Chain tensioner? 2.0t fsi tfsi - YouTube
2.0 TFSi BWA Noisy Cam Tensioner?? - YouTube
aynı parçamı bilmiyorum ama yabancı sitelerde 3-5 tane daha okudum.
Chain tensioner? 2.0t fsi tfsi - YouTube
2.0 TFSi BWA Noisy Cam Tensioner?? - YouTube
aynı parçamı bilmiyorum ama yabancı sitelerde 3-5 tane daha okudum.
Peki yargıcları kim yargılayacak?
O Boru DV nin taliye ettiği havayı MAF ın arkasına boşaltır.
DV si turbo üzerinde olan K03 turbolu TFSI larda o boru yoktur. K04 Cupra S3 gibi otomobillerde DV external olduğundan ve ön tarafa konuşlandırıldığından o boru kullanılır..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
USA spec veya Thermal özellikli bi arac olabilir. Motorun ve aracın gece boyunca donmaması için sıcak tutuyor çok soğuk memleketler için, webasto gibi.. Bu sistemin hava veya su bağlantısı zannımca..
Bende görmedim daha önce..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Konu denk gelmisken bende sorayim k04 lu aracta bu recirculation borusunun iptali sorun yaratir mi? Elimdeki filtre kitinde bunun icin giris yok, kiti taktim forge sesli tip dv de var hortum da elimde ama takamadim giris yeri olmadigi icin.. dv deki cikisi kapattim idareten kullandim bir ariza durumu yok ama sonucta maf bu giren ve normalde geri donmesi gereken havayi okudugu icin bir problem olur mu filtreye giris acip takayim mi? Sesli dv zaten tahliye edjyor havayi degisen birsey olur mu?
YouTubeDR.ECU
DV in taliyesini tıkamamak lazım.. Bırakın boşa bassın havayı.. Tıkıcaksan da bi Blow Off takabilirsin..
Tıkalı devam edersen vites değiştirdiğinde veya ayağını gazdan çektiğinde basıncın normalden fazla düşer.. Başka bir dezavantajı yok.
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.
Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
TTS'11
genelde sağlılkı binersın,bakımlarını düzenlı yaptığın takdırde fazla sorun cıkaran bır makına değil,her 5000 kmde yağını bujilerini cam followerını değiştireceksın,baskı balatada çok dayanmaz,gaz kelebeğinde 2,4 basınlara çok dayanmıcak,tabii bide ortalama 5000 kmde ön lastıklerin biter,onun dışında çok keyiflıdır![]()
BAŞTAŞ PERFORMANCE
Baski eski idi degisti bobin degisti bana sorun bunlar cikti vakti gelmis parcalardi zaten sikintisiz rahat biniyorum
Arkadaslar parçalanmış bir s3 ten k04 turbo manifolt buldum.. Bunu arabaya takabilirmiyim, illa kit mi takmam gerekir hangi parçalar gerekli bana 350 bg yeter zaten suan 280 bg civarı.. Ne dersiniz ne önerirsiniz?
linki bir incele istersen
Connecting site...
RSA
motorsports
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)