User Tag List

Sayfa 9/41 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
771 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: 2.0 TFSI Tune Önerileri/Tecrübeler

  1. #153
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 tfsi hakkında güzel teknik veriler
    http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_337.pdf
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  2. #154
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forge wastgate + greedy profec 2 bağladık gecen ctesi,wg ıkıncı el almıştım yayın 1,6 ayarlı oldugunu söylemiştı arkadaş,profec i şemasına göre montajını yaptık,adanadan ümit arkadaşımda speclermiz aynı olduğu için profecin ayarlarını telefonla yaptık,ama profec kapalıyken bile 2,38 görüyoruz,wg nin yayı çok mu sert yoksa bağlantılarda bir hata yaptık,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    BAŞTAŞ PERFORMANCE

  3. #155
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı USTAaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forge wastgate + greedy profec 2 bağladık gecen ctesi,wg ıkıncı el almıştım yayın 1,6 ayarlı oldugunu söylemiştı arkadaş,profec i şemasına göre montajını yaptık,adanadan ümit arkadaşımda speclermiz aynı olduğu için profecin ayarlarını telefonla yaptık,ama profec kapalıyken bile 2,38 görüyoruz,wg nin yayı çok mu sert yoksa bağlantılarda bir hata yaptık,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    2 seçenek var .1 yay çok sert ayarlanmış 2 diyafram patlak
    zd9000 cupra

  4. #156
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an aracımı k03 ten k04 e geçiriyorum. yaralı olacağını düşündüğüm bi kaç bilgi paylaşmak istedim.

    parça kodları ile birlikte kullanılacak tüm malzemeler var..

    k03 ten k04 e geçecekler için çok yararlı olucaktır..




    kırmızı olan k04ün siyah olan ise k03 ün orjinal parçası aradaki fark.


    k03 te dump valve turbonun üzerinde idi. ama k04 e geçince yeri resimde göründüğü gibidir.

  5. #157
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mustafa abi valla iyi uğraştın ama değcek
    Isteyen olursa resimdeki bütün parçalar elimde var
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  6. #158
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa abi valla iyi uğraştın ama değcek
    Isteyen olursa resimdeki bütün parçalar elimde var
    inşallah kardeşim.. uğraşmaya devam

  7. #159

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel olacak inşallah mustafacım ,yazada biz okanla istanbula hakan abinin yanına gidip ugraşcaz bakalım .
    - WhiT€ CuP CupR@ - 07CUP96
    MAP BY , REVO Stage2+
    MEn Dakka Dukka . . .

  8. #160
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bendede motor soğukken ilk marşta biraz geç çalışma sorunu oluyor..aynı zamanda her marşta bi gıcırtı sesi geliyor anlık olarak..kayıştanmıdır gergi bilyasındanmıdır bilemedim..

    birde hararet sorunu mevcut..hararet çok yavaş artıyor ve sadece dur kalk yapıp veya sıkıştırıp motor çok ısındığında 90 a geliyor..ondan sonra hafif bi düzlükte sabit hız gidince 70-75 lere kadar düşüyor tekrar..termostatı değiştirmekmi gerekir acaba? araç full stock golf mk5 gti dsg...araçta sadece fmic ve pcv revamp var.ama onları takmadan öncede aynı sorun vardı..

  9. #161
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde hararet sorunu mevcut..hararet çok yavaş artıyor ve sadece dur kalk yapıp veya sıkıştırıp motor çok ısındığında 90 a geliyor..ondan sonra hafif bi düzlükte sabit hız gidince 70-75 lere kadar düşüyor tekrar..termostatı değiştirmekmi gerekir acaba? araç full stock golf mk5 gti dsg...araçta sadece fmic ve pcv revamp var.ama onları takmadan öncede aynı sorun vardı..
    Aynen motor biraz geç ısınıyo konya yolunun ordaki ercanlardan başlayıp atonun oraya kadar anca 90oluyodu
    Geçen yıl gölbaşı yokuşundan inerken 70-80 derecelere iniyodu benimde şaşırıyodum hatta nasıl oluyo diye ama kronik heralde

    Bide ne zaman takıyoruz seninkine k04ü
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  10. #162
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen motor biraz geç ısınıyo konya yolunun ordaki ercanlardan başlayıp atonun oraya kadar anca 90oluyodu
    Geçen yıl gölbaşı yokuşundan inerken 70-80 derecelere iniyodu benimde şaşırıyodum hatta nasıl oluyo diye ama kronik heralde

    Bide ne zaman takıyoruz seninkine k04ü
    kardeşim geçen konuşuyoduk o takas işini sonra ses gelmeyince senden vazgeçtin zannettim bende

  11. #163
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim geçen konuşuyoduk o takas işini sonra ses gelmeyince senden vazgeçtin zannettim bende
    Bulsam seninkine ciddi biri hemen takaslıcamda bulamadım bi türlü alıcı...
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  12. #164
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bendede motor soğukken ilk marşta biraz geç çalışma sorunu oluyor..aynı zamanda her marşta bi gıcırtı sesi geliyor anlık olarak..kayıştanmıdır gergi bilyasındanmıdır bilemedim..

    birde hararet sorunu mevcut..hararet çok yavaş artıyor ve sadece dur kalk yapıp veya sıkıştırıp motor çok ısındığında 90 a geliyor..ondan sonra hafif bi düzlükte sabit hız gidince 70-75 lere kadar düşüyor tekrar..termostatı değiştirmekmi gerekir acaba? araç full stock golf mk5 gti dsg...araçta sadece fmic ve pcv revamp var.ama onları takmadan öncede aynı sorun vardı..
    yokmudur başka konuyla ilgili fikri olan?

  13. #165
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabam haftaya bi aksilik olmazsa stage 2+ olucak, dsg yazılımı methanol wg greddy profec vs. Sizce bujileride ngk ile değiştireyim mi bkr7 ve ya bkr8 ile? Yoksa standart olarak mı kalsınlar, patırdama sorunu buji eğer olması gerektiğinden uzun olursa oluyo diye biliyorum? OEM yerine 7 ve ya 8 soğukluğunda olanlar daha yararlı olur mu acaba ve heralde bu basınç değerleri için 1,8 peak civarları, 8 olan daha iyi olur diye düşünüyorum? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim

  14. #166
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabam haftaya bi aksilik olmazsa stage 2+ olucak, dsg yazılımı methanol wg greddy profec vs. Sizce bujileride ngk ile değiştireyim mi bkr7 ve ya bkr8 ile? Yoksa standart olarak mı kalsınlar, patırdama sorunu buji eğer olması gerektiğinden uzun olursa oluyo diye biliyorum? OEM yerine 7 ve ya 8 soğukluğunda olanlar daha yararlı olur mu acaba ve heralde bu basınç değerleri için 1,8 peak civarları, 8 olan daha iyi olur diye düşünüyorum? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    hiiiiiç gerek yok orjinal bujilerle devam...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  15. #167

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı USTAaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forge wastgate + greedy profec 2 bağladık gecen ctesi,wg ıkıncı el almıştım yayın 1,6 ayarlı oldugunu söylemiştı arkadaş,profec i şemasına göre montajını yaptık,adanadan ümit arkadaşımda speclermiz aynı olduğu için profecin ayarlarını telefonla yaptık,ama profec kapalıyken bile 2,38 görüyoruz,wg nin yayı çok mu sert yoksa bağlantılarda bir hata yaptık,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    yayın çok sert olması kuvvetle muhtemel metin abi ,
    benimde anlamadıgım boost contr. off yaptıgımda bile 2 bardan fazla fazla basıyorum..yani benimkide seninkinden farklı değil
    ben çareyi 90 larda en hızlı oldugum şekli 50 lerde kullanmakta buldum

  16. #168

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabam haftaya bi aksilik olmazsa stage 2+ olucak, dsg yazılımı methanol wg greddy profec vs. Sizce bujileride ngk ile değiştireyim mi bkr7 ve ya bkr8 ile? Yoksa standart olarak mı kalsınlar, patırdama sorunu buji eğer olması gerektiğinden uzun olursa oluyo diye biliyorum? OEM yerine 7 ve ya 8 soğukluğunda olanlar daha yararlı olur mu acaba ve heralde bu basınç değerleri için 1,8 peak civarları, 8 olan daha iyi olur diye düşünüyorum? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    dostum bujini oem ngk kullanıcaksın ben dahil istanbuldaki bütün cupralar oem ngk kullanıyor,
    buji aralıgınıda 7 ye ayarla devam..patırdama vs hiçbir problem yaşamazsın

  17. #169
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum bujini oem ngk kullanıcaksın ben dahil istanbuldaki bütün cupralar oem ngk kullanıyor,
    buji aralıgınıda 7 ye ayarla devam..patırdama vs hiçbir problem yaşamazsın
    Tamamdır mesajı aldım kaşınmaya gerek yok bu arada meraktan soruyorum, bu wg ve profec ile basıncı iyice acıyosunuz ya 2,2 lere kadar falan, arabayı bu sekılde gundelık mı kullanıyosunuz? Bu değerlere bana asırı yuksek geliyo ondan merak ettim yoksa iki ayrı modda falan mı kullanıyosun arabanı? Senin setup ın haricinde şuan arabamda wg ve profec yok acaba hıc onları almayıp ve daha fazla bu sekılde yuklenmeyııp, gtx2867r mı alsam dıyorum gundelık spec, kararsızım baya... Turbo alırsam illa dsg yi de guclendırıcem cunku launch yapmak cok hosuma gidiyor..., 2.0 TFSI duayenlerinden görüşlerini bekliyorum

  18. #170
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamdır mesajı aldım kaşınmaya gerek yok bu arada meraktan soruyorum, bu wg ve profec ile basıncı iyice acıyosunuz ya 2,2 lere kadar falan, arabayı bu sekılde gundelık mı kullanıyosunuz? Bu değerlere bana asırı yuksek geliyo ondan merak ettim yoksa iki ayrı modda falan mı kullanıyosun arabanı? Senin setup ın haricinde şuan arabamda wg ve profec yok acaba hıc onları almayıp ve daha fazla bu sekılde yuklenmeyııp, gtx2867r mı alsam dıyorum gundelık spec, kararsızım baya... Turbo alırsam illa dsg yi de guclendırıcem cunku launch yapmak cok hosuma gidiyor..., 2.0 TFSI duayenlerinden görüşlerini bekliyorum
    dünya üzerinde tfsi'larda 28 kullanan 1 elin parmak sayısı kadar az 3071 veya 3076 öneririm ben şahsen gt3076 kullanıyorum ve çok memnunum DSG konusunda pek fazla bilgim yok fakat bir yandan da launch yapmanı çokda önermem sadece şanzımana değil her yere zarar veriyorsun...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  19. #171

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamdır mesajı aldım kaşınmaya gerek yok bu arada meraktan soruyorum, bu wg ve profec ile basıncı iyice acıyosunuz ya 2,2 lere kadar falan, arabayı bu sekılde gundelık mı kullanıyosunuz? Bu değerlere bana asırı yuksek geliyo ondan merak ettim yoksa iki ayrı modda falan mı kullanıyosun arabanı? Senin setup ın haricinde şuan arabamda wg ve profec yok acaba hıc onları almayıp ve daha fazla bu sekılde yuklenmeyııp, gtx2867r mı alsam dıyorum gundelık spec, kararsızım baya... Turbo alırsam illa dsg yi de guclendırıcem cunku launch yapmak cok hosuma gidiyor..., 2.0 TFSI duayenlerinden görüşlerini bekliyorum
    Profec ten max 100 ayarlayabiliosun ben gündelik kullandıgım zaman ki cok nadir kullanıorum 50 lerde falan kullanıorum basıncı , arabayı üzmeye gerek yok daaha uzun ömürlü kullabilirsin bu sekilde setup ı ..gt28 e hiç gerek yok gtx3071 veya 76 kullanmakta fayda var..zira stage 3 kategorisinde 30 r turbolar tercih ediliyor..28 in bi esprisi yok..

    Not : k04 full setupta yani benim setup ımda stage2+ revo map ile 400 hp leri yakalıosun..bu revo stage 2 kategorisinin en tavan hali bi sıcrama daha yapmak istenirse gt30 setup ile stage 3 e geciş yapılıyor 2.0 tfsi ler 30 la hayat buluyo gt28 hayalden öteye gecmez

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •