User Tag List

Sayfa 19/41 İlkİlk ... 9171819202129 ... SonSon
771 sonuçtan 343 ile 361 arası

Konu: 2.0 TFSI Tune Önerileri/Tecrübeler

  1. #343
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ümitech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cam follower dan bahsediyorsun sanırım.
    motor üstündeki benzin pompasının içinde yer alan ufacık etrafı metal ön kısmı plastik bir maddeden oluşan parça.hareketli bir yerde oldugundan zaman içinde aşınabilir ve parçalanabilir, sonrasında pompa , eksantrik vs gibi parçalara zarar verebilir.
    modlu TFSI larda 5.000 kmde bir değiştilmelidir.upgrade olarak daha sağlamı ve uzun ömürlüsü var, 5.000 kmde bir 100 TL verilmektense upgraded halini alıp kafa rahat binilmesi daha mantıklı.
    Chain tensioner? 2.0t fsi tfsi - YouTube
    2.0 TFSi BWA Noisy Cam Tensioner?? - YouTube

    aynı parçamı bilmiyorum ama yabancı sitelerde 3-5 tane daha okudum.

  2. #344
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ümitech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cam follower dan bahsediyorsun sanırım.
    motor üstündeki benzin pompasının içinde yer alan ufacık etrafı metal ön kısmı plastik bir maddeden oluşan parça.hareketli bir yerde oldugundan zaman içinde aşınabilir ve parçalanabilir, sonrasında pompa , eksantrik vs gibi parçalara zarar verebilir.
    modlu TFSI larda 5.000 kmde bir değiştilmelidir.upgrade olarak daha sağlamı ve uzun ömürlüsü var, 5.000 kmde bir 100 TL verilmektense upgraded halini alıp kafa rahat binilmesi daha mantıklı.
    mod lu olan da sorun yaşayanlar olmustu vw vortex de yazmışlardi acıkcası adam akıllı yapılsında o zaman alalım düşüncesindeyim yani alan en azından 50k sorunsuz olsa yeter

  3. #345
    hellchaosdead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    burdakı herkes tfsi cı o yuzden yenı konu acmadım sıze danısmak ıstedım..ısaretlı gozuken boru nedır orjınal fılresındede aynı yerden ıcerı dogru gıden bı boru var buna benzer...benım arac 2005 model buna benzer bı boru yok..+ yada - sı varmı varsa nasıl bu hale getırebılırım tsk...
    Peki yargıcları kim yargılayacak?

  4. #346
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O Boru DV nin taliye ettiği havayı MAF ın arkasına boşaltır.

    DV si turbo üzerinde olan K03 turbolu TFSI larda o boru yoktur. K04 Cupra S3 gibi otomobillerde DV external olduğundan ve ön tarafa konuşlandırıldığından o boru kullanılır..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  5. #347
    hellchaosdead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart k03 lu gtı da aynı yerden ecunun oldugu yere gıden bı boru var 2006 sonrasında onu merak edıyorum asıl..cvp ın ıcınde tsk abıcım..



    sol koseden ıcerı gıren..benım aracda ole bısı nede yerı yok..
    Peki yargıcları kim yargılayacak?

  6. #348
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    USA spec veya Thermal özellikli bi arac olabilir. Motorun ve aracın gece boyunca donmaması için sıcak tutuyor çok soğuk memleketler için, webasto gibi.. Bu sistemin hava veya su bağlantısı zannımca..

    Bende görmedim daha önce..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  7. #349
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu denk gelmisken bende sorayim k04 lu aracta bu recirculation borusunun iptali sorun yaratir mi? Elimdeki filtre kitinde bunun icin giris yok, kiti taktim forge sesli tip dv de var hortum da elimde ama takamadim giris yeri olmadigi icin.. dv deki cikisi kapattim idareten kullandim bir ariza durumu yok ama sonucta maf bu giren ve normalde geri donmesi gereken havayi okudugu icin bir problem olur mu filtreye giris acip takayim mi? Sesli dv zaten tahliye edjyor havayi degisen birsey olur mu?
    YouTube
    DR.ECU

  8. #350
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DV in taliyesini tıkamamak lazım.. Bırakın boşa bassın havayı.. Tıkıcaksan da bi Blow Off takabilirsin..

    Tıkalı devam edersen vites değiştirdiğinde veya ayağını gazdan çektiğinde basıncın normalden fazla düşer.. Başka bir dezavantajı yok.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  9. #351
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar sai veya evap iptali yapan bar mi 2.0 tfsi da ?

  10. #352
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emir o ne la.ben koi ve joi ve hasdasi iptali yaptım
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  11. #353
    Akın-S2K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İçel
    Mesaj
    73
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.

    Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
    TTS'11

  12. #354
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    genelde sağlılkı binersın,bakımlarını düzenlı yaptığın takdırde fazla sorun cıkaran bır makına değil,her 5000 kmde yağını bujilerini cam followerını değiştireceksın,baskı balatada çok dayanmaz,gaz kelebeğinde 2,4 basınlara çok dayanmıcak,tabii bide ortalama 5000 kmde ön lastıklerin biter,onun dışında çok keyiflıdır
    BAŞTAŞ PERFORMANCE

  13. #355
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Akın-S2K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.

    Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
    başkan ver o tts i bana sağlıklı şekilde 450 binerim yıllarca tık demeden
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  14. #356
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baski eski idi degisti bobin degisti bana sorun bunlar cikti vakti gelmis parcalardi zaten sikintisiz rahat biniyorum

  15. #357
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Akın-S2K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.

    Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
    ben kullanıyorum her 5k de bakım yapıyorum yag, yag filtresi, cam follower, yakıt filtresi, hava filtresi temizliom,, lastikler öyle 5000km de bitmez 36000de lastik degiştim keyfi.
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  16. #358

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    46
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar parçalanmış bir s3 ten k04 turbo manifolt buldum.. Bunu arabaya takabilirmiyim, illa kit mi takmam gerekir hangi parçalar gerekli bana 350 bg yeter zaten suan 280 bg civarı.. Ne dersiniz ne önerirsiniz?

  17. #359
    yusufaltintepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı leon_fr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar parçalanmış bir s3 ten k04 turbo manifolt buldum.. Bunu arabaya takabilirmiyim, illa kit mi takmam gerekir hangi parçalar gerekli bana 350 bg yeter zaten suan 280 bg civarı.. Ne dersiniz ne önerirsiniz?
    linki bir incele istersen

    Connecting site...
    RSA
    motorsports

  18. #360

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    46
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufaltintepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    linki bir incele istersen

    Connecting site...
    Sertacla anlaşamadık bitürlü fiyat konusunda

  19. #361
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dibin dibi rakamim 3500tl
    Forge cooler da var sifir onla birlikte 5200e vericem

    Bu arada 2 gundur ayagimi gazdan cekince araba hala gaz veriyo rolanti 1500 devir civarina geliyo
    Sebebi ne olabilir ?
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •