uzerinde ayni yazilimla downpipe yaptiktan sonraki rakam farklari ikisininde ciktisini alip elde inceledim grafigi her devirde.Ne gordugumu biliyorum bu yuzden baska yoruma gerek yok.Kisacasi down pipe turbo aracta fark eder ama az ama cok.
    Zeki kati sokunce boost profile bazi yerde iyi bazi yerde kotu olacak sekilde sapiyor. Yazilimla dogru boost profile verirsen ve avansi da ayarlarsa gayet iyi gucler alinir.

  11. #49
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rstuner degerleri hatali midir? Yoruma gerek yok derken.

    Dyno degeri daha mi guvenilir?

    Aman Alper hocam konu karismasin ben dynoda bir aracin yazilimli halde sadece down pipela ne gibi farklar aldigini yazdim sadece arkadaslar inanmadi olabilir keske kagitlari saklasaymisim.Her arabada ayni fark olmaz bir suru degisken var ama faydali oldugu kesin.

  12. #50
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zeki kati sokunce boost profile bazi yerde iyi bazi yerde kotu olacak sekilde sapiyor. Yazilimla dogru boost profile verirsen ve avansi da ayarlarsa gayet iyi gucler alinir.
    Hocam dedigim gibi basinci kisik bir yazilimla bile orta devirlerde td04-14t modeli turbo 40 hp + verdi bu da demek oluyorki sadece peak powerda degil ama ara hizlanmalarda bayagi faydasi oluyor.Zaten bence turbo arabada garanti muhabbeti yoksa ilk yapilmasi gereken is kat iptalidir iyi bir yazilim calismasiyla.

  13. #51
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok Zeki konu zaten karışmasın ben rstunere çiçek gelince yazdım. Şu özlü tespiti yapayım ben,

    Bizim memleket dynonun markasına bağlı olarak güç ölçümü az veya çok çıktığında sevinilen yegane yerdir

    Bu arada polo gti cth kodlu motorun eskilerinden çok daha farklı gittiğini Utku uygulamalı seyrettirmişti

  14. #52
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    audi s1 oluyor galiba 185hp onların farkı nedir acaba? cth motorlulardan

    belkide satış politikasıdır 185 audi 180 polo bilen var mı

  15. #53
    AykutB. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    audi s1 oluyor galiba 185hp onların farkı nedir acaba? cth motorlulardan

    belkide satış politikasıdır 185 audi 180 polo bilen var mı
    Cthler çıkmadan önce poloyla a1 aynı gücü çıkartıyordu. Cupra ve fabialar 180 çıkıyordu. Ayrıca satış politikası tabikide Audi>Polo>Cupra>Fabia şeklinde marka ayrımı yapmışlar hepsi diğerinden bi miktar hızlıydı.

  16. #54
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AykutB. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cthler çıkmadan önce poloyla a1 aynı gücü çıkartıyordu. Cupra ve fabialar 180 çıkıyordu. Ayrıca satış politikası tabikide Audi>Polo>Cupra>Fabia şeklinde marka ayrımı yapmışlar hepsi diğerinden bi miktar hızlıydı.
    Kanka cav'da fabia cupradan hizli
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  17. #55
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Muhtemelen motorlar ve potansiyeller her markada ayni ama marka prestiji muhabbetine yazilimla aralarinda ufak tefek farklar yaratiyorlar.Agirlikda yardimci oluyordur bu ayarlamalarda.

  18. #56
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atlanilan bisey var
    Cupra larin 11 ve 13 model lerinde sadece motor farki yok dsg ayarlamasi farki var
    Ki zaten fabrika verileride farklidir.
    Salt motor farkini sadece polo da gorebilirsiniz.

  19. #57
    AykutB. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MertSerhanÖ. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka cav'da fabia cupradan hizli
    Doğrudur kanka cthde kim hızlı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •