User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2.0 TFSi için yapılabilecekler... ?

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2.0 TFSi için yapılabilecekler... ?

    Arkadaşlar aracım 2008 model Audi A4 2.0 TFSi Quattro Otomatik şanzıman standart durmdaaraç için yapılabilecekler nelerdir fikirlerinizi bekliyorum yazılım + egsoz yeterlimidir şanzımanın tepkisini artırabilmek için neler yapılabilir. Soft bir şeyler düşünüyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...

  2. #2
    recepserkan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne yaparsan yap önce yüksek basınç benzin pompanı değiştir, tavsiye kmd paran çoksa apr. sonrsında downpipe komple egzos ve yazılım bir sene böyle kullan tadını çıkar sonrasında k04 enjektör intercooler seni bir sene daha götürür keyfini çıkart....
    su akar yolunu bulur...
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolon kanserıymıs heralde.hadı hucreler sıze guvenıyorum

  3. #3
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 ü sanzımanın kaldırabilir k04 koyabilirsin
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #4
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnde de golf gti var dsg sanzumanlı k04 de 350 360 hplerde dayanırmı ozgun bey?

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 için maliyet ne olur ekstra ne yapmak gerekir peki ?

  6. #6
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ılk seferde cooler,fıltre kıt,downpıpe ve egzozla baslayabılrsınz.tabı ustune yazılım olması sart.daha sonra da setup buyutukce guncellenme durumu da soz konusu tabi..

    Alıntı recepserkan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne yaparsan yap önce yüksek basınç benzin pompanı değiştir, tavsiye kmd paran çoksa apr. sonrsında downpipe komple egzos ve yazılım bir sene böyle kullan tadını çıkar sonrasında k04 enjektör intercooler seni bir sene daha götürür keyfini çıkart....
    ılk seferde benzın pompasını degıstırmeye gerek yok..bellı guclere kadar orjınal pompa yetıyor..kmd lerde cok sorun cıktıgını duydum fakat apr her acıdan cok iyi fiyatı harıc tabı =)

    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnde de golf gti var dsg sanzumanlı k04 de 350 360 hplerde dayanırmı ozgun bey?
    ozgun yaparsa ufak degısklıklerle olabılıtesı bayagı yuksek =)
    Life is just a dream on the way of death!

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuştuk bugün Ecufast le yazılım + egsoz + filtre +downpipe şimdilik tatminkar görünüyor...

  8. #8
    recepserkan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ılk seferde cooler,fıltre kıt,downpıpe ve egzozla baslayabılrsınz.tabı ustune yazılım olması sart.daha sonra da setup buyutukce guncellenme durumu da soz konusu tabi..



    ılk seferde benzın pompasını degıstırmeye gerek yok..bellı guclere kadar orjınal pompa yetıyor..kmd lerde cok sorun cıktıgını duydum fakat apr her acıdan cok iyi fiyatı harıc tabı =)



    ozgun yaparsa ufak degısklıklerle olabılıtesı bayagı yuksek =)
    hiç riske girmem zira pompanın içindeki yüksüğe neler oldğunu gördüm hemde stock 220hp aracımda km de 78k daydı. Kmd kullandım sattığım da da sorun yoktu. ama gönül apr den yana
    su akar yolunu bulur...
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolon kanserıymıs heralde.hadı hucreler sıze guvenıyorum

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı recepserkan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç riske girmem zira pompanın içindeki yüksüğe neler oldğunu gördüm hemde stock 220hp aracımda km de 78k daydı. Kmd kullandım sattığım da da sorun yoktu. ama gönül apr den yana
    Aracınız kaç modeldi acaba ?

  10. #10
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kmd kullanan cok kısıden sıkayetler geldıgnı duydum..hepsı de apr ye dondu..
    Life is just a dream on the way of death!

  11. #11
    recepserkan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arkın_aLLen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınız kaç modeldi acaba ?
    2006 model sarı dtm
    su akar yolunu bulur...
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolon kanserıymıs heralde.hadı hucreler sıze guvenıyorum

  12. #12
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınız sanırım 200hp tfsi eğer öyleyse aynı motoru kullanıyoruz tam olarak ne kadar bütce ayırdınız öncelikle onu bilmeklazım bütcede sıkıntı yok derseniz k04 enjektör cooler pompa güzel bie downpipe (ben supersprint kullanıyorum) düzgün bie marka filtre kiti forge dumpvalve forge wastgate olarak ve yazılıma bağlı olarak 320-370hp leri yakalamanız mümkün...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edit: silindi

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı recepserkan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2006 model sarı dtm
    Anlaşılan APR şart şimdilik standart yeterli diye düşünüyorum ama...

  15. #15

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can0001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınız sanırım 200hp tfsi eğer öyleyse aynı motoru kullanıyoruz tam olarak ne kadar bütce ayırdınız öncelikle onu bilmeklazım bütcede sıkıntı yok derseniz k04 enjektör cooler pompa güzel bie downpipe (ben supersprint kullanıyorum) düzgün bie marka filtre kiti forge dumpvalve forge wastgate olarak ve yazılıma bağlı olarak 320-370hp leri yakalamanız mümkün...
    Evet aynı motoru kullanıyoruz 300HP üstü zor diyor çoğunluk benim aracın sizinkinden dezavantajı otomatik ve 4 çeker olması. Bütçe olarak çok sorun değil fakat aşama aşama gitmek istiyorum. ilk etapta yazılım filtre egsoz dp tatmin eder diye düşünüyorum. Diğer saydıklarınız harcanan paranın + emeğin karşılığını vermeyebilir bu araçta..

  16. #16
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    otomatik araçla hiç oğraşma sizin araçlarda çok şanzıman sıkıntısı duyuyorum artı güçlerde bu dahada çok olacak ve otomatik araç nekadar zevk verir tartışılır senin aracındaki turboyla 285 hp yi gördük daha iyisi olmaz en fazla alabileceğin 285 civarı bende cupra r var orjinal turbosu k04 alabildiğim en fazla güç 285 290 hp civarı şuda var bendeki k04 yeni cupralardaki k04 le bir değil az daha küçük ama senin turbondan büyük

  17. #17
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arkın_aLLen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet aynı motoru kullanıyoruz 300HP üstü zor diyor çoğunluk benim aracın sizinkinden dezavantajı otomatik ve 4 çeker olması. Bütçe olarak çok sorun değil fakat aşama aşama gitmek istiyorum. ilk etapta yazılım filtre egsoz dp tatmin eder diye düşünüyorum. Diğer saydıklarınız harcanan paranın + emeğin karşılığını vermeyebilir bu araçta..
    valla otomatik ve 4 çeker oluşu işi bozdu diğer saydıklarım her halikarda harcanan para ve emeğin karşılığını verir ama otomatik şanzımana değermi orası sizin kanaatiniz...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  18. #18
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Recete bellı ancak bu motordan saglıklı olarak 340HP alınıyor.
    Yanı Turbo-Cooler-Pompa-DP-DV ıle bu guclere cıkmanız gerek.
    Ayrıca subablarla ılgılı guncelleme olması gerek...

  19. #19
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Recete bellı ancak bu motordan saglıklı olarak 340HP alınıyor.
    Yanı Turbo-Cooler-Pompa-DP-DV ıle bu guclere cıkmanız gerek.
    Ayrıca subablarla ılgılı guncelleme olması gerek...
    subapları söylemişsiniz fakat her araç aynı olmuyor garip ama benim aracımda olmadı
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •