User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: Turbo Seçimi?

  1. #20

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye-ankara
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    td04 alsanız bile gc8 veya wrx den çıkma yerine daha yeni serilerini tavsiye ederim daha erken dolup daha fazla güç üreten turbolar var sonuçta 8-16 senelik turbolar.. bu arada twinscroll olması erken gelmesini sağlar diye düşünüyorum gc8 de deneyen bir çok kişi var ve spoolda aşırı bir değişim olmuyor oluyor ama aşırı olmuyor ama tabi 1.4 arabada nasıl olur bilmiyorum ancak boxer kapak yapısını düşünürsek ve bilhassa 98 altı gc8 lerin kapaklarının çok iyi olmadığını düşünürsek aşırı farklı bi durum olacağını düşünmüyorum ama tabi denemeden birşey demem boş..

  2. #21
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tanıştıgıma cok memnun oldum hocam.. TD04 gerçekten aradığın gibi bir turbo.. hiçbir sıkıntı yaşamazsın ne alt devir ölecek nede büyük gelecek.. Sana güzel bi TD04 bulmak kalıyor. Bulduktan sonra pek bi eksiğimiz yok zaten

  3. #22

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hybrid turbo deneseniz nasıl olur?arkadasım dediğiniz gibi minik td025 i hybrid yaptı 40-45 bin kmdir hiç sorun yok.tork eğrisi daha güzel ,daha düzgün.dizelimsi değil.
    belki sizin turboyada yapılabilir?

  4. #23
    fatihob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bende konuyu takipteyim ama benim hedefim biraz daha yüksek 240-250hp civarı. Ertuğdan öğrendiğim ve yurdışı forumlarda okuduğum kadarıyla, stock internal oralara kadar dayanıyormus.3000-3500 full boost görsem yeter.Bıktım ölü 5000 devir üstünden

  5. #24
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hybrid turbo deneseniz nasıl olur?arkadasım dediğiniz gibi minik td025 i hybrid yaptı 40-45 bin kmdir hiç sorun yok.tork eğrisi daha güzel ,daha düzgün.dizelimsi değil.
    belki sizin turboyada yapılabilir?
    Hybrid turbo da bir seçenek. Ama eldeki turbo ile zor biraz. Çünkü gerçekten çok küçük. İçine hiçbirşey sığdırılmaz. Ha, kastın birkaç turbodan kırma turbo yapmaksa açıkcası o kadar ucuz oynanmamış çıkma turbo seçeneği varken el yordamıyla toparlanmış, hesaplanmadan, göz kararı seçilmiş parçalardan oluşan bir turbo bana pek de tercih edilesi gelmiyor.

    Alıntı fatihob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende konuyu takipteyim ama benim hedefim biraz daha yüksek 240-250hp civarı. Ertuğdan öğrendiğim ve yurdışı forumlarda okuduğum kadarıyla, stock internal oralara kadar dayanıyormus.3000-3500 full boost görsem yeter.Bıktım ölü 5000 devir üstünden
    Senin tereddütsüz TD04 ile devam etmen lazım. Çünkü tam da istediğin gibi bir sonuç alınıyor zaten onunla. Yapılmışı, tecrübe edilmişi de bol zaten.

    Benim tek derdim şehiriçinde kullanımı zora sokacak kadar alt devirleri kaybetmek. Erhan hocam altlarda ciddi bir kayıp yok diyor. Yunanlıların dynoları ve verileri 2000 devir civarında 0.5 boost, 3000'de ful boost gösteriyor. Biraz lag'lı bir durum oluşuyor. Bir alt alternatif ise TD04 9T'nin dengi olan TD035 13T. Onunla da en fazla 200hp alınır. Zaten benim de şimdilik üstünde gözüm yok. Ama TD04 e göre TD035 ile 500-750 devir daha erkan full boost görülür. Denemek de zor değil. TD04 ile TD035 kasa olarak, boyut olarak birebir aynı. Yani hızla söktak yapılıp denenebilir. İkisi de elime geçecek inşallah yakın zamanda. İkisi de denenebilecek yani. Öyle bir imkanım olursa sonuçları buradan da yazarım.

    Bu arada, benim en çok referans aldığım TD04 uygulamaları Avusturalya'lıların 4E-FE 1.33L toyota starlet uygulamaları. Starlet'te TD04'ten TD035'e, gerçi onlarda TF035 var, aynı şey ikisi de, ona geçenler daha erken spool ve redline'da bile hala korunabilen basınç görüyorlar.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #25
    volume16
    Misafir
    Hocam t-jet kullanıcısı olarak konunu merakla takip ediyorum inşallah en yakın zamanda sonuç alırsın bende sizden referans alırım.

  7. #26
    YAVUZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    01
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu td 04 un hangi serisini alacağız yani 0almaya kalksakmodeli fln var mı acaba yoksa sadece td04 mü dicez

  8. #27
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YAVUZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu td 04 un hangi serisini alacağız yani 0almaya kalksakmodeli fln var mı acaba yoksa sadece td04 mü dicez
    İlk mesajda tam modelini yazdım. Genelde WRX'den çıkan mitsubishi turbo kullanılıyor çünkü bol ve ucuz;

    TD04L-13T-6

    Ama ben sıfır alacak olsam o kadar para verip de TD04 almazdım.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  9. #28
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    TD04 ile TD035 kasa olarak, boyut olarak birebir aynı. Yani hızla söktak yapılıp denenebilir. İkisi de elime geçecek inşallah yakın zamanda. İkisi de denenebilecek yani. Öyle bir imkanım olursa sonuçları buradan da yazarım.

    Bu arada, benim en çok referans aldığım TD04 uygulamaları Avusturalya'lıların 4E-FE 1.33L toyota starlet uygulamaları. Starlet'te TD04'ten TD035'e, gerçi onlarda TF035 var, aynı şey ikisi de, ona geçenler daha erken spool ve redline'da bile hala korunabilen basınç görüyorlar.
    Ben de sonuçları merakla bekleyenlerdenim abi daha şimdiden. İnş umduğun gibi olur

    Starlet GT ya da EP92 kasalarda Glanza'lardaki 4EF-TE nin kapağı bildiğimiz atmosferik 4EFE lerden ciddi farklı oem olarak bile, onun da etkisi büyük 8000 devirlere kadar stabil boost görmeleri ve alttan doldurmaları

  10. #29
    YAVUZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    01
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk mesajda tam modelini yazdım. Genelde WRX'den çıkan mitsubishi turbo kullanılıyor çünkü bol ve ucuz;

    TD04L-13T-6

    Ama ben sıfır alacak olsam o kadar para verip de TD04 almazdım.
    Teşekkür ederim yurtdisindan alabilirim diye 0düşündüm alamaz isem buradan bulacagiz zaten

  11. #30
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YAVUZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim yurtdisindan alabilirim diye 0düşündüm alamaz isem buradan bulacagiz zaten
    Yurtdışından uyguna alabiliyorsanız abarth esseesse'nin oem turbosunu alın. Garrett GT1446
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  12. #31
    YAVUZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    01
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yurtdışından uyguna alabiliyorsanız abarth esseesse'nin oem turbosunu alın. Garrett GT1446
    Evet o da aklımda...

  13. #32
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de arti bilgi olsun jdm wrx'lerde td04hl-15t cikiyor birazcik daha buyuk normalinden.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •