User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: 1.4 TSI AFR wideband değerleri ?

  1. #20
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor

    Aşırı fakirde kırarsınız mesela benim rexe yeni motor yaptık 4 bin devirden sonra 15 afr gösteriyor onun için basmıoyrum

  2. #21
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    31 nolu blokdan aldiginiz data hicbir sey ifade etmez cunku narrow band olcum yapar bu aracda arkadaslarda wideband var zaten so no problem
    Peki tamam , wideband yoksa , zengin fakir bilgisini narrow band olan orjinal o2 sensorunden okuyamaz mıyız.

    Yani benim daha onceleri aldığım bir log mesela ; 31 nolu block AFR değeri Mevcut değer * 14,7
    Devir Mevcut İstenen AFR
    2400 0,97 0,97 14,259
    2560 0,97 0,95 14,259
    2720 0,94 0,95 13,818
    2880 0,94 0,95 13,818
    3000 0,95 0,95 13,965
    3160 0,94 0,95 13,818
    3360 0,92 0,95 13,524
    3480 0,94 0,95 13,818
    3640 0,94 0,95 13,818
    3840 0,94 0,96 13,818
    4000 0,94 0,94 13,818
    4160 0,91 0,91 13,377
    4320 0,88 0,88 12,936
    4480 0,84 0,86 12,348
    4640 0,84 0,84 12,348
    4800 0,83 0,83 12,201
    4920 0,81 0,82 11,907
    5080 0,80 0,81 11,76
    5240 0,80 0,81 11,76
    5360 0,78 0,80 11,466
    5480 0,78 0,80 11,466
    5600 0,94 1,00 13,818
    5600 0,92 0,96 13,524
    5560 0,80 0,80 11,76
    5640 0,88 0,95 12,936
    5760 0,88 0,86 12,936
    5880 0,78 0,79 11,466
    5960 0,78 0,79 11,466
    6040 0,77 0,79 11,319
    6160 0,77 0,79 11,319
    6240 0,75 0,79 11,025
    6320 0,77 0,79 11,319
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  3. #22
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf 160'ın lambdası zaten widebanddır, narrowband değildir ki.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  4. #23
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu logu birde ben alayım bakayım agöstergedekinden farklımı çıakcak
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  5. #24
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açıklamakisterim 14.7 Normlar içindedir rolanti de Cruise de ancak bu bir normdur aslında 1.05 afr yani 15.4 felandir Best ekonomi

    145. 15.5 arası normal sürüs ve rolantidede çok güzeldri Best power 12.5 12.3 tür turbo araba için ama kesinlikle Tr de bu benzin ile önermiyorum

    12 ile 11.5 arasındada 2 beygir bile yok biraz daha fazla yakar ama tolansları kötü benzinlere karşı kesinlikle araba kendini çok cidddi şekilde kendini koruyor
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #25
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıklamakisterim 14.7 Normlar içindedir rolanti de Cruise de ancak bu bir normdur aslında 1.05 afr yani 15.4 felandir Best ekonomi

    145. 15.5 arası normal sürüs ve rolantidede çok güzeldri Best power 12.5 12.3 tür turbo araba için ama kesinlikle Tr de bu benzin ile önermiyorum

    12 ile 11.5 arasındada 2 beygir bile yok biraz daha fazla yakar ama tolansları kötü benzinlere karşı kesinlikle araba kendini çok cidddi şekilde kendini koruyor
    Açıklama göre benim logdaki değerler iyi diyorsun yani değil mi özgün ?
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  7. #26
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben çok denedim wideband ile aynı gösteriyor 31 şimdi bişiy dicemde

    hakan evet güzel Afr
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #27
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 tsi in uzerindeki lambda zatengenis band calisiyor. 31 kanaldaki degerler narrow degil yani gayet dogru..

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.959
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel bir konu olmuş.
    Değerlerinde sıkıntı yok gayet iyi.
    Benim rölanti araç sogukken 15.8-16.5 Normal rolantim 14.7- 15.8 arası
    Dip gazda ise 11.3 - 11.5 arası gidip geliyor. Araç dip gazda ciddi anlamda zengin karısımda gidiyor eksileri artıları nelerdir?
    arac dip gazda ciddi anlamda zengin falan değil gayet normal değerler. zengin karısımın cok asırı zararları yok eğer cok abartı zengin değilse ama fakir karısım cok tehlikeli egt arttırır motor kırılabilir vs.

    bir kere sunu bilmek lazım atmosferik aracların yakıt karısım oranlarıyla aşırı besleme aracların ki birbiriyle aynı değildir. turbo besleme araclar daha zengin karısım ihtiyacı duyar.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  10. #29
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben kattan sonraki orta susturucuya giden borunun başına taktırdım sensörü. forumarlda yazıldığı gibi de 10 derecelik bir açı ile bağlattım.
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  11. #30
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Utku ;
    Benim değerler şu şekilde : Arabayla gazladım ve bir süre bekledikten sonra
    32 nolu block = Idle : -1,3 gaz verince -0,9 Partial = -7,0 / -7,4
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  12. #31
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakan abi raşit abinin dediğine göre partialin %5 den yukarı olması araçta sorun olduğunu gösteriyormuş. bendeki rölantide %4.5 kontak kapattıktan sonra %6.6 oluyor.
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  13. #32
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan abi raşit abinin dediğine göre partialin %5 den yukarı olması araçta sorun olduğunu gösteriyormuş. bendeki rölantide %4.5 kontak kapattıktan sonra %6.6 oluyor.
    +%5 galiba o , Artılar fakir , eksiler zengin.

    Eğer idle değerin scopelardan çok uzak ise vakum problemi , partial çok uzak ise , Map - MAF vs sensorulerinden diye düşünüyorum ben.

    http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  14. #33
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracım bi ara habire n249 valve hatası veriyordu bundan mıydı acaba, ancak son 2 haftadar motorda hata kodundan eser yok.
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  15. #34
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracım bi ara habire n249 valve hatası veriyordu bundan mıydı acaba, ancak son 2 haftadar motorda hata kodundan eser yok.
    Sen de Forge DV yokmuydu ? Eğer Stock N249 varsa ve N249 hatası veriyorsa patlatmış olabilirsin .
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  16. #35
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi ilginç olan da forge dv ile bu hatayı veriyordu bobinleri değiştiririken dv nin vakum borusunu koparttım tekrardan yerine bağladım ardından hata dan eser kalmadı. ama hatayıda forge dv ile veriyordu. Konu sapmasın gabi bu arada yenifarkettim sendeki değerler - imiş bendeki 32 blok değerleri artı resminide atmıştım 2-3 post önce
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  17. #36
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün abi sonuç olarak bende sorun vramı yokmu
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •