997TT Nickli Üyeden Alıntı
Eger oktan testı ıstenıyorsa bu her zaman farklı cıkar, akaryakıt sırketlerının sıze sattıgı yakıt her zaman farklı olabılır.
Ama Shell-Opet ve BP gıbı gıbı fırmalar bellı bır standartı tuttururlar ancak yakıtın menseı boktan olunca,yapılıcak bıe sey yok!
Yanı Turkıye 2. sınıf ulke sayıldıgı ıcın,sırketler bıze pek onem vermıyor.Yakıtlarımızın cogu Rustadan ıthal gelıyor,bır kısmıda TR dekı rafınerılerden alınıyor.
3 sene once gozunu sevdıgımım yam yam Malıye,98 Oktanı zengınler ve pahalı araclar kullanıyor dıye EKSTRA OTV getırınce,mal satılmaz oldu ve sırketler kaldırdı.
Ozamankı yakıt gercekten guzeldı!
Artık 1.2 TSI motor bıle 98 oktan ıle daha verımlı calıstıgı halde,bu yakıt ulkemıze gıremıyor!
98 ıle arac daha az yakıcak-daha performanslı olucak ve herseyden onemlısı daha uzun omurlu olucak!(***** dusuk oktan ve kalıtesız benzın motor ıc ısısını artırıyor)
Yakıt ıle daha detaylı bılgıler ve arastımalar verebılırım,***** ısım bu...
Aracımdakı yazılım,dunya uzerındekı motoru olan herseye yazılım yapan bır fırma. Burada onemlı olan bulten yayınlamak yada sorunlar cıktıkca duzeltmekten cok,sorunlar cıkmadan onlemını alma yada bu ısın pesını bırakmamakla olur.
Yoksa Altın kaplama yazılımın olur,beygırler havada ucusur ama sonu guzel bıtmez hıkayenın...
Caglarla yenı bır projenın ıcındeyız,yakında paylasırım, ecu da nasıl Dr.Ecu varsa,oda Dr.GT-R ;)