User Tag List

Sayfa 24/41 İlkİlk ... 14222324252634 ... SonSon
771 sonuçtan 438 ile 456 arası

Konu: 2.0 TFSI Tune Önerileri/Tecrübeler

  1. #438

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir haftadır kafayı kırdığım bir sorunum var bu hafta aslında parca degistirerek denemeyi planlıyordum ama denemelik olarak dv ya da wg bulup bulamama bağlı bu durum ..

    Belki benzer sorunu yaşamış kimse vardır ya da başına gelmiş vs..

    K04 turbo var aracımda..
    Basıncı n75 ile kontrol ediyorum..
    3500 4000 devirden bastığımda 1 bar 1.1 görüyor max.. forge wg var
    yarım gazda k04 ün zaman zaman yaptığı sorun olan basıncın peaklemesi olayı gercekleşene kadar 1.1 bar üstüne cıkmıyor.. ne zaman bunu yaparsam herşey duzeliyor ve istediğim 1.8bar basıncları görebiliyorum.. yani turbo basıncı bir kere alttan doldurup peak yaptırmazsam sanki bir şey devreye girmiyor vs calısmıyor gibi ... bunu yaptıktan sonra herşey düzgün.. eskiden sorun yoktu son 1 2haftadır bunu yapıyor..

    Forge Dv ya da forge wg bozuldugunda boyle bir sorun çıkartır mı ? sanki basınc hattında biryer acıyor ve basıncın yükselmesine müsade etmiyor normal kullandığımda ama alttan bir kere doldurduktan sonra 2.1 falan peak gordukden sonra hersey güllük gülüstanlık... aracı kapatım 10 dk sonra tekrar yola koyulım eski haline geliyor..

    Fikri ya da tecrübesi olan varsa bu konuyla ilgili yazarsa sevinirim.

  2. #439
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pasha34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir haftadır kafayı kırdığım bir sorunum var bu hafta aslında parca degistirerek denemeyi planlıyordum ama denemelik olarak dv ya da wg bulup bulamama bağlı bu durum ..

    Belki benzer sorunu yaşamış kimse vardır ya da başına gelmiş vs..

    K04 turbo var aracımda..
    Basıncı n75 ile kontrol ediyorum..
    3500 4000 devirden bastığımda 1 bar 1.1 görüyor max.. forge wg var
    yarım gazda k04 ün zaman zaman yaptığı sorun olan basıncın peaklemesi olayı gercekleşene kadar 1.1 bar üstüne cıkmıyor.. ne zaman bunu yaparsam herşey duzeliyor ve istediğim 1.8bar basıncları görebiliyorum.. yani turbo basıncı bir kere alttan doldurup peak yaptırmazsam sanki bir şey devreye girmiyor vs calısmıyor gibi ... bunu yaptıktan sonra herşey düzgün.. eskiden sorun yoktu son 1 2haftadır bunu yapıyor..

    Forge Dv ya da forge wg bozuldugunda boyle bir sorun çıkartır mı ? sanki basınc hattında biryer acıyor ve basıncın yükselmesine müsade etmiyor normal kullandığımda ama alttan bir kere doldurduktan sonra 2.1 falan peak gordukden sonra hersey güllük gülüstanlık... aracı kapatım 10 dk sonra tekrar yola koyulım eski haline geliyor..

    Fikri ya da tecrübesi olan varsa bu konuyla ilgili yazarsa sevinirim.
    aynı dertten bende muzdaripim profecin ayarlarını düşürdüm biraz, azda olsa fark etti ama önümüzdeki ay istanbula geliyorum, gelince bi baktırcam wg den şüpheleniyorum
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  3. #440

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_blue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı dertten bende muzdaripim profecin ayarlarını düşürdüm biraz, azda olsa fark etti ama önümüzdeki ay istanbula geliyorum, gelince bi baktırcam wg den şüpheleniyorum


    ben de profec de var..

    profec baglı olarak kullandığımda basınc basıyor misfire yapıyor.. bu dediğim peak olayını yarım gazda yaparsam misfire yapması kesiliyor ve gayet hersey duzgun calısıyor..

    hersey bi kere peak yapmasına bağlı n75 ya da profec hangisi baglı olursa olsun bi kere 2 bar gorim hersey 4 4 lük..

    ben de dv ya da wg den suphelenıyorum acıkcası.

  4. #441
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pasha34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de profec de var..

    profec baglı olarak kullandığımda basınc basıyor misfire yapıyor.. bu dediğim peak olayını yarım gazda yaparsam misfire yapması kesiliyor ve gayet hersey duzgun calısıyor..

    hersey bi kere peak yapmasına bağlı n75 ya da profec hangisi baglı olursa olsun bi kere 2 bar gorim hersey 4 4 lük..

    ben de dv ya da wg den suphelenıyorum acıkcası.
    dv den degil ben baktım ondan degildi, ben en son profec ayarlarından tepkimeyi biraz düşürmüştüm galiba
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  5. #442

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_blue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dv den degil ben baktım ondan degildi, ben en son profec ayarlarından tepkimeyi biraz düşürmüştüm galiba
    ikimizdeki sıkıntı sanırım aslında farklı...

    bir kere yüksek basınc gecti mi bi yerden sanki acık kalan bir klape vs kapanıyor ve ondan sonra basıncı tutmaya baslıyorum... eskisi gibi hersey mukemmel.. yoktu bu sorun bisi bozuldu ama ne onu anlayamadım.
    her halukarda wg i de söküp kontrol edeceğim ama dv de sorun var gibi geliyor neyse ogrenecez yakında deneye deneye bulacağız artık

  6. #443

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    46
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunu bulursanız banada söyleyin lütfen, greddy profecle basınç açtıgım zaman gaz kesiyor araba. Misfire olayına alıştım artık ama basıncı 1.3 e ayarladım bu seferde alt devirlerde gaz kesmeye basladı.. İstediğim basınçla yürüyemiyorum.. Evc mi bozuk acaba

  7. #444

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı leon_fr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu bulursanız banada söyleyin lütfen, greddy profecle basınç açtıgım zaman gaz kesiyor araba. Misfire olayına alıştım artık ama basıncı 1.3 e ayarladım bu seferde alt devirlerde gaz kesmeye basladı.. İstediğim basınçla yürüyemiyorum.. Evc mi bozuk acaba
    Benim sikinti profecle alakali degil ondan eminim cunku n75 de de benzer sikinti yapiyor, bisi bozuldu ama bakalim hangisi... sen n75 bagladiginda da sikinti devam mi duzeliyor mu ?

  8. #445
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Profec ayarlariniz nedir
    1 n75 e hic bir vakum hortum baglantisi paylasim olmamali sadece soket
    2 actuator cok sert ise yapar bu durumu yazilimsal koruma olabilir
    Baglanti hatasi yada profec boost un arizasi olabilir ama en zor ihtimal
    En kolayindan baslayip zora dogru gitmek mantikli olani
    Su siralar fantezi yapip manifoldu kesip 38 lik external wastegate takasim var actuator u iptal edip
    Basinc dusmesini engellemek amac

  9. #446
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    .......................

  10. #447
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun süredir afr deki dengesizlik , gaz pedalında hissiyatsızlık , stop etme sorunları vardı fakat herhangi bir arıza yakmıyordu. son zamanlarda egzozda alev atmalar ve basınç kayıpları başlamıştı.en sonunda gaz kelebeği arzası verdi Epc ve Esp ışıklarını yaktı. Kronik sorunun olan kelebek flap ının kırılması bizide buldu

    yenisini alıp taktık






    Bu arada emme manifoltunuda söküp ne var ne yok bi bakalım dedik. Başka b amacımız yok

    40 bin km de iken pcv iptali ve oil catch can taktıgımız aracın subapları gördüğünüz şekilde.

    kapakta bulunan flaplar 0.5 mm kalınlıgında olduğu halde ilk çıkardığımızda 2mm kalınlığa ulaşmıştı yapışan yag buhaından dolayı.


















    Subapları kapalı konuma getirerek elimizden geldiği kadar balata sreyi ve yağ sökücü ile temizlemeye çalıştık.



  11. #448
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son olarak hazır açmışken birde runner flapları iptal edelim dedik

    BMK TypeR Reşit abiden aldığım runner flap delete kitimizide taktık.

    Cold startda rolantiyi bozduğu yönünde söylentiler vardı.korka korka taktım ama düşündüğüm kadar çok rahatsız edici bi durum yaratmadı. hatta hiç bi fark olmadı bile diyebiliim. Kesinlikle tavsiye ederim.

  12. #449

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son olarak hazır açmışken birde runner flapları iptal edelim dedik

    BMK TypeR Reşit abiden aldığım runner flap delete kitimizide taktık.

    Cold startda rolantiyi bozduğu yönünde söylentiler vardı.korka korka taktım ama düşündüğüm kadar çok rahatsız edici bi durum yaratmadı. hatta hiç bi fark olmadı bile diyebiliim. Kesinlikle tavsiye ederim.
    gaz kelebeğinin kırılması olağan bir durum ibo,

    ikiciyide kırma ihtimalin yüksek tabiki kırmama ihtimalinde var

    bu setup için bu kadar basıncı kaldıramıyor gaz kelebeği

  13. #450
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kafamdaki soru ise su runner flap delete ne kadar fark ettirmekte

  14. #451
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
    Ama rolantide dururken fan acmiyor
    Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
    Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  15. #452

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
    Ama rolantide dururken fan acmiyor
    Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
    Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
    Aynisi bizdede oluyo hele ki sıkışık trafikdeyken hararet fırlıyo birden mecbur saga cekip stop etmek zorunda kaliyoruz fan aciyo sonrada

  16. #453
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
    Ama rolantide dururken fan acmiyor
    Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
    Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
    Acıkcası antalyadayım boyle 1 sorunla karşılaşmadım 49 derece gündüz sıcaklıgınıda gördüm klima acik efil efil geziordum termostatlarda kıllık olmabilmekte 2.0 tfsi in bir kontrol ettirtmekte fayda var boyle sorunlar görenler icin

  17. #454
    Westi555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fan müşürü yada tetmostat çıkış sensöründe bir problem var gibi, kontrol ederseniz düzelecektir.

  18. #455

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    taycupra arkadasın actıgı baslıkda konusu gecıyordu ...
    atp nin turbo kiti var ayrıca stock location gt30 turboları da var.. biri external wg diğeri de actuator lü..

    bunun hakkında avantajları ve dezavantajları konusunda fikri bilgisi var mı ?

  19. #456
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Westi555 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fan müşürü yada tetmostat çıkış sensöründe bir problem var gibi, kontrol ederseniz düzelecektir.
    Abi arabayı ayda bi kullanıyorum geçen gün kadranda 90 üstüne hafif çıktı elm327de 95 yazıyodu
    Fan açmıyo araba hiç tecrübe ettin mi fan müşürünü
    Ama stop edince açılıyo
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •