2.0 tfsi hakkında güzel teknik veriler
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_337.pdf
2.0 tfsi hakkında güzel teknik veriler
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_337.pdf
forge wastgate + greedy profec 2 bağladık gecen ctesi,wg ıkıncı el almıştım yayın 1,6 ayarlı oldugunu söylemiştı arkadaş,profec i şemasına göre montajını yaptık,adanadan ümit arkadaşımda speclermiz aynı olduğu için profecin ayarlarını telefonla yaptık,ama profec kapalıyken bile 2,38 görüyoruz,wg nin yayı çok mu sert yoksa bağlantılarda bir hata yaptık,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
BAŞTAŞ PERFORMANCE
şu an aracımı k03 ten k04 e geçiriyorum. yaralı olacağını düşündüğüm bi kaç bilgi paylaşmak istedim.
parça kodları ile birlikte kullanılacak tüm malzemeler var..
k03 ten k04 e geçecekler için çok yararlı olucaktır..
kırmızı olan k04ün siyah olan ise k03 ün orjinal parçası aradaki fark.
k03 te dump valve turbonun üzerinde idi. ama k04 e geçince yeri resimde göründüğü gibidir.
güzel olacak inşallah mustafacım ,yazada biz okanla istanbula hakan abinin yanına gidip ugraşcaz bakalım .
- WhiT€ CuP CupR@ - 07CUP96
MAP BY , REVO Stage2+
MEn Dakka Dukka . . .
bendede motor soğukken ilk marşta biraz geç çalışma sorunu oluyor..aynı zamanda her marşta bi gıcırtı sesi geliyor anlık olarak..kayıştanmıdır gergi bilyasındanmıdır bilemedim..
birde hararet sorunu mevcut..hararet çok yavaş artıyor ve sadece dur kalk yapıp veya sıkıştırıp motor çok ısındığında 90 a geliyor..ondan sonra hafif bi düzlükte sabit hız gidince 70-75 lere kadar düşüyor tekrar..termostatı değiştirmekmi gerekir acaba? araç full stock golf mk5 gti dsg...araçta sadece fmic ve pcv revamp var.ama onları takmadan öncede aynı sorun vardı..
Arabam haftaya bi aksilik olmazsa stage 2+ olucak, dsg yazılımı methanol wg greddy profec vs. Sizce bujileride ngk ile değiştireyim mi bkr7 ve ya bkr8 ile? Yoksa standart olarak mı kalsınlar, patırdama sorunu buji eğer olması gerektiğinden uzun olursa oluyo diye biliyorum? OEM yerine 7 ve ya 8 soğukluğunda olanlar daha yararlı olur mu acaba ve heralde bu basınç değerleri için 1,8 peak civarları, 8 olan daha iyi olur diye düşünüyorum? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Tamamdır mesajı aldım kaşınmaya gerek yok bu arada meraktan soruyorum, bu wg ve profec ile basıncı iyice acıyosunuz ya 2,2 lere kadar falan, arabayı bu sekılde gundelık mı kullanıyosunuz? Bu değerlere bana asırı yuksek geliyo ondan merak ettim yoksa iki ayrı modda falan mı kullanıyosun arabanı? Senin setup ın haricinde şuan arabamda wg ve profec yok acaba hıc onları almayıp ve daha fazla bu sekılde yuklenmeyııp, gtx2867r mı alsam dıyorum gundelık spec, kararsızım baya... Turbo alırsam illa dsg yi de guclendırıcem cunku launch yapmak cok hosuma gidiyor..., 2.0 TFSI duayenlerinden görüşlerini bekliyorum
dünya üzerinde tfsi'larda 28 kullanan 1 elin parmak sayısı kadar az 3071 veya 3076 öneririm ben şahsen gt3076 kullanıyorum ve çok memnunum DSG konusunda pek fazla bilgim yok fakat bir yandan da launch yapmanı çokda önermem sadece şanzımana değil her yere zarar veriyorsun...
Profec ten max 100 ayarlayabiliosun ben gündelik kullandıgım zaman ki cok nadir kullanıorum 50 lerde falan kullanıorum basıncı , arabayı üzmeye gerek yok daaha uzun ömürlü kullabilirsin bu sekilde setup ı ..gt28 e hiç gerek yok gtx3071 veya 76 kullanmakta fayda var..zira stage 3 kategorisinde 30 r turbolar tercih ediliyor..28 in bi esprisi yok..
Not : k04 full setupta yani benim setup ımda stage2+ revo map ile 400 hp leri yakalıosun..bu revo stage 2 kategorisinin en tavan hali bi sıcrama daha yapmak istenirse gt30 setup ile stage 3 e geciş yapılıyor 2.0 tfsi ler 30 la hayat buluyo gt28 hayalden öteye gecmez
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)